• Het is onrustig op Hogwarts. De leerlingen verdelen zich in kampen en langzamerhand begint het er steeds meer op te lijken dat de oorlog zich niet alleen buiten de muren van het kasteel afspeelt. Groepen kinderen sluiten zich massaal aan bij de zogenaamde Death Eaters, anderen proberen uit alle macht de ideeën van Voldemort buiten Hogwarts te houden. Maar wat als dat niet lukt en er langzaam steeds meer haat lijkt te ontstaan tussen de afdelingen? Het is kerstavond 1975 en het is wel duidelijk dat De Eerste Tovenaarsoorlog echt is begonnen!

    Regels:
    - Minimaal 150 woorden per post
    - Geen personages van anderen bespelen
    - Zet altijd minimaal de naam van je personage boven je post
    - Houd het realistisch
    - Geen Mary Sue's of Gary Stue's
    - Houd jongens en meisjes gelijk
    - Reserveringen blijven 48 uur staan
    - Als je langere tijd niet kunt reageren, meld dit dan
    - 16+ is toegestaan, maar houd het netjes
    - OOC tussen haakjes ()-[]-{}
    - Geen afgesproken liefdes en dergelijke
    - Geen geruzie of gescheld (OOC is dut natuurlijk wel toegestaan)
    - De leeftijden zullen niet helemaal kloppen, maar anders was het niet mogelijk om een aantal leuke personages te spelen
    - Alleen ik & JamesPotter maken nieuwe topics aan


    Invullen:

    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk (uitgebreid) :
    Uiterlijk (beschrijving + foto) :
    Toverstok:
    Huisdier:
    Zwerkbal?:
    Extra:



    *Tijdelijke stop op mensen van Gryffindor en Slytherin mensen die er nog niet tussen staan.
    *Faunaten en Transformagiërs zijn niet meer toegestaan.
    *Probeer origineel te zijn. Niet iedereen heeft dezelfde problemen. (Ik wil echt geen mensen meer met hetzelfde probleem als Sirius Black!)
    * Stop op meisjes, tot deze weer gelijk staan met de jongens.


    Personages:

    Gryffindor
    • James Potter || Aanvoerder & Jager - JamesPotter
    • Sirius Black - NCIS
    • Remus Lupin || Klassenoudste - xBoselfje
    • Peter Pettigrew
    • Lily Evans || Klassenoudste - Rider
    • Lianne Eliona Green || Jager - Bonjourx

    Slytherin
    • Lucius Malfoy || Klassenoudste - DoctorDonna
    • Severus Snape - DreamerN
    • Jason Rick Broock || Aanvoerder & ? - xBoselfje
    • Jay Dave Broock - NCIS
    • Belatrix Black - JamesPotter
    • Andromeda Black - SuperTOMMO
    • Narcissa Black - BarnOwl
    • Rose Anna Valearia Black - DoctorDonna


    Ravenclaw
    • Morgan Kueane - Bonjourx
    • Morrison Harrold Thomson || Zoeker - Inermis
    • Millicent Helle Thomson || Jager - Inermis
    • Serena Azzurra Rossini - BarnOwl
    • Meisje - Gereserveerd - MyHome


    Hufflepuff
    • Ted Tonks
    • Alice Prince || Drijver - MyHome
    • Brooklynn Monroe || Jager - SuperTOMMO

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 22:19 ]


    Happy Birthday my Potter!

    1DxFreak schreef:
    Ah, ik was bij andere RPG s gewend dat je het dan opnieuw moest posten.


    Ik quote hem 1x en als die dan nog niet goed ik pas ik hem weer aan,en zeg ik dat ik het heb veranderd. Anders is het hele topic vol aan je rol XD
    En ik verveel me ):


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    1DxFreak schreef:
    Naam: Alice Snape
    Geslacht: Meisje
    Leeftijd: 15
    Jaar: 4 (Ze is in het tweede jaar blijven zitten)
    Afdeling: Huffelpuf
    Innerlijk (uitgebreid) : Alice is een welgemanierd meisje, die heel erg medelijden kan tonen met andere mensen. In tegenstelling tot de meeste van haar familie. Haar serieuze blik zorgt er vaak voor dat mensen haar meer op de achtergrond plaatsen. Wat Alice zelf eigenlijk ook doet, een van de redenen dat ze bij Huffelpuf zit. Mensen moeten vaak veel moeite doen om een glimlachje om haar mond te krijgen. Verder houd Alice zich erg afzijdig, maar is ook niet bang om in gezelschap van anderen te zijn. Alice is een gevoelig mens, die emotioneler is dan anderen. Toch kan ze zich heel lang sterk houden, maar is ze kwetsbaarder dan anderen. Zo ziet ze er ook uit, vaak wel een klein beetje rode ogen. Verder is Alice degene in haar gezin die stil is, en zich nergens mee bemoeit. Het is wat raar dat ze Huffelpuf is in een voor een groot deel 'Zwadderich' familie. Maar eigenlijk ziet Alice zichzelf meer als buitenbeentje uit onzekerheid, dan haar familie. Toch kan ze soms nog glimlachen, in de tijden dat ze moet kiezen tussen de makkelijke weg, of de juiste weg. Want de meeste van haar familie zijn Death Eaters, en ze verwachten van haar dat ze hun bijstaat. Maar dat doet Alice niet, ze zal nooit vrijwillig naar de heer van het duister gaan, denkt ze nu nog dan. Alice houd heel erg van dieren, en Verzorging van Fabeldieren is dan ook haar favoriete vak. Ze is heel behendig met dieren, en is best vaak stiekem in het verboden bos te vinden. Alice lijkt vaak verdrietiger dan ze is, want vanbinnen is ze heel vrolijk. Maar dat laat ze nooit zien.
    Uiterlijk (beschrijving + foto) :


    Alice heeft golfend bruin haar, met een bleke huid. Haar ogen zijn Blauw/grijs, en een beetje rood. Haar blik is best serieus. Verder heeft Alice altijd een soort mutsje op haar hoofd zitten.
    Toverstok: 33 cm, Palmhout, kern is een eenhoorn haar, bijna onbuigzaam, geschikt voor het verzorgen van fabeldieren.
    Huisdier: Een rode kat genaamd Kiwi.
    Zwerkbal?: Ja, drijver van Huffelpuf
    Extra: Alice is het nichtje van Severus, door haar vaders kant.


    Oké, het kan zijn dat ik nog niet echt duidelijk ben geweest wat nou precies het probleem is, maar ik zal het nog één keer heel duidelijk voor je uiteen zetten.

    Severus Snape is het kind van de heks Eileen Prince en de DREUZEL Tobias Snape. De familieleden van Tobias Snape zijn dus DREUZELS. Het is immers zeer onwaarschijnlijk dat hij een broer had die puur toevallig ook verliefd werd op een heks, daarmee trouwde etc. Wanneer er dus een nicht van Severus zou zijn die ook kan toveren, zou dit dus moeten gebeuren aan zijn moeders kant, de familie Prince. Hij kan dus geen nichtje hebben met de achternaam Snape, tenzij er wel iets heel toevalligs is gebeurd en aangezien er in de regels staat dat het realistisch moet blijven, wil ik geen wel heel erg toevallige karakters in deze RPG. Dus verander alsjeblieft de achternaam in Prince, of iets anders.

    Als het nu nog niet duidelijk is, weet ik het echt niet meer.


    Happy Birthday my Potter!

    Op hoeveel rollen moeten we nog wachten?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Alles is goedgekeurd en aangepast.

    @SnowFrost
    Doen Sirius & Jay allebei niet aan Zwerkbal?

    @xBoselfje
    Er staat in de beschrijving van Jason dubbel dat hij aanvoerder is, maar niet welke positie hij heeft. Zou je dit nog even vermelden? (Ja, ik kom er laat mee. Ik weet het :') )

    @Bonjourx
    Manon moet sws Lucius nog invullen. Verder is Femke al een hele tijd niet online geweest, dus ik ben er nog niet over uit wat ik daarmee ga doen... in ieder geval wil ik de RPG wel ergens deze dagen starten, hoewel iedereen het de komende drie dagen ook wel even druk zal hebben met Kerst.


    Happy Birthday my Potter!

    Wij zijn met Kerst ochtenden en avonden gewoon vrij. En s'avonds doen we iets gezelligs XD


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    En ik ben vrijdag een hele week in Italie en ik weet niet of ik dan online kom.

    BarnOwl schreef:
    En ik ben vrijdag een hele week in Italie en ik weet niet of ik dan online kom.


    Mag ik mee?!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Bonjourx schreef:
    (...)

    Mag ik mee?!


    Ja hoor (A)

    BarnOwl schreef:
    (...)

    Ja hoor (A)


    WHOEHOE!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Bonjourx schreef:
    (...)

    WHOEHOE!


    ghege ;p

    Tadaaaaa! Omdat jullie zonodig honderduit moeten kletsen c;

    @BarnOwl

    Ik zal er rekening mee houden c;


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Alles is goedgekeurd en aangepast.

    @SnowFrost
    Doen Sirius & Jay allebei niet aan zwerkbal?.


    Just call me Fleur. I'm used to it.:'D Maar Jason deed aan Zwerkbal en Jay niet. Sirius inderdaad wel. Dat was ik vergeten erbij te zetten. Zal ik nu wel even doen.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Naam: Lucius Malfoy
    Geslacht: Man
    Leeftijd: ?
    Jaar: ?
    Afdeling: Slytherin
    Innerlijk (uitgebreid) : Lucius is een haantje-de-voorste. Als er iets is, zit hij er altijd op met zijn neus, maar zodra het een beetje gevaarlijk wordt of er worden beschuldigingen gegeven, is hij net zo gauw weer weg. Hij heeft een arrogant en laf karakter. Hij weet zich altijd goed te profileren, waardoor de leerkrachten hem mogen, maar achter hun rug om is Lucius diegene die hen het meest belachelijk maakt. Hij is iemand die altijd op een sluwe manier zijn doel weet te bereiken. Lucius is meer een meeloper dan een leider, ook al is heeft hij zelf de nodige meeloper.
    Uiterlijk (beschrijving + foto) : Lucius heeft lange, blonde haren die hij altijd los heeft. Zijn fel blauwe ogen komen ijskoud over en zijn lichaamstaal is arrogant. Hij heeft een normale grootte.
    Toverstok: 18 inch, iepenhout, drakenhartstring.
    Huisdier: -
    Zwerkbal?: -
    Extra: "In his fifth year, Lucius was made a prefect, becoming friends with new student Severus Snape." Dit staat op de HPWiki, doen we met prefects?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Kan wel, dan zijn Lucius, Remus en Lily sws klassenoudsten. Verder is er niks over bekend geloof ik, dus als er vrijwilligers zijn. En wat mij betref kan je qua jaar gewoon kiezen tussen 5e en 6e, want Cissy zit in de 5e.


    Happy Birthday my Potter!

    Zo, aangepast.


    "I Was Born To Be A Warrior, And Now I Am."