• Volgens mij was 4 vol, dus vandaar nummer 5!
    Dat gaat snel zeg xd we hebben in zeer korte tijd al een aantal topic's vol gekregen.
    Ik ben trots op de otaku's, we gonna rule the world!

    Algemeen Anime/manga/otaku topic.
    Waar je alles mag vertellen/vragen.zeggen dat gerelateerd is aan Japan!






    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Eigenlijk wil ik stiekem nog een amv maken voor de kerst, maar ik weet niet goed welke anime xd haha
    Moet ik eerst ook een goed liedje vinden en het juiste beeldmateriaal. xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Haii!

    Dit is Reina/Avalerion, op mijn vriendjes account.

    Ik wilde even dankje zeggen omdat ik door al jullie aanbevelingen nu wel even vooruit kan, en ik wilde Jase niet uitloggen omdat ik niet zeker wist of hij dan weer in kan loggen. XD p;

    [ bericht aangepast op 20 dec 2013 - 19:15 ]

    Oh oh guys, ik heb net Origin: Spirits of the Past gekeken en hij was best wel nice! Ik vind Japanse films op de een of andere manier altijd traag oid :') maar het is wel een aanrader!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Tsukuyomi schreef:
    (...)

    Heeeyy!
    Die vind ik nog best mooi gemaakt :)
    Ook goede kwaliteit videomateriaal zeg.
    Heb je hem helemaal zelf gemaakt?
    Want ik vind hem echt goed!
    Waarom staat die eigenlijk niet op youtube, is dat niet handiger? :X

    Dankje dat je hem mooi vind (:
    Ja ik heb hem zelf gemaakt
    Via Wevideo moet je de betaalde versie hebben om je video op youtube te zetten.


    Kawaii ^w^

    Shion schreef:
    (...)

    Cute ;d. Vooral de intro's en outro's gebruikt of niet? ;p
    Ooit was ik van plan ok er ook 1 te maken van Anohana maar dan met een andere liedje ;d. Ook al ben ik nog niet over uit of het alleen Anohana is of dat ik ook nog een paar andere erin stop.

    Ja vooral Opening en ending gebruikt idd alleen ik heb wel de hele serie gedownload maar ik was eigenlijk vooral het programma uit aan het proberen omdat het mijn eerste keer was dat ik het gebruikte ik wil waarschijnlijk wel een nog een ander amv maken van Anohana of van een andere anime die ik heb gedownload.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2013 - 21:07 ]


    Kawaii ^w^

    Hey, what happened to your name, persoon die eerst Taka was? Nu kan ik je niet meer als de zanger van ONE OK ROCK zien! D:
    Oké, nee grapje. (': Waar komt je nieuwe vandaan?

    @Midori ik zal hem zo nog eens kijken, heb helaas nog geen tijd gehad. ;c

    @Ubiquitous oeh, hij was leuk dus? Dan moet ik 'm echt nog eens gaan kijken. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Hey, what happened to your name, persoon die eerst Taka was? Nu kan ik je niet meer als de zanger van ONE OK ROCK zien! D:
    Oké, nee grapje. (': Waar komt je nieuwe vandaan?

    @Midori ik zal hem zo nog eens kijken, heb helaas nog geen tijd gehad. ;c

    @Ubiquitous oeh, hij was leuk dus? Dan moet ik 'm echt nog eens gaan kijken. ^^


    Hahaha xd mijn naam moest op tournee en ik vond het wel tijd worden voor een nieuwe. Ik heb trouwens wel iets met die T's, weet een naam met een T xd das toevallig. maar Tsukuyomi betekent zoiets als moon reader, maar komt ook voor in het shintoïsme, maar dat heeft te maken met Susanoo. Ik kon ook voor Amaterasu gaan, want dat heeft het verhaal vooral mee te maken. Het gaat tussen Tsukuyomi en Amaterasu, maar ik vond Tsukuyomi gewoon leuker. Alleen de echte reden dat ik het heb gekozen, is omdat mijn favoriete Itachi het gebruikt als een jutsu (ja, komt uit naruto xd). Het zorgt ervoor dat iemand in een illusie terecht komt, waar die niet uit kan ontsnappen en in die illusie gaan de illusionist bepalen wat erin gebeurd en dat door één blik in de ogen van Itachi of bij hem is een vinger opheffen al genoeg. Ik vind het gewoon een hele interessant techniek en gewoon heel mooi, omdat je het als een aanval kunt zien, maar tegelijke tijd ook als meerdere dingen. Sowieso vind ik het een mooie klank hebben op zijn japans net als Amaterasu dat wel heeft. Dus dat is het verhaal bij de naam xd hahaha Leuk dat je het vraagt trouwens :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Jongens, ik kan het dan eindelijk zeggen: IK GA EEN HALF JAAR IN JAPAN STUDEREN!
    Mijn Universiteit organiseert uitwisselingsprojecten en ik heb daarvoor heel wat dingen moeten doen, zoals een motivatiebrief schrijven en nu heb ik daarnet een mailtje gehad dat ik ben geselecteerd en in 2015 naar Kyoto mag! Echt, ik ben zo ongelofelijk blij, mijn droom komt uit en ik kan het amper geloven!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Jongens, ik kan het dan eindelijk zeggen: IK GA EEN HALF JAAR IN JAPAN STUDEREN!
    Mijn Universiteit organiseert uitwisselingsprojecten en ik heb daarvoor heel wat dingen moeten doen, zoals een motivatiebrief schrijven en nu heb ik daarnet een mailtje gehad dat ik ben geselecteerd en in 2015 naar Kyoto mag! Echt, ik ben zo ongelofelijk blij, mijn droom komt uit en ik kan het amper geloven!

    Oh, lol, nevermind mijn berichtje in het LJH. Ik lees het hier al, haha. (krul)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Parachutes schreef:
    Jongens, ik kan het dan eindelijk zeggen: IK GA EEN HALF JAAR IN JAPAN STUDEREN!
    Mijn Universiteit organiseert uitwisselingsprojecten en ik heb daarvoor heel wat dingen moeten doen, zoals een motivatiebrief schrijven en nu heb ik daarnet een mailtje gehad dat ik ben geselecteerd en in 2015 naar Kyoto mag! Echt, ik ben zo ongelofelijk blij, mijn droom komt uit en ik kan het amper geloven!


    Ik zag het al in het LJH-topic
    Gefeliciteerd! Echt awesome dat je naar Japan mag en naar Kyoto :O
    Kyoto, daar zit Kyoto animation :O Die zijn ook gewoon goden in het maken van anime's!
    Maar Japan is echt geweldig en lijkt me zo ongelofelijk om daar heen te gaan!
    Echt heel erg gefeliciteerd dat het je is gelukt, ben echt heel blij voor je :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Precies, je gaat echt de hemel in real live zien :"D. Neem maar een boel geld mee, lolol. Hoop dat je rijk ben :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hehehe thanks guys! ;D Damn, heb ik net een enorm antwoord in het LJH-topic gepost... ><
    En ja, ik ga sparen, sparen, sparen en zooooveel kopen daar. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Hehehe thanks guys! ;D Damn, heb ik net een enorm antwoord in het LJH-topic gepost... ><
    En ja, ik ga sparen, sparen, sparen en zooooveel kopen daar. :Y)

    Hahaha. Ik zou graag wat voor je fonds geven, maar eh ja, ik heb zelf amper geld :"D. Maar echt, zo nice dat jij tussen al die mensen uit bent gekozen! Daar heb je echt ongelofelijk veel geluk mee gehad. Had ik maar zoiets :"D. Hoe kijken je ouders er tegenaan? Weten zij het al of niet?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marshall schreef:
    (...)
    Hahaha. Ik zou graag wat voor je fonds geven, maar eh ja, ik heb zelf amper geld :"D. Maar echt, zo nice dat jij tussen al die mensen uit bent gekozen! Daar heb je echt ongelofelijk veel geluk mee gehad. Had ik maar zoiets :"D. Hoe kijken je ouders er tegenaan? Weten zij het al of niet?


    Ja, ik vind dat ook echt ontzettend gaaf. ;D Ik weet eerlijk gezegd wel niet precies hoeveel mensen zich hadden aangemeld, maar het maakt me ook niet zoveel uit, want ik ga gewoon naar Japan, hehe! ^^ Mijn ouders zijn heel positief en vinden het geweldig, omdat ze weten dat het echt een droom voor me is. Ze willen me zelfs een keer op komen zoeken daar, haha. xd


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ja, ik vind dat ook echt ontzettend gaaf. ;D Ik weet eerlijk gezegd wel niet precies hoeveel mensen zich hadden aangemeld, maar het maakt me ook niet zoveel uit, want ik ga gewoon naar Japan, hehe! ^^ Mijn ouders zijn heel positief en vinden het geweldig, omdat ze weten dat het echt een droom voor me is. Ze willen me zelfs een keer op komen zoeken daar, haha. xd

    Oh, serieus? Waaaauw ._. Zijn je ouders rijk ofzo als ze daar echt over nadenken? :"D. Lol. Mijn moeder zou het misschien wel willen, maar geen genoeg geld of shit. Ik denk dat het voor mij bij een droom blijft :c Maar ik ben blij dat het voor jou eindelijk uitkomt. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.