• Het topic om over de TV serie Once upon a time te praten / te fangirlen of samen dood te gaan aan feels.



    Once Upon A Time Stories ~ Titel + Welke personages (eventueel)

    ~

    [ bericht aangepast op 13 april 2014 - 18:02 ]


    Credendo Vides

    Saw 3x16


    OMG, Outlaw Queen is echt zo cute in deze aflevering, maar het begin, de begrafenis van Neal en Killian die als eerst de schep leeggooit en dan ook nog eens zijn momenten met Henry zijn zo hartverscheurend.
    Hhmm... de achtergrond van Zelena, ik weet alleen nog niet echt wat ik er precies van moet vinden, ergens vind ik het wel cool en ik hield van de manier waarop ze Walsh weer terug haalden (:
    Waaaaaaahhhhh..... Ze wilt het verleden veranderen !!



    En de promo en sneak peek #1



    (H)

    En dan nog eventjes een filmpje van een gitaarspelende en zingende Colin (;

    (H)

    [ bericht aangepast op 8 april 2014 - 10:36 ]


    Credendo Vides

    Die promo... Krijgen mensen dan eindelijk wat Hookriel scenes? Op Tumblr wordt er veel om gevraagd.

    En afgelopen aflevering vond ik heel gaaf. Ik vind Robin Hood zo ontzettend leuk tegenover Regina.

    Swanfire schreef:
    Die promo... Krijgen mensen dan eindelijk wat Hookriel scenes? Op Tumblr wordt er veel om gevraagd.

    En afgelopen aflevering vond ik heel gaaf. Ik vind Robin Hood zo ontzettend leuk tegenover Regina.


    Maar in de promo ziet het er niet echt uit alsof het een vriendschappelijke ontmoeting word... En Hook en Zelena, hoe zit dat ? Daar ben ik ook benieuwd naar.

    Maar ik hou echt van de momenten tussen Regina en Robin, zoals deze scene's, hoe makkelijk zij zich openstelt jegens hem.


    [ bericht aangepast op 8 april 2014 - 17:11 ]


    Credendo Vides

    Jaa Robin en Regina vind ik ook echt leuk. C:
    Hookriel? Juk. :/ Ik ben ook erg benieuwd naar zijn geschiedenis met Zelena. ;'3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oncers. Ik ga een ouat verhaal maken, heb al een idee in mijn hoofd, kan alleen niet kiezen tussen deze twee titels A) Mad for the Hatter of B) Postcard.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    R0MANOVA schreef:
    Oncers. Ik ga een ouat verhaal maken, heb al een idee in mijn hoofd, kan alleen niet kiezen tussen deze twee titels A) Mad for the Hatter of B) Postcard.


    Zou je anders een korte beschrijving kunnen geven van je verhaal ? Als wij ook beter weten waar het over gaat kunnen we je ook beter helpen (:

    Sneak Peek 03X17 #3 :

    I really love this scene :3


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Zou je anders een korte beschrijving kunnen geven van je verhaal ? Als wij ook beter weten waar het over gaat kunnen we je ook beter helpen (:

    Sneak Peek 03X17 #3 :

    I really love this scene :3


    Ha hij staat al online. c: Dus ik heb geen hulp meer nodig, maar toch bedankt ^^


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    R0MANOVA schreef:
    Oncers. Ik ga een ouat verhaal maken, heb al een idee in mijn hoofd, kan alleen niet kiezen tussen deze twee titels A) Mad for the Hatter of B) Postcard.

    Ik heb zelf ook een OUAT verhaal (ook al zit ik daarmee een beetje in de knoop) en ik weet dat DreamerN er ook één heeft en zo komen er steeds meer. Misschien een ideetje dat we alle linkjes naar OUAT verhalen in de beginpost zetten? (:

    Swanfire schreef:
    (...)
    Ik heb zelf ook een OUAT verhaal (ook al zit ik daarmee een beetje in de knoop) en ik weet dat DreamerN er ook één heeft en zo komen er steeds meer. Misschien een ideetje dat we alle linkjes naar OUAT verhalen in de beginpost zetten? (:


    Dat is wel een leuke optie.
    Alleen weet ik nog niet of de mijne wel een echte OUAT story word of dat ik het alleen bij Killian hou als bekend personage... (Op de beetje door mijn gevormde Smee na dan XD)

    Maar ik zal ze erin zetten, dus kom maar door met de links (:


    Credendo Vides

    Just saw 03x17 :


    Oh my... Oh my... De eerste scene begint al goed met Killian in full armor <3
    Weet zelf nog niet echt wat ik van de momenten tussen Hook en Ariel moest vinden... Maar ja, dat komt door mijn die hard Captain Swan ship natuurlijk.
    Regina die Emma magie leert en dat Emma daar ook direct zo goed in slaagt, dat was echt geweldig.
    Maar het eind, bij het einde toen Zelena Ariel bleek te zijn had ik echt zin om iets tegen een muur te gooien.
    Meh, ze heeft Captain Swan vervloekt... Nadat hij gezworen had op zijn liefde voor Emma, HOE KON ZE ?
    Maar nu ben ik wel benieuwd wat Hook gaat doen, gaat hij haar krachten afnemen of laat hij toe dat haar dierbaren neergehaald worden ?
    En hoe Killian dan naar Emma kijkt met zijn uitschuifbare verrekijker, damn..

    Whaha, de Charmings die cool proberen te doen, maar ze hebben nu één ding geleerd ; Laat Henry nooit meer rijden.


    Credendo Vides

    Ah, nee. Ik háát Zelena nu nog erger dan eerst. Stom jaloers kreng. En is ook echt jaloers op de vrouw wiens leven vergalt is door haar moeder -_-. Ik vraag mij af of ze ooit gaat beseffen hoe dom dat is.
    Oh, en niemand komt ongestraft aan Captain Swan. Hook moet het gewoon vertellen en Regina moet dan een groot safehouse regelen voor iedereen met haar protection spell ding. Dan kunnen Emma en Regina gewoon trainen en Zelena verslaan en haar vastbinden en aan laten vreten door die enge vliegende apen. Stom mens. Niemand mag haar :((

    [ bericht aangepast op 14 april 2014 - 17:54 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Poor Killian :c


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    KILLIAAN BBY UGH. no words.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Swanfire schreef:
    (...)
    Ik heb zelf ook een OUAT verhaal (ook al zit ik daarmee een beetje in de knoop) en ik weet dat DreamerN er ook één heeft en zo komen er steeds meer. Misschien een ideetje dat we alle linkjes naar OUAT verhalen in de beginpost zetten? (:


    Dat is een goed idee.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Promo 03x18



    Oh frick... Ze gebruiken weer zo'n kaars... Moet er dan niet nog iemand dood ? Ik weet dat ze waarschijnlijk nog iemand gaan vermoorden binnenkort...
    En sure... Hé people, we roepen de geest van mijn verknipte moeder op, zeker weten dat het allemaal helemaal goed gaat x)



    EDIT : Nieuw ! topic 3

    [ bericht aangepast op 14 april 2014 - 20:24 ]


    Credendo Vides