• Ik ben niet alleen opzoek naar iemand die mij ideeën kan geven maar ook naar een of meerdere co-auteurs.
    Ik heb 2 stories die ik ooit samen met iemand anders begonnen en ik wil hier graag ook verder aan doen.
    Het ene verhaal is een One Direction verhaal (http://www.quizlet.nl/stories/112004/dreams-come-true-1d/), er zijn al een aantal hoofdstukken geschreven. Hopelijk is dit geen probleem.
    Het 2de verhaal is een fanfic/vampieren verhaal met Tom en Bill Kaulitz (Tokio Hotel) (http://www.quizlet.nl/stories/106790/lass-uns-gemeinsam-in-die-nacht--bk-ampnd-tk/). Ook hier zitten we al aan bijna 60 hoofdstukken.
    Bij beide stories hadden we afgesproken ieder om de beurt een hoofdstuk te schrijven.
    Hoe oud je bent/ ervaring je hebt/ goed bent in spelling. Maakt met niet zoveel uit. Ik verwacht veel inspiratie en een grote creativiteit.
    Heb je momenteel niet zoveel tijd, dan kan dat niet zoveel kwaad. De vakantie staat voor de deur en ikzelf heb ook niet elke dag tijd om te schrijven, hier valt natuurlijk altijd over te praten ;)
    Heb je interesse, laat dan zeker even een berichtje achter!

    (K)


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Jammer, One Direction en Tokio Hotel. Nothing for me.


    Some people are art and do art at the same time

    Hm, ik ben wel geïntereseerd! In het 1D verhaal :)


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Scorpia schreef:
    Jammer, One Direction en Tokio Hotel. Nothing for me.

    Jammer, ik zoek nog wel iemand voor een enorm geweldvol en sadistisch verhaal. Misschien interesseert je dat meer?


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Hey,
    Ik zou zeggen check mijn schrijfstijl en als je mij goed genoeg vindt wil ik heel erg graag met je meeschrijven.
    Voor welk verhaal je mij kiest maakt me niets uit. Ieder nieuw verhaal is een nieuwe uitdaging.
    Ik heb verhalen over 1D, the hungergames, Lionel Messi, The Script,...
    En ook bij mijn OneShots schrijf ik over zowat alles dus...
    Hopelijk hoor ik je snel :)


    A reader lives a thousand lives