• Volgens mij was 4 vol, dus vandaar nummer 5!
    Dat gaat snel zeg xd we hebben in zeer korte tijd al een aantal topic's vol gekregen.
    Ik ben trots op de otaku's, we gonna rule the world!

    Algemeen Anime/manga/otaku topic.
    Waar je alles mag vertellen/vragen.zeggen dat gerelateerd is aan Japan!






    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Marshall schreef:
    (...)
    Oh, serieus? Waaaauw ._. Zijn je ouders rijk ofzo als ze daar echt over nadenken? :"D. Lol. Mijn moeder zou het misschien wel willen, maar geen genoeg geld of shit. Ik denk dat het voor mij bij een droom blijft :c Maar ik ben blij dat het voor jou eindelijk uitkomt. :]


    Hahaha, nee wij zijn absoluut niet rijk. (': Zij zouden er dan ook voor moeten sparen. Maar mijn ouders vinden dit soort dingen altijd heel belangrijk; de dingen doen die je graag wil doen en je niet laten beperken door geldzaken.
    Bedankt! ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik mis mijn anime. :cc.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Parachutes schreef:
    (...)

    Hahaha, nee wij zijn absoluut niet rijk. (': Zij zouden er dan ook voor moeten sparen. Maar mijn ouders vinden dit soort dingen altijd heel belangrijk; de dingen doen die je graag wil doen en je niet laten beperken door geldzaken.
    Bedankt! ^^

    Je ouders lijken me liefhebbende personen :]. Zo lief van ze dat ze dat doen, hehe. Maar ja, jullie mogen ook wel blij zijn daarmee. Is écht a one chance of a lifetime.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Parachutes schreef:
    Hey, what happened to your name, persoon die eerst Taka was? Nu kan ik je niet meer als de zanger van ONE OK ROCK zien! D:
    Oké, nee grapje. (': Waar komt je nieuwe vandaan?

    @Midori ik zal hem zo nog eens kijken, heb helaas nog geen tijd gehad. ;c

    @Ubiquitous oeh, hij was leuk dus? Dan moet ik 'm echt nog eens gaan kijken. ^^


    Niet geweldig, maar het plot enzo was wel goed (: Was wel heel nice om te zien, denk dat ik hem iets van een 7 geef. Moet er wel bij zeggen dat ik anime films nooit zó geweldig vind, zoals Totoro of Kiki's Delivery Service etc.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Midori schreef:
    (...)

    Ik heb een ABO op de aniway :D


    Heb jij de nieuwe al binnen? Mn ma had ergens in de laatste week van november een abonnement afgesloten, maar ik heb nog geen binnen...

    Edit: Nvm, mn ma appte daarnet dat ie binnen was

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 21:54 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Gefeliciteerd Parachutes! Hou je ons wel op de hoogte? (8


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Parachutes schreef:
    Jongens, ik kan het dan eindelijk zeggen: IK GA EEN HALF JAAR IN JAPAN STUDEREN!
    Mijn Universiteit organiseert uitwisselingsprojecten en ik heb daarvoor heel wat dingen moeten doen, zoals een motivatiebrief schrijven en nu heb ik daarnet een mailtje gehad dat ik ben geselecteerd en in 2015 naar Kyoto mag! Echt, ik ben zo ongelofelijk blij, mijn droom komt uit en ik kan het amper geloven!


    Super leuk. Welke studie doe je dan precies ??
    Mijn beste vriendin is ook voor 5 weken in Japan geweest vorige zomer.
    Het word vast de beste ervaring van je leven.
    Veel succes met je studie in Japan in 2015 !!!


    Kawaii ^w^

    Iedereen pas een gelukkig kerstfeest (:


    Kawaii ^w^




    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Moet bekennen dat mijn anime kijk lijstje nodig moet bij kijken.. ik mis nu zo veel en heb zon gevoel dat er vandaag en morgen niks van gaat komen XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Bedankt iedereen! ^^ En ja, ik houd jullie natuurlijk op de hoogte. Ik zit er aan te denken om daar misschien een blog bij te houden. (:
    Maar het duurt nog wel eventjes hoor, ik ga pas weg in maart 2015. ;p


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Shion schreef:
    Moet bekennen dat mijn anime kijk lijstje nodig moet bij kijken.. ik mis nu zo veel en heb zon gevoel dat er vandaag en morgen niks van gaat komen XD


    Ik moet ook nog heel veel bijkijken... xd Maar ik ga straks maar eens beginnen denk ik. ;p


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ben nu ook beetje begonnen maar Syll heeft geen concentratie D: Het zit verdeuri niet mee XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Ben nu ook beetje begonnen maar Syll heeft geen concentratie D: Het zit verdeuri niet mee XD


    Heuj nu praat je echt in de derde persoon. (':
    Dan moet Syll maar op zoek gaan naar haar concentratie. ;D
    Ik moet niks zeggen trouwens...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    :3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)