• Rollentopic

    Personages
    Huffelpuf:
    Sasha von Beieren – vijfdejaars [Natas]

    Alexandra Cassidy – zevendejaars [Rosanne]
    Cameron Dupont – zevendejaars [Rosanne]
    Yvan Joseph – zevendejaars [Marjanne]

    Griffoendor:
    Austyn Peterson – zesdejaars [Natas]
    Renee Morton – zesdejaars [Marjanne]

    Roald Charles Harris-Grant – zevendejaars [Margot]
    Nemesis Seraphspawn – zevendejaars [Alicia]

    Ravenklauw:
    Pippa Victoria Montrose – vijfdejaars [Margot]
    Mathieus Isaac McCloud – vijfdejaars [Yorick]
    Kelly O'Pry – vijfdejaars [Yorick]
    Syd – vijfdejaars [Anna]
    Resa – vijfdejaars [Anna]
    Yalou Didem - vijfdejaars [Marjanne]

    April Campbell - zesdejaars [Natas]
    Ramses – zesdejaars [Alicia]

    Zwadderich:
    Maria Amelie Cassidy – vijfdejaars [Natas]
    Holly Blackstar – vijfdejaars [Yorick]

    Debby Nickson – zesdejaars [Maartje]
    Lord James Alan of Welltons – zesdejaars [Maartje]
    Jonathan Nicholas Montrose – zesdejaars [Margot]
    Van Carlton Madden – zesdejaars [Alicia]
    Clive Pritchard – zesdejaars [Natas]
    Illidus – zesdejaars [Jeffrey]

    Geen afdeling:
    Gabriel Stone [Alicia]
    Ophelia Salome Vanca "Banshee" von Ruden-Erimar [Alicia]


    Laten we maar beginnen de dag na het feest? Pippa, Amelie en Debby zullen dan wel in de ziekenzaal liggen.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 11:50 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Weet je ook hoe ze heette?' vroeg Yalou zacht. Ze moest straks een leraar inlichten over Mathieus' toestand en de dood van het meisje waarop hij doelde. Ze hoopte met heel haar hart dat hij waanideeën had en dat er geen meisje was overleden.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Syd was het zenuwachtige gedoe van Resa vrij zat geraakt en liep door het kasteel heen. Vanaf een afstandje zag hij Mathieus en Yalou op een bankje zitten. Onzeker of hij daarbij gewenst was, Matthieus leek nogal van streek, bleef hij staan en probeerde door lip te lezen erachter te komen wat er werd gezegd.

    Langzaam draaide Matthieus zijn hoofd en keek Yalou voor de eerste keer sinds ze op het bankje zaten, aan. Zijn gezichtsuitdrukking was vergelijkbaar met iemand uit Azkaban. 'Celine Ling.' Zijn stem klonk schor.

    [Celine Ling is geen bekende toch?]

    Yalou kon die naam niet direct plaatsen, maar het beangstigde haar wel dat er nu een naam aan vast geplakt was. 'Mathieus, ik moet - er moet een leraar gewaarschuwd worden -' Ze keek een klein beetje paniekerig om zich heen. 'Syd! Syd, ik heb je hulp nodig!'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    [Nee]

    Matthieus wilde Yalou tegenhouden, hij wilde een hand voor haar mond doen, hij wilde een ruk aan haar hand geven maar hij kon het niet. Opluchting, dat iemand om hem geeft en hulp zoekt, was dat de oorzaak dat hij niets kon doen? Zijn adem stokte toen de woorden "het hoeft niet, het komt goed, maak je geen zorgen" op zijn tong lagen.

    [Ik snap er even niks meer van. Hoe is die Celine Ling dan dood gegaan? Sky is toch de enige die is omgekomen?]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Er was toch een onbekende ook dood


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Syd fronste licht en liep naar hen toe. Wat is er aan de hand, vroegen zijn ogen.

    'Hij blijft praten over een overleden meisje… Over de dood…' Yalou probeerde haar kalmte te bewaren. 'Wil je iemand halen? Een leraar?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    ja ik dacht ook dat er een onbekende foof was, las ik in het verhaal tenminste?

    Syd keek opnieuw naar Matthieus en knikte. Hij bracht twee vingers naar zijn lippen en daarna naar Matthieus' voorhoofd. Daarna verdween hij snel om iemand te halen.

    'Zou je niet even wat ruimte maken?' Ceaser keek de jongen, die in zijn eentje een driepersoonsbank bezette, met opgetrokken wenkbrauwen aan.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ilidius keek niet eens op uit zijn boek.
    'Waarom jaag je geen eerstejaars van zijn stoel?'

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 17:57 ]

    Ceaser veinsde een glimlach. 'Omdat ik, in tegenstelling tot jou, niet zo asociaal ben. Ik ben ook ooit eerstejaars geweest.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'En ik ben nog nooit voor een ander opgestaan, zijn we nu quitte?' vroeg Ilidius, en hij sloeg een pagina om.