• Het is onrustig op Hogwarts. De leerlingen verdelen zich in kampen en langzamerhand begint het er steeds meer op te lijken dat de oorlog zich niet alleen buiten de muren van het kasteel afspeelt. Groepen kinderen sluiten zich massaal aan bij de zogenaamde Death Eaters, anderen proberen uit alle macht de ideeën van Voldemort buiten Hogwarts te houden. Maar wat als dat niet lukt en er langzaam steeds meer haat lijkt te ontstaan tussen de afdelingen? Het is kerstavond 1975 en het is wel duidelijk dat De Eerste Tovenaarsoorlog echt is begonnen!

    Regels:
    - Minimaal 150 woorden per post
    - Geen personages van anderen bespelen
    - Zet altijd minimaal de naam van je personage boven je post
    - Houd het realistisch
    - Geen Mary Sue's of Gary Stue's
    - Houd jongens en meisjes gelijk
    - Reserveringen blijven 48 uur staan
    - Als je langere tijd niet kunt reageren, meld dit dan
    - 16+ is toegestaan, maar houd het netjes
    - OOC tussen haakjes ()-[]-{}
    - Geen afgesproken liefdes en dergelijke
    - Geen geruzie of gescheld (OOC is dut natuurlijk wel toegestaan)
    - De leeftijden zullen niet helemaal kloppen, maar anders was het niet mogelijk om een aantal leuke personages te spelen
    - Alleen ik & JamesPotter maken nieuwe topics aan


    Invullen:

    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk (uitgebreid) :
    Uiterlijk (beschrijving + foto) :
    Toverstok:
    Huisdier:
    Zwerkbal?:
    Extra:



    *Tijdelijke stop op mensen van Gryffindor en Slytherin mensen die er nog niet tussen staan.
    *Faunaten en Transformagiërs zijn niet meer toegestaan.
    *Probeer origineel te zijn. Niet iedereen heeft dezelfde problemen. (Ik wil echt geen mensen meer met hetzelfde probleem als Sirius Black!)
    * Stop op meisjes, tot deze weer gelijk staan met de jongens.


    Personages:

    Gryffindor
    • James Potter || Aanvoerder & Jager - JamesPotter
    • Sirius Black - NCIS
    • Remus Lupin || Klassenoudste - xBoselfje
    • Peter Pettigrew
    • Lily Evans || Klassenoudste - Rider
    • Lianne Eliona Green || Jager - Bonjourx

    Slytherin
    • Lucius Malfoy || Klassenoudste - DoctorDonna
    • Severus Snape - DreamerN
    • Jason Rick Broock || Aanvoerder & ? - xBoselfje
    • Jay Dave Broock - NCIS
    • Belatrix Black - JamesPotter
    • Andromeda Black - SuperTOMMO
    • Narcissa Black - BarnOwl
    • Rose Anna Valearia Black - DoctorDonna


    Ravenclaw
    • Morgan Kueane - Bonjourx
    • Morrison Harrold Thomson || Zoeker - Inermis
    • Millicent Helle Thomson || Jager - Inermis
    • Serena Azzurra Rossini - BarnOwl
    • Meisje - Gereserveerd - MyHome


    Hufflepuff
    • Ted Tonks
    • Alice Prince || Drijver - MyHome
    • Brooklynn Monroe || Jager - SuperTOMMO

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 22:19 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ik haal het innerlijk altijd uit de foto die ik heb.


    "I Was Born To Be A Warrior, And Now I Am."

    BarnOwl schreef:
    Meh, kan geen innerlijk verzinnen voor Cissy


    Je kan het vorige topic opzoeken,en dan bij Cissy kijken en daar misschien inspiratie uit halen? Maar ik zou het hele innerlijk niet gaan kopiëren. (;

    Hiero heb k het innerlijk voor je die Rider had.

    Innerlijk: Cissy is een zeer trotse dame. Ze is dan wel vaak stil en laat alles gewoon zijn gangetje gaan, maar ze kijkt wel degelijk op mensen neer en als het ook echt nodig is, zal ze zeker wel voor zichzelf opkomen. Hoewel ze niet zo moordlustig en sadistisch is als haar zus Bella, kan je maar beter geen ruzie met haar zoeken of haar tegenspreken. Ze is arrogant en over het algemeen kil en heeft geen problemen met vervloekingen en zelfs onvergeeflijke vloeken.
    Buiten dat Cissy stil emotieloos en kil is, heeft ze wel degelijk haar hart op de goede plaats. Het is echter heel moeilijk haar vertouwen en liefde te winnen, maar zodra ze je in haar hart heeft gesloten, heeft ze werkelijk alles voor je over. Je kan dan ook beter niet aan haar familie en vrienden komen.
    Er is Cissy van jongs af aan geleerd om een hekel te hebben aan dreuzels, modderbloedjes en bloedveraders. Ze doet dan ook mee aan het haten van modderbloedjes en Griffoendors, hoewel ze soms nog wel eens kan twijfelen, mede door het voorbeeld dat haar andere zus Andromea geeft. Dit verbergt ze echter en ze luistert wat dat betreft meestal braaf naar haar ouders en naar Bella, al is ze wel één van de weinige mensen die Bella nog wel eens tegen spreekt.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    1DxFreak schreef:
    (...)

    Nee, hoeft niet perse toch?


    Dan is het wel heel toevallig dat haar vader ook Snape van zijn achternaam heet, snap je? Want ze is nu familie van de moeder van Severus die Prince heet... (ik wil echt niet vervelend zijn, maar het klopt gewoon niet anders).


    Happy Birthday my Potter!

    Leven!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Rider schreef:
    (...)

    Dan is het wel heel toevallig dat haar vader ook Snape van zijn achternaam heet, snap je? Want ze is nu familie van de moeder van Severus die Prince heet... (ik wil echt niet vervelend zijn, maar het klopt gewoon niet anders).


    Extra: Alice is het nichtje van Severus, door haar moeders kant. Die zijn voornamelijk Zwadderich. Maar haar vaders kant meer Griffoendor.


    Ze zegt niet dat ze van de de moeder van Severus zijn familie komt, maar dat HAAR moeder bij de Snape familie hoort (;
    Maar ik snap je punt ook wel omdat getrouwde vrouwen bijna altijd de achternaam van hun man over nemen.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 19:32 ]


    Credendo Vides

    Wat een moeilijk gedoe! Ik volg het even niet meer....


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    genaamd Jay (als Fleur Jay tenminste nog wil...?)


    Natuulijk wil ik Jay nog..:Y) Mijn rollen komen zo. Ik pak ook weer mijn oude personages. En Angela bestuurt iedereen.:'D Alleen. Het zou wel stom zijn voor Jay als je haar weer zou kussen..:'D


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    SnowFrost schreef:
    (...)

    Natuulijk wil ik Jay nog..:Y) Mijn rollen komen zo. Ik pak ook weer mijn oude personages. En Angela bestuurt iedereen.:'D Alleen. Het zou wel stom zijn voor Jay als je haar weer zou kussen..:'D


    Danielle kan Jay niet meer troosten (': Ze heeft een andere naam en uiterlijk XD


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Naam: Jay Dave Broock
    Leeftijd: 15 jaar.
    Geslacht: Mannelijk
    Jaar: 5de
    Toverstok: 28 cm lang, flexibel, drakenbloed.
    Huisdier: Uil, Merable


    Afdeling: Zwadderich
    Uiterlijk:


    Jay heeft zwart haar en blauwe ogen.
    Hij houdt niet van de schooluniform van Zweinstein, en is dan ook blij als hij het uniform niet aanhoeft.
    Jay draagt schoenen die hem lekker zitten, maar die hem ook wel goed staan.
    Innerlijk: Jay is eigenlijk altijd wel in voor een grap en heeft op alles wel iets terug te zeggen. Hij is net zoals zijn tweelingbroer.
    Jay heeft een hekel aan Griffoendor, maar ook aan Sneep. Er is gewoon iets aan Sneep wat hij niet mag.
    Jay doet het eigenlijk altijd wel goed bij de meiden, in dat opzicht lijkt hij nogal op Sirius. Alleen heeft hij niet om de week een nieuw meisje, wat Sirius zowat altijd wel heeft.
    Hij is ondanks alles wat hij uithaalt toch wel slim. Zijn favoriete vak is Verweer tegen Zwarte Kunsten.
    Jay houdt van zijn uil, en was nogal onthutst toen hij zag dat zijn tweelingbroer een kat nam. Maar zijn uil en de kat van Jason kunnen het goed met elkaar vinden.
    Jay zou niet weten wat hij met zijn leven aan moet als Jason dood gaat. Jason is echt alles voor hem, en hij zou door vuur gaan om hem te beschermen.
    Hij is wees, en weet niet wie zijn ouders waren. Samen met Jason woont hij bij zijn oom en tante.
    Iedereen haalt Jay en Jason door elkaar, niemand weet ooit wie wie is. En dat vinden ze heel grappig.
    Extra: Hij heeft een eeneiige tweelingbroer, Jason Rick Broock

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 20:03 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    DreamerN schreef:
    (...)

    Ze zegt niet dat ze van de de moeder van Severus zijn familie komt, maar dat HAAR moeder bij de Snape familie hoort (;
    Maar ik snap je punt ook wel omdat getrouwde vrouwen bijna altijd de achternaam van hun man over nemen.


    Ja, zo bedoelde ik dat eigenlijk. Maar ik wil wel even omdraaien, dat het door haar vaders kant is.


    "I Was Born To Be A Warrior, And Now I Am."

    Bonjourx schreef:
    (...)

    Danielle kan Jay niet meer troosten (': Ze heeft een andere naam en uiterlijk XD


    Nawh. Poor Jay. :'D Ghehe.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    SnowFrost schreef:
    (...)

    Nawh. Poor Jay. :'D Ghehe.



    WAAROM MOETEN JULLIE LOGAN LERMAN ALS UITERLIJK DOEN?! I DIE!!!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Bonjourx schreef:
    (...)


    WAAROM MOETEN JULLIE LOGAN LERMAN ALS UITERLIJK DOEN?! I DIE!!!


    Dat moet je toch echt aan Isa aka xBoselfje vragen. Want ik heb het niet bedacht. Niet dat ik dat ook ooit zou doen. Omdat hij tevens PJ speelt. En die mag ik niet. Ik was toen nogal boos op haar toen ze hem gekozen had.:'D


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    SnowFrost schreef:
    (...)

    Dat moet je toch echt aan Isa aka xBoselfje vragen. Want ik heb het niet bedacht. Niet dat ik dat ook ooit zou doen. Omdat hij tevens PJ speelt. En die mag ik niet. Ik was toen nogal boos op haar toen ze hem gekozen had.:'D


    Wait wait wait?! JIJ MAG PERCY JACKSON NIET?! WAT GAAT ER ROND IN JE HOOFD?!
    Dat is samen met Harry Potter mijn favoriete fantasy verhaal! Jij bent echt gek! Fleur! Hoezo mag je Percy Jackson niet?! + Logan Lerman is knaappp! XD

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 20:10 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Bonjourx schreef:
    (...)

    Wait wait wait?! JIJ MAG PERCY JACKSON NIET?! WAT GAAT ER ROND IN JE HOOFD?!
    Dat is samen met Harry Potter mijn favoriete fantasy verhaal! Jij bent echt gek! Fleur! Hoezo mag je Percy Jackson niet?! + Logan Lerman is knaappp! XD


    Daar moet ik Bonjourx gelijk in geven ;p hoe durf je om te zeggen dat je Percy Jackson niet mag ghehe ;p
    maar goed vooruit ieder zo zijn eigen smaak.