• Rollentopic

    Personages
    Huffelpuf:
    Sasha von Beieren – vijfdejaars [Natas]

    Alexandra Cassidy – zevendejaars [Rosanne]
    Cameron Dupont – zevendejaars [Rosanne]
    Yvan Joseph – zevendejaars [Marjanne]

    Griffoendor:
    Austyn Peterson – zesdejaars [Natas]
    Renee Morton – zesdejaars [Marjanne]

    Roald Charles Harris-Grant – zevendejaars [Margot]
    Nemesis Seraphspawn – zevendejaars [Alicia]

    Ravenklauw:
    Pippa Victoria Montrose – vijfdejaars [Margot]
    Mathieus Isaac McCloud – vijfdejaars [Yorick]
    Kelly O'Pry – vijfdejaars [Yorick]
    Syd – vijfdejaars [Anna]
    Resa – vijfdejaars [Anna]
    Yalou Didem - vijfdejaars [Marjanne]

    April Campbell - zesdejaars [Natas]
    Ramses – zesdejaars [Alicia]

    Zwadderich:
    Maria Amelie Cassidy – vijfdejaars [Natas]
    Holly Blackstar – vijfdejaars [Yorick]

    Debby Nickson – zesdejaars [Maartje]
    Lord James Alan of Welltons – zesdejaars [Maartje]
    Jonathan Nicholas Montrose – zesdejaars [Margot]
    Van Carlton Madden – zesdejaars [Alicia]
    Clive Pritchard – zesdejaars [Natas]
    Illidus – zesdejaars [Jeffrey]

    Geen afdeling:
    Gabriel Stone [Alicia]
    Ophelia Salome Vanca "Banshee" von Ruden-Erimar [Alicia]


    Laten we maar beginnen de dag na het feest? Pippa, Amelie en Debby zullen dan wel in de ziekenzaal liggen.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 11:50 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ik weet niet precies waarom,' zei Alexandra. 'Maar dat is nu niet belangrijk, op dit moment. Je moet nu eerst beter worden. Clive is gewoon een gestoorde gek.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Amelie zweeg. Het feit dat hij haar vervloekt had, deed meer pijn dan de wonden en daarom wilde ze heel graag een antwoord. Ze wist niet of ze echt van hem hield, maar hij had toch zeker een speciaal plaatsje in haar hart. Ze had gehoopt dat ze Dana kon doen vergeten. In ieder geval een klein beetje. 'Waarom?' fluisterde wederom. 'Waarom zou hij dat doen, Alex?'
    Ze was erg in de war en haar hoofd bonkte.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ik weet het niet,' zei Alexandra ongemakkelijk. 'Hij was half - beest toen hij het deed, en je hebt ook soort van... gezoend met Debby. Ik denk dat de stoppen zijn doorgeslagen bij hem.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Ik heb met Debby gezoend?' herhaalde ze. 'Maar – hij was er toch helemaal niet?'
    Haar gedachten waren één grote brei.
    'Waar is Debby dan?' vroeg ze een beetje angstig. Als hij haar al met duivelsvuur besproeide, wat zou hij haar dan wel niet aangedaan hebben?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Syd en Resa zaten in de leerlingenkamer van Ravenklauw. Resa was nog steeds behoorlijk van slag door alles wat er was gebeurd en had erg slecht geslapen, als ze überhaupt al had geslapen. Syd zat op de bank en probeerde kleine berichtjes te toveren die als een brief over een kleine afstand te verplaatsen waren, maar zijn gedachten waren ver weg en zijn pogingen niet erg geconcentreerd.

    'Ook in het St. Holisto,' geloof ik. 'Ik weet niet waar Clive vandaan kwam. Er is ons nog niet veel verteld, en ik ben meer hier geweest dan op school,' antwoordde Alexandra. 'Probeer er nou maar niet over in te zitten,' zei ze zacht. 'Richt je op je herstel, niet op Clive.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Amelie sloot haar ogen weer even. Alexandra zou haar toch niet begrijpen. Ze deed haar ogen weer open en blikte even op haar ouders, die helemaal naar Engeland waren gereisd om haar te zien. Ze kon het echter niet opbrengen om nog iets te zeggen en was blij toen de zuster hen opdroeg om te vertrekken.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'We komen snel weer,' zei Alexandra. 'Hou je taai.' Ze raakte even Amelies hand aan, die in het verband zat. 'Ik houd je op de hoogte.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Alexandra reisde via het Haardrooster terug naar Zweinstein. Ze had afscheid genomen van haar ouders, die haar in de tijd dat ze er niet was, op de hoogte zouden houden per briefpost. Ze begroette professor Greenwood en verliet zijn kantoortje. Onderweg naar de leerlingenkamer kwam ze Austyn tegen. Ze dacht even nergens aan toen ze zwijgend haar armen om hem heen sloeg en haar kin op zijn schouder liet rusten.
    'Ik ben blij dat je ongedeerd bent,' zei ze zacht.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Austyn was een beetje van zijn apropos toen Alexandra hem opeens omhelsde en hij legde een hand op haar rug. 'Hoe is Amelie eraan toe?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gabriel was juist op weg om ergens even een uiltje te knappen toen hij Cameron in de gang zag.
    'Hé,' zei hij toen hij zag dat ze zich net naar hem omdraaide en hij niet onbeleefd wilde lijken door haar te negeren. 'Hoe gaat het met je?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Wel goed hoor,' antwoordde Cameron luchtig. 'Druk bezig met mijn Roddelrubriek.' Ze vroeg zich af waarom hij ineens met haar praatte. De laatste keer dat ze hem had gesproken hadden hij en Sky haar genegeerd. Sky was nu echter dood.
    'En met jou?' vroeg ze, terwijl ze de stapel perkamenten die ze in haar armen droeg, betoverde zodat ze zweefden.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Slecht,' zei Alexandra. 'Ze zit helemaal in het verband, maar ze is wel bij bewustzijn gekomen, gelukkig. Ze weet niet meer wat er gebeurd is.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Austyn wist niet wat hij moest zeggen. Hij had haar gewaarschuwd voor Clive, maar ze had niet willen luisteren. Hij kon het niet helpen dat hij zichzelf de schuld gaf.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gabriel haalde zijn schouders op. Hij was uitgeput, maar dat zou ze wel aan hem zien.
    'Ik ben de hele nacht bezig geweest met onderzoeken naar wat er gebeurd is.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes