• The 92th Hunger Games

    Everyone has got talents, and the Capitol knows that.
    But what if they decided to improve those talents?
    What if they'll make them stronger. What if they'll make a power of it?
    This is exactly what they did.
    They made this games special.


    Iedereen heeft zijn eigen talenten. Dingen waar hij of zij goed in is, dingen waar hij of zij minder goed in is.
    Omdat het Capitool besloten heeft dat deze spelen speciale spelen moeten worden, zullen zij de talenten van de tributen omvormen tot krachten.
    Elke tribuut heeft één bepaalde kracht. De ene zal kunnen vliegen, de andere kan gedachten lezen en nog iemand anders zal dan weer in een oogknip een stenen toren in brand kunnen steken.

    REGELS
    X Ik wil geen perfecte personages. Dat is verschrikkelijk vervelend om tegenover te spelen. Ik ga elk personage op zich na op het Mary-Sue bestaan door de quiz van Gilbertson
    X Je mag maximum 2 personages hebben. Maximum 1 meisje, omdat die sneller gaan.
    X Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    X Probeer minimum 1 keer om de 3 dagen te posten in de vakantie. Als dit om de een of andere reden niet lukt, meld dat dan, alsjeblieft.
    X Niet allemaal 16+’ers. Natuurlijk is de kans groter dat je als 16+’er getrokken wordt, maar er zullen altijd wel wat jongeren in zitten.
    X Niet godmodden, powerplayen,…
    X “Hij/zij is een beroeps” is nog steeds geen reden je personage perfect te maken.
    X Ook beroeps hebben wapens waar ze niet mee kunnen omgaan, en ik heb liever dat dat er meer dan 1 of 2 zijn.
    X Niemand kan 35 dingen bemachtigen bij de hoorn. Je mag meerdere dingen hebben, maar hoe meer/hoe belangrijker de spullen zijn, des te groter de wonde die je oploopt.
    X Wonden verdwijnen niet zomaar. Die blijven totdat ze genezen zijn en zo’n wond is niet genezen als je gewoon even “floempie” zegt. Behalve als je natuurlijk de kracht hebt wonden te genezen.
    X Minstens 100 woorden per post
    X OOC tussen haakjes, maar nog steeds liever in het praattopic.
    X Geen one-liners. Lijkt me logisch als je 5 lijntjes moet schrijven.
    X Enkel ik (Hwin) open nieuwe topics, tenzij ik het aan iemand anders vraag en die persoon dat ook wil.
    X Ik trek lootjes voor de doden. Niemand wordt voorgetrokken, ook ikzelf niet.
    X Geen krachten in de trant van mensen kunnen doden met één oogknip. Tijdverdrijven kan ook niet, want niemand heeft het talent een beetje terug te kunnen keren in de tijd.
    X Caesar is rood, de hoofdspelmaker is groen.
    X We stoppen met tributen in te vullen als er nog 8 over zijn, we moeten tenslotte nog bloedbaddoden hebben. Er worden GEEN uitzonderingen gemaakt!


    Rollen
    District 1 || Luxeproducten:
    -
    -

    District 2 || Wapens en vredebewakers:
    -
    -

    District 3 || Elektronica:
    - Anastasia 'Anna' Larkins || WenseKronik
    - Laurens Marcell Oliver || LyraPhoenix

    District 4 || Visserij:
    - Madison Rose Evans || Celebration
    - Jonah Fisher || Hwin

    District 5 ||Opwekken van energie/medisch onderzoek:
    -
    - Nikolaj 'Nik' Petrov || WenseKronik

    District 6 || Transport:
    -
    -

    District 7 || Hout- en papierindustrie:
    - Eleanor Alice Carter || Gilbertson
    -

    District 8 || Textiel:
    -
    - Florence Thalua Rosewhite || LunaLovesit

    District 9 || Graan:
    -
    -

    District 10 || Vee:
    - Selena Semper || wankotje
    -

    District 11 || Landbouw:
    - Ayla Woods || MissPirate
    -

    District 12 || Steenkool:
    - Evelynn Fae Hawthorne || Cloacina
    -


    Arena:
    Dit wordt gegeven zodra alle rollen ingevuld zijn. LET OP: dit is een andere arena dan de vorige editie, het heeft geen nu je personage daarop te baseren.

    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    District:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Wapen(s):
    Districtsaandenken:
    Kracht:
    Extra:


    Happy hunger games, and may the odds be ever in your favor!
    SPEELTOPIC!
    Rommeltopic! Vanaf nu alle discussies hier!

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 12:35 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Is mijn personage nu wel goed?

    Ben nog al slecht in personages maken :/

    @wankotje: ja, nu is ze goed.
    @WenseKronik: neen, het Capitool staat dat niet toe. Nooit. Dan achtervolgen ze je en wordt je avox. Het kan gewoon niet.
    Voor de rest, het zou me niet uitmaken als het zou kunnen, maar het moet een beetje naar het hongerspelen-idee verlopen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Keek heb de foto opgezocht op google: http://data.whicdn.com/images/11519959/tumblr_lni29nEX9s1qbhlioo1_500_large.png?1309684168

    Maar wanneer beginnen we want ik will beginnen

    wankotje schreef:
    Keek heb de foto opgezocht op google: http://data.whicdn.com/images/11519959/tumblr_lni29nEX9s1qbhlioo1_500_large.png?1309684168


    Tip maak een account aan op:
    www.tinypic.com
    Hierop kun je makkelijk plaatjes overzetten en in een forum plaatsen ;) met [img] en daarna [ / img]

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 17:05 ]

    Ik heb er zin in ^_^

    ^ Dat is niet eens nodig. Je kan de url gewoon plaatsen tussen [img] hier dus ^^ [ /img].

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 17:06 ]


    :)

    Zijn mijn personage's goed gekeurd? Heb ze aangepast...

    In principe wel, maar elk personage mag maar één kracht hebben, dus dat zou je nog even moeten aanpassen (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Latier schreef:
    In principe wel, maar elk personage mag maar één kracht hebben, dus dat zou je nog even moeten aanpassen (:


    zo goed?

    Jap (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Leah, hoeveel rollen wil je er nog ingevuld hebben voor we beginnen?
    Want ik heb nogal zin om de rpg te starten(;


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ik wil gewoon dat iedereen zijn reservatie invult, dan kunnen we beginnen (:
    Ik ga maar eens iets in het gastenboek van die personen plaatsen (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Latier schreef:
    Ik wil gewoon dat iedereen zijn reservatie invult, dan kunnen we beginnen (:
    Ik ga maar eens iets in het gastenboek van die personen plaatsen (:

    Ja doe maar, dan kunnen we snel beginnen.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .