• Oorspronkelijk is dit verhaal begonnen op Hyves, maar omdat die er helaas mee gaat stoppen, willen we hier graag verder gaan.
    Iedereen is natuurlijk vrij om mee te doen, maar we zitten dankzij Hyves' faillissement dus wel midden in het verhaal! Hopelijk hebben jullie hier begrip voor.


    Het is zeven jaar na het begin van het eerste verhaal. Nadat ze het Instituut hebben verlaten, wonen Kato, Cordelia, Emily, Wyatt en Rodey op het eiland waar Kato is opgegroeid.
    Inmiddels hebben Cordelia en Emily een kind gebaard.
    De vulkaan op het eiland Montserrat begint weer actief te worden. Uit angst dat hij gaat uitbarsten, verhuisd iedereen met de kindertjes naar Hawaii, plus enkelen van Kato's familieleden die dieper in het bos wonen en hem geloven.
    Omdat ze allemaal zo verschillend leven en de luxe van het Instituut gewend zijn, zijn ze altijd afhankelijk gebleven van de mensen aan het vaste land van de Verenigde Staten.
    Op Hawaii blijkt een hele nederzetting te zijn van vreemde wezens die niet in de mensenwereld kunnen wonen en om welke reden dan ook, hebben besloten om niet bij hun soortgenoten te zijn.
    Er is maar een kleine groep van die wezens die hen durft te vertrouwen. De zeemeerminnen en Rodey worden wel toegelaten, maar voor de halfwolven blijven ze vrezen. Ze zijn bang dat ze andere wezens opeten.
    Zij worden geacht om in de bossen, buiten het dorp te leven, tussen de andere, gevaarlijkere wezens. Daarom verlaat ook niemand het dorp. Behalve voor het water.
    Het dorp wordt bestuurd door een stel wijzen, die bepalen wat ze allemaal moeten doen wanneer er iets gebeurd.

    Meer uitleg en het inschrijf topic vindt je hier: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157054

    Personages

    Bethany 'Beth' - 21 - tijgermens q]Marjannee[/q
    Enaid - 97 - ederos q]Hohenheim[/q
    Ferapyle - ? - sater q]Ensiferum[/q
    Leona - 27 - trol q]Ensiferum[/q
    Meller Wartons - 14 - mensee q]Marjannee[/q
    Michelle L'Oreal - 22 - vervloekt mens q]Ensiferum[/q
    Minkabh - +/- 47 - papegaaienotter q]Hohenheim[/q
    Peikka - 31/32/33 - follet q]Hohenheim[/q
    Russel Wartons - 22 - mensee q]Marjannee[/q
    Satyr - 21 - sater q]Ensiferum[/q
    Stimpy - 1 - eekhoorn q]RosanneB[/q
    Tari - 19 - elf q]Marjannee[/q
    Venomis - 24 - dracaena q]Ensiferum[/q
    Weather - 20 - Treeture q]Marjannee[/q

    Nieuwkomers
    Allie - 22 - zeemeermin q]Hohenheim[/q
    Athiabbe Duskfury - 20 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Baiel - 22 - nereïde q]Marjannee[/q
    Cordelia Duskfury-Grecia - 21 - zeemeermin q]RosanneB[/q
    Emily Grecia - 22 - zeemeermin q]Marjannee[/q
    Glaie - ? - nereïde q]Marjannee[/q
    Gyab Duskfury - 19 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Javelin Ash - 21 - halfwolf q]Marjannee[/q
    John ? - ? - mens q]Marjannee[/q
    Kato Duskfury - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Limany Redfinder - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Maerle - 0 - zeemeermin/nereïde q]Marjannee[/q
    Nykin Duskfury - 0 - halfwolf/meermin q]Hohenheim[/q]/[q]RosanneB[/q
    Oliver May - 24 - mendax q]Marjannee[/q
    Pagelino Duskfury - 12 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Patja Duskfury - 9 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Prahi - 29 - Syrene q]Hohenheim[/q
    Qako Duskfury - 26 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Rodey Diablo - 21 - bosduivel q]Hohenheim[/q
    Wyatt - 23 - waternimf q]Hohenheim[/q
    Yati Stormghost - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Zipp +/- 4- bosduivel q]Hohenheim[/q

    Overig
    Jill - 22 - mendax q]RosanneB[/q


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Weet je iets met Kato??


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    ‘Want je schaamt je voor me?’schamperde Venomis. Ze dacht niet dat iemand de link tussen “Ariana” en “Venomis” zou leggen als ze met Rodey te stad verliet en dat was het enige gevaar waar zij zich druk om maakte.

    ***

    ‘Maar nu wel,’ zuchtte Satyr. ‘Je hebt haar opgezocht.’ Hij pakte haar schouders en keek haar doordringend aan. ‘Het is een wonder dat je nog heelhuids bent teruggekeerd, Emily. Ook al moet je daar nu iemand voor inleveren.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ik wil niet iemand inleveren! Ik wil liever dat ze mij meeneemt dan dat er iemand sterft dankzij mij!'

