• Volgens mij was 4 vol, dus vandaar nummer 5!
    Dat gaat snel zeg xd we hebben in zeer korte tijd al een aantal topic's vol gekregen.
    Ik ben trots op de otaku's, we gonna rule the world!

    Algemeen Anime/manga/otaku topic.
    Waar je alles mag vertellen/vragen.zeggen dat gerelateerd is aan Japan!






    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    NOOOOOO WHAT HAPPENED I MISSED SO MUCH D:
    Nu moet ik het oude topic gaan opzoeken, damnit. ><
    Ohja, MT. ;d


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Yeee ;d. Laat ik dat van die eerste plaatje maar niet doen.. ik zit meestal op 2 hoog xd. Lijkt me beetje pijnlijk om dan uit het raam te springen haha xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hahhaha jaaa, ik had precies hetzelfde, ik zag net ook dat het oude topic vol zat en ik zag dat er nog geen nieuwe was aangemaakt> Dus ik dacht, dat kan natuurlijk niet xd Otaku's are awesome en vandaar dat ik ff dit topic aanmaakte. xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Free gaat niet alleen over zwemmen. (cat)
    Ik las net het oude topic terug en dit is wat ik heb onthouden. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Shion schreef:
    Yeee ;d. Laat ik dat van die eerste plaatje maar niet doen.. ik zit meestal op 2 hoog xd. Lijkt me beetje pijnlijk om dan uit het raam te springen haha xd.


    Hahaha nee dan is het niet zo slim, tenzij er een mega trampoline of een luchtkussen of iets anders dat je val breekt buiten staat xd Anders is het idd geen slim idd, maar het is wel een awesome plaatje van een awesome anime :'D


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Volgens mij doen die mensen het ook van een behoorlijke hoogte hoor. (': Tenminste, de meeste klaslokalen zitten in anime's ook op één of twee hoog. XD
    Ik ga het ze ook niet na doen. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oh, ik heb de Aniway gekocht trouwens, in Utrecht hadden ze de nieuwe al! Hij heeft echt een awesome Shingeki poster. ;D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    @Taka, daar heb je gelijk in!
    @Parachutes, jij eigenlijk ook, maar! In anime kan alles..

    Serieus bij proud to present vandaag heb ik alleen maar manga tekeningen laten zien haha xd.

    Hmm ik ga zaterdag kijken of ze ze hier hebben..

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 23:11 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Parachutes schreef:
    Volgens mij doen die mensen het ook van een behoorlijke hoogte hoor. (': Tenminste, de meeste klaslokalen zitten in anime's ook op één of twee hoog. XD
    Ik ga het ze ook niet na doen. (':


    Jaaa, ze zouden nog weleens dood kunnen vallen :O
    Of nee, wacht eens even... xD


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Haha, yes, ik voeg deze even bij mijn topics. ^_^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Trouwens, ik ben momenteel nog steeds bezig met Toradora, want ik wil met kerst bij aflevering 16 zijn, volgens begon dan die kerst arc en dat is wel het leukst om die met kerst te kijken, maar ik moet toegeven dat het eigenlijk een verbijsterend goede anime blijkt te zijn. Ik vind hem echt goed en ik ben pas bij epi 8, dus ik ben heel benieuwd naar de rest! :) Ik ben vooral helemaal fan geworden van Aisaka Taiga, dies echt geweldig in alles wat een degelijk personage zou moeten hebben.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    @Shion wat is dat, proud to present? ;o

    @Taka Toradora is gewoon echt een hele goede anime. (: Hij heeft bij mij alleen geen tien en dat is vooral omdat ik het op het einde heel snel vond gaan ineens. Het voelde bij mij nogal overhaast en misschien zelfs wat te overdreven, omdat het zo gehaast was.
    Taiga blijft een fantastisch personage. ^^ Trouwens, wist je dat Toradora van dezelfde makers als Shakugan no Shana is (de anime, niet de manga, want SnS komt van een novel) en dat de hoofdpersonages bijna dubbelgangers van elkaar zijn? Zelfs de seiyuus zijn hetzelfde. ;p Als je Taiga leuk vind, zal je ongetwijfeld ook een fan van Shana zijn, wat ikzelf zeker ben. ;D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    @Shion wat is dat, proud to present? ;o

    @Taka Toradora is gewoon echt een hele goede anime. (: Hij heeft bij mij alleen geen tien en dat is vooral omdat ik het op het einde heel snel vond gaan ineens. Het voelde bij mij nogal overhaast en misschien zelfs wat te overdreven, omdat het zo gehaast was.
    Taiga blijft een fantastisch personage. ^^ Trouwens, wist je dat Toradora van dezelfde makers als Shakugan no Shana is (de anime, niet de manga, want SnS komt van een novel) en dat de hoofdpersonages bijna dubbelgangers van elkaar zijn? Zelfs de seiyuus zijn hetzelfde. ;p Als je Taiga leuk vind, zal je ongetwijfeld ook een fan van Shana zijn, wat ikzelf zeker ben. ;D


    Aahhh okeey, dat wist ik nog niet. Ik ken die hele anime Shakugan no Shana nog niet. Ik heb er alleen wat dingen over gehoord en nu je het zo zegt, vind ik qua uiterlijk dan Taiga en die protagonist van Shakugan nu Shana (waarschijnlijk Shana xd) erg op elkaar lijken. Wel grappig dat soort feitjes vind ik altijd. :)

    Maar ik vind het gewoon zo mooi dat ze van Taiga een melig personage maken en zowel de comedy in de serie brengt als de drama. Dat vind ik gewoon echt ontzettend knap, want die twee genres liggen erg ver uit elkaar en meestal gebruiken schrijvers aparte personages daarvoor. Alleen nu hebben ze die twee tegenstrijdig heden gewoon in één personage gestopt en dat vind ik wel interessant. Overigens vind ik ook dat de serie op zich aardig realistisch is en hoewel het nog niet de juiste art heeft tot nu toe naar mijn mening, vind ik wel dat deze serie het erg goed doet. Het heeft wel potentie, ben benieuwd :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Mios topicos. Iemand die 07-ghost heeft gezien?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Zaiphon schreef:
    Mios topicos. Iemand die 07-ghost heeft gezien?


    JA.
    Major spoiler hieronder, niet lezen als je 07-Ghost nog niet hebt gezien. Ik had dit mezelf namelijk wel gespoild en dat is niet leuk xd.
    MIKAGEEEE T^T Ik ben nog steeds niet over zijn dood heen, bluh. :c


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)