• Volgens mij was 4 vol, dus vandaar nummer 5!
    Dat gaat snel zeg xd we hebben in zeer korte tijd al een aantal topic's vol gekregen.
    Ik ben trots op de otaku's, we gonna rule the world!

    Algemeen Anime/manga/otaku topic.
    Waar je alles mag vertellen/vragen.zeggen dat gerelateerd is aan Japan!






    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Aahhh okeey, dat wist ik nog niet. Ik ken die hele anime Shakugan no Shana nog niet. Ik heb er alleen wat dingen over gehoord en nu je het zo zegt, vind ik qua uiterlijk dan Taiga en die protagonist van Shakugan nu Shana (waarschijnlijk Shana xd) erg op elkaar lijken. Wel grappig dat soort feitjes vind ik altijd. :)

    Maar ik vind het gewoon zo mooi dat ze van Taiga een melig personage maken en zowel de comedy in de serie brengt als de drama. Dat vind ik gewoon echt ontzettend knap, want die twee genres liggen erg ver uit elkaar en meestal gebruiken schrijvers aparte personages daarvoor. Alleen nu hebben ze die twee tegenstrijdig heden gewoon in één personage gestopt en dat vind ik wel interessant. Overigens vind ik ook dat de serie op zich aardig realistisch is en hoewel het nog niet de juiste art heeft tot nu toe naar mijn mening, vind ik wel dat deze serie het erg goed doet. Het heeft wel potentie, ben benieuwd :)


    Mooi gezegd, dat over Taiga, en dat klopt echt helemaal. Daarom vond ik haar ook zo'n geweldig personage. ^^
    Shakugan no Shana is verder wel heel anders dan Toradora, hoor, Toradora is meer slice of life, terwijl SnS heel overduidelijk het genre supernatural heeft. Het zijn puur de personages - en dan vooral Taiga-Shana, Ryuuji en Yuuji lijken, behalve de namen dan xd, wat minder op elkaar - die op elkaar lijken. (:
    Maar het is wel één van m'n favoriete anime's. ^^ Dus als je eens zin hebt in een anime met drie seizoenen van zo'n 25 episodes per seizoen, moet je 'm zeker eens proberen. ;D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Oh, ik heb de Aniway gekocht trouwens, in Utrecht hadden ze de nieuwe al! Hij heeft echt een awesome Shingeki poster. ;D


    Jeej idd Awesome Poster xD Ik heb hem al hangen xD.


    Kawaii ^w^

    Midori schreef:
    (...)

    Jeej idd Awesome Poster xD Ik heb hem al hangen xD.


    Ik nog niet... Zal zo snel eens een plekje zoeken. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    I love the gif van de begin post (: Angel beats, Clannad (Dango) en Nana (H)
    Verder ook fan van Toradora (:, Vooral omdat ik helemaal weg ben van Tsundere (:
    Shakugan No Shana moet ik nog steeds een keertje gaan kijken ook al heb ik wel Shakugan No Shana S gezien toen ik pas begon met anime kijken volgens mijn in het jaar dat die airing was.
    Vandaag Little buster Ova gekeken echt Awesome !!

    Nog een paar gifs :



    [ bericht aangepast op 19 dec 2013 - 10:39 ]


    Kawaii ^w^

    Goed... Nieuwe episode van Coppelion is gearriveerd... Ik weet niet of ik hier klaar voor ben, maar ik ga kijken. Misschien is het beter om tot volgende week te wachten tot de anime helemaal af is, maar ik moet kijken. Ik moet het weten. Damnit. :/

    HARUTOOOOOOO T^T


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Bleh. Roteinde. Damnit. Ik haat cliffhangers. -.-

    Doesn't look like Haruto is gonna survive this shit...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Midori schreef:
    I love the gif van de begin post (: Angel beats, Clannad (Dango) en Nana (H)
    Verder ook fan van Toradora (:, Vooral omdat ik helemaal weg ben van Tsundere (:
    Shakugan No Shana moet ik nog steeds een keertje gaan kijken ook al heb ik wel Shakugan No Shana S gezien toen ik pas begon met anime kijken volgens mijn in het jaar dat die airing was.
    Vandaag Little buster Ova gekeken echt Awesome !!