    [ bericht aangepast op 19 dec 2013 - 11:39 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Hij schudde zijn hoofd. Zeker niet voor de gedaante sie ze nu aangenomen had.
    'Emily zal dnken dat ik je ontvoer.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Kato zichtte.
    'Dat weet ik wel, maa het had noet gehoven. Hrt is niet Rodeys schuld dat het zo gelopen is. Het is Venomis' schuld. Ze zet hem onder druk.'

    ~~

    Qako had prettiger gewerkt toen hij eenmaal zijn afspraakje met haar had geplant, maar dat zou hij niet toegeven.
    'Ik heb me uiteindelijk nog wrl ven vermaakt, ja,' heinnikte hij.
    Ze kregen hun drankjes en hij rook er een beetje afwachtend naar.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ik begrijp niet dat daarom jullie vriendschap moet verwateren. Ze dwingt Rodey toch niet om niet meer met je om te gaan?' Cordelia sloeg de dekens van zich af. Ze vond het jammer dat Kato zo reageerde. Voorheen had hij haar zorgzaamheid veel meer op prijs gesteld. Toen vond hij het fijn. Ze miste dat. Ze wist heus wel dat Kato zich er vaak aan ergerde, en ze vroeg zich af waarom. Zo was het nooit geweest.
    'Ik ga ontbijt maken.'

    [ bericht aangepast op 19 dec 2013 - 14:51 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Javelin nam een slokje en trok toen een vies gezicht. 'Dit is echt heel bitter.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    ‘Maar zo werkt het niet, Em,’ zuchtte Satyr. ‘Je zult iemand moeten kiezen. Het is sneu voor het meisje, maar Baiel is je man. Je hebt gezworen voor hem te zorgen en je kunt hem niet aan Venomis uitleveren.

    ***
    ‘Hmm.’
    Daar had Venomis niet over nagedacht. ‘Oké. Dan ga ik wel eerst. Ik wacht wel buiten de poort op je. Mijn gehoor en zicht is nogal belabberd in vergelijking met wat ik eerst had, dus ik zal je niet zo snel vinden.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Lekker.'
    Kato merkte haar stemming wel op, maar had niet zo veel zij om zich nu te verontschuldigen voor zijn eerlijkheid.
    Niet lang nadat Cordelia was opgestaan en hij zich afvroeg wat ze vandaag zouden gaan doen, moest hij toch ook opstaan voor Nykin die ook Liae wakker maakte met zijn gebrul.

    ~~

    'Ik vind je wel,' hoor.
    Ze verlieten het hotel en Rodey maakte even een ommetje door het dorp voor hij ook het dorp verliet en ziocht Venomis op door via de bomen de grond af te speuren.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2013 - 16:17 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Venomis was blij toen Rodey haar had gevonden. Ze moest de aandrang om naar haar eigen gedaante terug te veranderen bedwingen en zijn aanwezigheid bracht haar wel op andere gedachte.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Cordelia smeerde een broodje met een dun laagje jam voor Nykin. Hij was daar dol op en liep direct met open armpjes naar haar toe.
    'Mama!' zei hij vrolijk. Kato had zijn tranen al gedroogd en Cordelia nam hem op schoot. Ze voerde hem zijn broodje en kuste zijn donkere haartjes. 'Zullen we vandaag met de kleintjes naar zee?' vroeg ze aan Kato. 'Ik ben benieuwd of Liae ook net als Nykin is,' zei ze peinzend.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Kato von het niet zo'n fijn idee om Cordelia alleen met de kinderen onder water te laten gaan. Hij kon haar daar niet volgen en straks gebeurde er nog iets.
    Hij knikte en liet zich tegeover haar op een stoel zetten. 'Dat is goed.'

    ~ ~

    Rodey liet zich uit de boom op de grond vallen en glimlachte naar haar. Hij voelde zich hiet een stuk beter op zijn gemak.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Fijn.' Cordelia stopte nog een stukje brood in Nykins mond en at ondertussen gelijk wat zeewier. 'Ik vind het jammer dat Athi en Wyatt nog niet zijn gekomen. Denk je niet dat ze teveel hooi op haar vork neemt? Ze maakt echt ontzettend lange dagen.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Nee, ik ga Baiel ook niet afleveren! Maar ze is onschuldig, en ik wil niet haar dood op mijn geweten hebben! Ze heeft lang genoeg gevangen gezeten, ze verdient het niet om -' Emily schudde wild haar hoofd. 'Limany zei dat Venomis hier in de stad niets kon doen. Dus als we gewoon allemaal binnen blijven, dan komt het goed.' Ze knikte hevig om Satyr te overtuigen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Als Wyatt dan ook eens werk zou zoeken...' bromde Kato. 'Ze zitten nog steeds in die hotelkamer!'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes