• Het is onrustig op Hogwarts. De leerlingen verdelen zich in kampen en langzamerhand begint het er steeds meer op te lijken dat de oorlog zich niet alleen buiten de muren van het kasteel afspeelt. Groepen kinderen sluiten zich massaal aan bij de zogenaamde Death Eaters, anderen proberen uit alle macht de ideeën van Voldemort buiten Hogwarts te houden. Maar wat als dat niet lukt en er langzaam steeds meer haat lijkt te ontstaan tussen de afdelingen? Het is kerstavond 1975 en het is wel duidelijk dat De Eerste Tovenaarsoorlog echt is begonnen!

    Regels:
    - Minimaal 150 woorden per post
    - Geen personages van anderen bespelen
    - Zet altijd minimaal de naam van je personage boven je post
    - Houd het realistisch
    - Geen Mary Sue's of Gary Stue's
    - Houd jongens en meisjes gelijk
    - Reserveringen blijven 48 uur staan
    - Als je langere tijd niet kunt reageren, meld dit dan
    - 16+ is toegestaan, maar houd het netjes
    - OOC tussen haakjes ()-[]-{}
    - Geen afgesproken liefdes en dergelijke
    - Geen geruzie of gescheld (OOC is dut natuurlijk wel toegestaan)
    - De leeftijden zullen niet helemaal kloppen, maar anders was het niet mogelijk om een aantal leuke personages te spelen
    - Alleen ik & JamesPotter maken nieuwe topics aan


    Invullen:

    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk (uitgebreid) :
    Uiterlijk (beschrijving + foto) :
    Toverstok:
    Huisdier:
    Zwerkbal?:
    Extra:



    *Tijdelijke stop op mensen van Gryffindor en Slytherin mensen die er nog niet tussen staan.
    *Faunaten en Transformagiërs zijn niet meer toegestaan.
    *Probeer origineel te zijn. Niet iedereen heeft dezelfde problemen. (Ik wil echt geen mensen meer met hetzelfde probleem als Sirius Black!)
    * Stop op meisjes, tot deze weer gelijk staan met de jongens.


    Personages:

    Gryffindor
    • James Potter || Aanvoerder & Jager - JamesPotter
    • Sirius Black - NCIS
    • Remus Lupin || Klassenoudste - xBoselfje
    • Peter Pettigrew
    • Lily Evans || Klassenoudste - Rider
    • Lianne Eliona Green || Jager - Bonjourx

    Slytherin
    • Lucius Malfoy || Klassenoudste - DoctorDonna
    • Severus Snape - DreamerN
    • Jason Rick Broock || Aanvoerder & ? - xBoselfje
    • Jay Dave Broock - NCIS
    • Belatrix Black - JamesPotter
    • Andromeda Black - SuperTOMMO
    • Narcissa Black - BarnOwl
    • Rose Anna Valearia Black - DoctorDonna


    Ravenclaw
    • Morgan Kueane - Bonjourx
    • Morrison Harrold Thomson || Zoeker - Inermis
    • Millicent Helle Thomson || Jager - Inermis
    • Serena Azzurra Rossini - BarnOwl
    • Meisje - Gereserveerd - MyHome


    Hufflepuff
    • Ted Tonks
    • Alice Prince || Drijver - MyHome
    • Brooklynn Monroe || Jager - SuperTOMMO

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 22:19 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Naam: Narcissa ‘’Cissy’’ Zwarts
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 15 jaar
    Jaar: 5de
    Afdeling: Zwadderich
    Innerlijk (uitgebreid) : Cissy ziet er uit als een trotse dame dat nergens om geeft en nergens bang voor is, echter is ze dat wel en is dit alleen maar een masker die ze op zet ze heeft weinig zelfvertrouwen en laat alles over haar heen lopen, nou bijna alles doen als ze echt iemand zat is, of wat dan ook dan durft ze best om diegene te vervloeken en te kwetsen. Er is Cissy van jongs afaan geleerd om dreuzels en modderbloedjes te haten ze doet dan ook mee aan het haten van modderbloedjes en Griffoendor ook al vind ze sommige best wel aardig en oke ze durft niet om tegen een Griffoendor aardig te doen zeker niet als haar gestoorde moordlustige sadistische zus Bella. Ze kan verder best kil kijken en emotieloos terwijl ze van binnen verdrietig ka zijn.
    Uiterlijk (beschrijving + foto): Cissy is een vrouw van 1.69 lang met blonde haren dat tot haar middel komt en blauwe ogen, Cissy is iemand die op feestjes en bals hakken draagt en in de zomer wel eens een jurk of een rok, verder heeft ze met make-up alleen een beetje oogpotlood en mascara.


