• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~

    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 18:02 ]


    Credendo Vides

    Neal is dood. Ik vind dit écht zo erg. Ik kan het gewoon niet geloven...

    Serpents schreef:
    Neal is dood. Ik vind dit écht zo erg. Ik kan het gewoon niet geloven...


    Ik wist al wel dat hij dood zou gaan, maar ik had het totaal niet op deze manier verwacht O.o
    Al ben ik dan wel een gigantische CS Shipper, maar ik hield van Neal als een personage.

    De scene tussen Regina en Robin vond ik echt geweldig ! (: Hoe hij zo achter haar reikt om dichtbij te komen, het moment dat zij de tattoo ziet en dat ze later naar hem kijkt als hij met zijn zoontje is, echt zo cute.

    Het moment tussen Killian en Neal vond ik ook mooi, dat Killian hem opeens omhelst.


    Credendo Vides

    Ik snapte alleen niet hoe dat nou zat met Neal en Rumple. Waren zij de hele tijd sinds de herrijzing van Rumple één persoon? Ik hoorde dat Rumple daarom in zijn cel zei: 'You never should have brought me back' tegen Neal, (die dus in zijn hoofd zat, als jullie snappen wat ik bedoel). Vage shit haha.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Grant schreef:
    Ik snapte alleen niet hoe dat nou zat met Neal en Rumple. Waren zij de hele tijd sinds de herrijzing van Rumple één persoon? Ik hoorde dat Rumple daarom in zijn cel zei: 'You never should have brought me back' tegen Neal, (die dus in zijn hoofd zat, als jullie snappen wat ik bedoel). Vage shit haha.


    Ja, sinds die tijd zaten ze bij elkaar in het hoofd, daarom was Rumpel zo doorgedraaid in de kooi eerder, je kan het mentaal niet aan om twee personen in één lichaam te huisvesten.
    En eigenlijk was het niet vanaf de herrijzing, maar door de spreuk die Rumpel gebruikte om Neal bij hem in te morphen, eigenlijk stelde hij gewoon het onvermijdelijke uit.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik wist al wel dat hij dood zou gaan, maar ik had het totaal niet op deze manier verwacht O.o
    Al ben ik dan wel een gigantische CS Shipper, maar ik hield van Neal als een personage.

    De scene tussen Regina en Robin vond ik echt geweldig ! (: Hoe hij zo achter haar reikt om dichtbij te komen, het moment dat zij de tattoo ziet en dat ze later naar hem kijkt als hij met zijn zoontje is, echt zo cute.

    Het moment tussen Killian en Neal vond ik ook mooi, dat Killian hem opeens omhelst.


    Ik vind het echt héél erg. Neal was mijn favoriete personage en betekende echt veel voor me als personage. Ik baalde dus verschrikkelijk.

    Het idee dat zowel Emma als Rumple hem niet meenamen, maar hem daar laten liggen, vind ik ook helemaal niks... Maar daar denk ik misschien teveel over na.

    Wow, wat een aflevering! Wel erg dat Neal nu dood is :c, maar ik vond het ook wel iets moois hebben. Ik kon er na alle woorden van Neal zelf wel vrede mee hebben. En het betekend ook maar weer dat ook belangrijke personages zomaar dood kunnen gaan en de serie dus lekker spannend blijft ^^


    Happy Birthday my Potter!

    And now I am surely devasted after watching it :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Geen idee of het een April grap is of niet, maar ik kwam dit tegen :
    Casting voor Season 4 (Al een bekend iemand (; )
    Denken jullie dat het waar is ?

    [ bericht aangepast op 2 april 2014 - 16:40 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Geen idee of het een April grap is of niet, maar ik kwam dit tegen :
    Casting voor Season 4 (Al een bekend iemand (; )
    Denken jullie dat het waar is ?

    Denk het wel.

    OMG, new Pictures (Wardrobe changes in aankomst voor Emma en Killian (:



    Het zou waarschijnlijk dit seizoen nog gebeuren aangezien ze dat nog aan het filmen zijn...


    Credendo Vides

    Holy shit Killian CAPTAIN Jones! :9~ Hot damn.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik ben bij. <3

    Omg, ik kon ook echt niet geloven dat Neil stierf, hoewel ik wel verwachtte dat hij óf Hook dood zou aan - en dat laatste gebeurde gelukkig niet.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Swanfire schreef:
    (...)
    Ik vind het echt héél erg. Neal was mijn favoriete personage en betekende echt veel voor me als personage. Ik baalde dus verschrikkelijk.

    Het idee dat zowel Emma als Rumple hem niet meenamen, maar hem daar laten liggen, vind ik ook helemaal niks... Maar daar denk ik misschien teveel over na.


    Ik kon eigenlijk niet geloven dat ze hem gewoon lieten liggen. O.o'


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Ik kon eigenlijk niet geloven dat ze hem gewoon lieten liggen. O.o'

    Ik denk niet dat ze hem gewoon in het bos hebben laten liggen. In de aflevering van vanavond zit namelijk zijn begrafenis.


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Jjong schreef:
    (...)
    Ik denk niet dat ze hem gewoon in het bos hebben laten liggen. In de aflevering van vanavond zit namelijk zijn begrafenis.


    In de eerste instantie wel. Natuurlijk halen ze 'm daarna op, maar ik vond het alsnog... onverwacht.


    Every villain is a hero in his own mind.