    Nog een paar gifs :





    Hahaha ty xd
    Ik dacht, ik doe eens wat melige beginpostgifs en dan natuurlijk van mijn favo anime's.
    Hoewel ik nog wel meer favoriete anime's heb xd

    En toradora is echt ontzettend leuk, moet miss zo maar eens verder kijken.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Mijn topics, (^u^)


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Taka schreef:
    (...)

    Hahaha ty xd
    Ik dacht, ik doe eens wat melige beginpostgifs en dan natuurlijk van mijn favo anime's.
    Hoewel ik nog wel meer favoriete anime's heb xd

    En toradora is echt ontzettend leuk, moet miss zo maar eens verder kijken.


    Toradora is echt goed je moet echt snel verder gaan kijken !!!


    Kawaii ^w^

    Midori schreef:
    (...)

    Toradora is echt goed je moet echt snel verder gaan kijken !!!


    Hahah, ik heb hem alweer een stukje verder gekeken.
    en nu bij aflevering 10, maar ik mag niet voor kerst verder komen dan 16, want dan is de kerstarc er xd
    Die wil ik met kerst zien, hahaah xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Marshall schreef:
    Haha, yes, ik voeg deze even bij mijn topics. ^_^


    + Dit weekend beginnen met NANA _O_


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    @Diegene die vroeg wie 07-Ghost had gezien. Ik! ;D Ben nu zelfs bezig met het her kijken ervan.. Al heb ik nu al een weekje of zo niks van kunnen zien.. Maar ik ben nu geloof ik op de helft.. Volgens mij vlak bij het stukje dat hij naar school gaat of zo.. Of kwam het onder water stukje nu eerst...

    @Parachutes die vroeg wat Proud to Present was. Dat is een avondje waar wij dingen moeten laten zien waar wij 'proud' op zijn.. Stom iets haha xd. Deze shit liet ik zien.. Nja helft ervan.. Volgens mij kan je wel beetje zien wat van mij is en wat niet


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Parachutes schreef:
    (...)

    JA.
    Major spoiler hieronder, niet lezen als je 07-Ghost nog niet hebt gezien. Ik had dit mezelf namelijk wel gespoild en dat is niet leuk xd.
    MIKAGEEEE T^T Ik ben nog steeds niet over zijn dood heen, bluh. :c


    Ik begon keihard te janken tijdens die episode. Ik jank nooit bij anime of iets, maar dat was echt zielig

    Btw, iemand die abo op aniway heeft?

    [ bericht aangepast op 19 dec 2013 - 21:46 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Shion schreef:
    @Diegene die vroeg wie 07-Ghost had gezien. Ik! ;D Ben nu zelfs bezig met het her kijken ervan.. Al heb ik nu al een weekje of zo niks van kunnen zien.. Maar ik ben nu geloof ik op de helft.. Volgens mij vlak bij het stukje dat hij naar school gaat of zo.. Of kwam het onder water stukje nu eerst...

    @Parachutes die vroeg wat Proud to Present was. Dat is een avondje waar wij dingen moeten laten zien waar wij 'proud' op zijn.. Stom iets haha xd. Deze shit liet ik zien.. Nja helft ervan.. Volgens mij kan je wel beetje zien wat van mij is en wat niet


    Maar wat nou als je niks hebt waar je trots op bent? XD Is dat van je school?
    Oeh, ik herken dingen die je ook in het 'show je manga dinges' topic hebt gepost. ;d IK ZIE NYANMARU! Heh, awesome. ;D
    En Rukia van Bleach volgens mij, en L van Death Note... Maar die zijn denk ik niet van jou, gok ik, omdat die aan de rechterkant van het bord hangen en daar een andere naam boven hangt. (':
    Ik vind die met die silhouetten heel mooi. ^^

    @Zaiphon ik jank altijd... Bij alles... Ik ben een emotioneel wrak... Nou ja, niet bij alles, maar er zijn weinig anime's waarbij ik niet heb gehuild. xd Ik kan er serieus zo snel geen bedenken...
    Heb je trouwens je username ook van 07-Ghost? ;D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Wat bedoel je met de vraag 'Is dat van je school?' Dat Proud to Present? Jup...
    En als je niks heb om trots op te zijn ben je een beetje fcked.. Denk ik..
    & Jup Rukia en L zijn van iemand anders haha ;d
    & dankje over de silhouetten ;d. Heb ze ook anti silhouet.. Weet niet hoe het heet haha xd. Die liggen boven ergens..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you