    Toverstok: Vlier Drakenhartenbloed, licht buigzaam, 27,8
    Huisdier: Een zwarte kat Shadow
    Zwerkbal?: Nee
    Extra: /

    Naam: Serena Azzurra Rossini
    Geslacht: Meisje
    Leeftijd: 14 jaar
    Jaar: 4de
    Afdeling: Ravenklauw
    Innerlijk (uitgebreid) : Serena is een meisje dat best verlegen en onzeker is en zich liever terug trekt als alles haar een beetje te veel wordt of als het te druk wordt, ze vertrouwt mensen ook niet zo snel maar als ze je vertrouwt is ze warmer en opener voor je en zie je haar van een heel andere kant, maar achter dat onschuldige meisje gaat ook nog een meisje schuilt dat haar mond kan opentrekken als iemand haar vrienden pijn doet of kwetst, opzicht houdt Serena wel van feestjes maar ze durft er nooit echt heen te gaan.
    Uiterlijk (beschrijving + foto) : Serena heeft zwart half lang haar en groene ogen ze is best wel bleek. Serena is 1.66 m lang. Ze draagt verder nooit hakken, nooit jurken of rokken alleen haar school uniform dan, en met make-up draagt ze alleen een beetje mascara, meestal heeft ze haar haren los of in een vlecht en draagt ze liever een fijn zittende broek, of een joggingbroek en gympen.


    Toverstok: Haagbeuk, haar uit de staart van een eenhoorn, 26 soepel
    Huisdier: Een kat Snowwhite afgekort naar Snow en Erasmo een velduil
    Zwerkbal?: Nee
    Extra: Ze is Italiaans

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 12:22 ]

    BarnOwl schreef:
    (...)

    Daar moet ik Bonjourx gelijk in geven ;p hoe durf je om te zeggen dat je Percy Jackson niet mag ghehe ;p
    maar goed vooruit ieder zo zijn eigen smaak.


    Oh please! Call me Noa. En je hebt wel gelijk .Maar hoezo mag iemand Percy niet?! Ik bedoel het is een knappe held? Net als Harry.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    BarnOwl schreef:
    Naam: Narcissa ‘’Cissy’’ Zwarts
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 15 jaar
    Jaar: 5de
    Afdeling: Zwadderich
    Innerlijk (uitgebreid) : Cissy ziet er uit als een trotse dame dat nergens om geeft en nergens bang voor is, echter is ze dat wel en is dit alleen maar een masker die ze op zet ze heeft weinig zelfvertrouwen en laat alles over haar heen lopen, nou bijna alles doen als ze echt iemand zat is, of wat dan ook dan durft ze best om diegene te vervloeken en te kwetsen. Er is Cissy van jongs afaan geleerd om dreuzels en modderbloedjes te haten ze doet dan ook mee aan het haten van modderbloedjes en Griffoendor ook al vind ze sommige best wel aardig en oke ze durft niet om tegen een Griffoendor aardig te doen zeker niet als haar gestoorde moordlustige sadistische zus Bella. Ze kan verder best kil kijken en emotieloos terwijl ze van binnen verdrietig ka zijn.
    Uiterlijk (beschrijving + foto): Cissy is een vrouw van 1.69 lang met blonde haren dat tot haar middel komt en blauwe ogen, Cissy is iemand die op feestjes en bals hakken draagt en in de zomer wel eens een jurk of een rok, verder heeft ze met make-up alleen een beetje oogpotlood en mascara.


    Toverstok: Vlier Drakenhartenbloed, licht buigzaam, 27,8
    Huisdier: Een zwarte kat Shadow
    Zwerkbal?: Nee
    Extra: /


    Niet eens Dromeda's naam? XD Grapje! Coole rol! Net zoals Serena


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Naam: Sirius Zwarts
    Leeftijd: 15
    Geslacht: Mannelijk
    Jaar: 5de
    Toverstok: Zijn toverstok is van onbekende hout -en kern van materialen, maar is 34,4 cm lang.
    Huisdier: Uil


    Zijn uil is helemaal zwart, en heel klein. Zijn uil heeft de neiging om iemand te bijten.
    Afdeling: Griffoendor
    Uiterlijk:



    Sirius heeft krullend schouderlang haar dat bruin is. Zijn oogkleur is grijs. Hij draagt kleren die hem goed zitten, maar ook wel hip zijn.
    Als hij lacht, krijgt hij glinsteringen in zijn ogen.
    Innerlijk: Sirius is aardig, maar kan ook sarcastische opmerkingen maken. Hij is wel grappig, en houdt ervan om lol te trappen. Hij breekt vaak de regels, samen met zijn beste vrienden.
    Hij zit in een andere afdeling dan de rest van zijn familie heeft gezeten, en daar is zijn familie niet blij mee.
    Sirius zie je bijna altijd met een glimlach op zijn gezicht, maar hij kan ook wel serieus zijn. Als hij diep nadenkt fronst hij een beetje en bijt op zijn lip.
    Hij heeft vaak een grote mond, maar hij weet wanneer hij te ver gaat. Hij neemt het altijd op voor zijn vrienden, en hij kan Sneep niet uitstaan.
    Extra: Hij is een faunaat, maar hij is niet geregistreerd. Hij kan in een grote zwarte hond veranderen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Lol! Volgens mij lijk Sirius een beetje op Severus? Of is het niet dezelfde persoon?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Bonjourx schreef:
    (...)

    Wait wait wait?! JIJ MAG PERCY JACKSON NIET?! WAT GAAT ER ROND IN JE HOOFD?!
    Dat is samen met Harry Potter mijn favoriete fantasy verhaal! Jij bent echt gek! Fleur! Hoezo mag je Percy Jackson niet?! + Logan Lerman is knaappp! XD


    Ghehe, je/jullie mogen me wel Fleur noemen hoor.^^ Er zijn al mensen die dat doen. Dus het maakt me niet zoveel uit.:Y) +
    @Barnowl en Bonjourx: Ik heb eigenlijk nooit begrepen hoe iedereen hem wél leuk kan vinden.:'DMaar ja. Idd ieder zijn eigen smaak. En LL is niet knap. Vind ik dan.:Y) Ik heb nooit iets gehad met PJ.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Bonjourx schreef:
    (...)

    Oh please! Call me Noa. En je hebt wel gelijk .Maar hoezo mag iemand Percy niet?! Ik bedoel het is een knappe held? Net als Harry.



    Dat is waar ja. Iedereen die Percy niet mag moeten we hersenspoelen ;p


    Als iedereen nu toch hun naam zeggen ;p jullie mogen me Rinske noemen of Rins zo noemt vrijwel iedereen me :D

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 20:27 ]

    Bonjourx schreef:
    Lol! Volgens mij lijk Sirius een beetje op Severus? Of is het niet dezelfde persoon?


    - Checkt het even. - Oeps, ja. Het is dezelfde persoon. Waarschijnlijk hebben we elkaars personage in het vorige rollentopic niet gezien.:'D Ik zal het straks aanpassen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Bonjourx schreef:
    BarnOwl schreef:
    Naam: Narcissa ‘’Cissy’’ Zwarts
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 15 jaar
    Jaar: 5de
    Afdeling: Zwadderich
    Innerlijk (uitgebreid) : Cissy ziet er uit als een trotse dame dat nergens om geeft en nergens bang voor is, echter is ze dat wel en is dit alleen maar een masker die ze op zet ze heeft weinig zelfvertrouwen en laat alles over haar heen lopen, nou bijna alles doen als ze echt iemand zat is, of wat dan ook dan durft ze best om diegene te vervloeken en te kwetsen. Er is Cissy van jongs afaan geleerd om dreuzels en modderbloedjes te haten ze doet dan ook mee aan het haten van modderbloedjes en Griffoendor ook al vind ze sommige best wel aardig en oke ze durft niet om tegen een Griffoendor aardig te doen zeker niet als haar gestoorde moordlustige sadistische zus Bella. Ze kan verder best kil kijken en emotieloos terwijl ze van binnen verdrietig ka zijn.
    Uiterlijk (beschrijving + foto): Cissy is een vrouw van 1.69 lang met blonde haren dat tot haar middel komt en blauwe ogen, Cissy is iemand die op feestjes en bals hakken draagt en in de zomer wel eens een jurk of een rok, verder heeft ze met make-up alleen een beetje oogpotlood en mascara.


    Toverstok: Vlier Drakenhartenbloed, licht buigzaam, 27,8
    Huisdier: Een zwarte kat Shadow
    Zwerkbal?: Nee
    Extra: /


    Niet eens Dromeda's naam? XD Grapje! Coole rol! Net zoals Serena


    Dank je :D

    SnowForst schreef:

    Ghehe, je/jullie mogen me wel Fleur noemen hoor.^^ Er zijn al mensen die dat doen. Dus het maakt me niet zoveel uit. +
    @Barnowl en Bonjourx: Ik heb eigenlijk nooit begrepen hoe iedereen hem wél leuk kan vinden.:'DMaar ja. Idd ieder zijn eigen smaak. En LL is niet knap. Vind ik dan. Ik heb nooit iets gehad met PJ.


    Noem me Noa! En LL is wel knap... maar je hebt je eigen menig. RP en TL zijn niet knap.... XD

    BarnOwl schreef:

    Dat is waar ja. Iedereen die Percy niet mag moeten we hersenspoelen ;p


    Is goed! Heb jij de machine?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Bonjourx schreef:
    (...)

    Is goed! Heb jij de machine?



    Hm... volgens mij wel even zoeken hoor. ;p

    Misschien een domme vraag maar wie is LL ook al weer?

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 20:31 ]

    BarnOwl schreef:
    (...)


    Hm... volgens mij wel even zoeken hoor. ;p

    Misschien een domme vraag maar wie is LL ook al weer?


    LL = Logan Lerman!
    Our handsome hero!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    BarnOwl schreef:
    (...)


    Hm... volgens mij wel even zoeken hoor. ;p

    Misschien een domme vraag maar wie is LL ook al weer?


    Ik schreef:

    LL = Logan Lerman!
    Our handsome hero!


    En mijn Geschiedenis docent zegt dat geen enkele vraag dom is.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Bonjourx schreef:
    (...)

    LL = Logan Lerman!
    Our handsome hero!



    Ow ja;p
    Sorry was even met mijn gedachtes in Verweggistan.

    Hekel aan mijn handarbeid docente! Ik heb een 6 op een opdracht. Stomme trut die ze is.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded