• Dit is het inschrijftopic voor een verhaal in Midden Aarde.

    De rode lijn:
    Een draak heeft bezit genomen van een dwergenstad en doet uitvallen naar omliggende dorpen. Van mensen, van dwergen, van elfen. Afgezanten van verschillende rassen komen samen om iets aan dit probleem te doen, niet wetend dat de draak een handlanger is van Sauron, wiens krachten langzaam terugkeren. Dit speelt zich tegelijk af met de hobbit, alleen zullen nu niet alleen de dwergen iets aan dit probleem doen.

    Het is dus de bedoeling dat er personages worden bedacht uit verschillende volken.
    Laten we even maximaal twee personages als uitgangspunt nemen, waaronder niet meer dan één bestaand personage. Vraag jezelf wel af of je een bestaand personage geloofwaardig kunt neerzetten. (:

    Regels:
    - Er wordt geschreven in de derde persoonsvorm, verleden tijd (de meest voorkomende vorm in boeken)
    - Je mag geen belangrijke beslissingen maken over andermans personages
    - Als je het risico neemt om iets te schrijven over de personage van iemand anders, mag de ander vragen het aan te passen als hij/zij vindt dat het niet in strijd is met het karakter van het personage
    - We hanteren de gewone spellingsregels; dus gebruik van enkele aanhalingstekens, leestekens en hoofdletters op de juiste plaatsen
    - Verder is het het belangrijkste dat iedereen ervan geniet om samen een verhaal te schrijven. (:


    Invullijstje:
    Naam:
    Ras:
    Woonplaats:
    Karaktereigenschappen:
    Dagelijkse bezigheden:
    Overige informatie die je de moeite waard vindt om op te schrijven:

    Personages

    Elfen:
    Thranduil Oropherion(m) – Oropher
    Saralinde "Alesia" Elensar (v) – WenseKronik
    Ithilwen Cûtalion (v) – LakeTown
    Larduin Paarthunax (m) – DelanoDKM
    Elrohir Elrondion (m) – Erebor
    Ireth Sáralondë (v) – Pinkrock
    Galahad (m) – Unox22

    Mensen :
    Angel Elthenin (v) – Niniel
    Gawain Strongbow (m) – Stapper
    Brennen Uquenyondo (m) – Erebor
    Keyla (v) – FiIi
    Sha’rin Gawahir (v) – Venomis
    Caylith Maera (v) – MargotAnne

    Hobbits:
    Chase Hidden (m) – Stapper
    Hobson Gamgee (m) – Hohenheim
    Prisca Baggins (v) – Candira

    Dwergen:
    Lili Houtblad (v) – WenseKronik
    Thorin Oakenshield (m) – Venomis
    Fíli (m) – FiIi
    Kíli (m) – Elvithien
    Gengi (v) - Hohenheim


    Verwante topics:
    Brainstormtopic
    Rollenstory
    Praattopic
    Inschrijftopic 2

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 15:43 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    I haven't seen them, sorry...

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 22:11 ]

    LakeTown schreef:
    I haven't seen them, sorry...


    ze komen voor in de film born of hope, mooie fanmade film, echt het kijken waard.


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Naam: Elrohir Elrondion
    Ras: Halfelf
    Woonplaats: Rivendell
    Karaktereigenschappen:
    Elrohir is een dappere elvenstrijder en zal het gevaar niet gauw uit de weg gaan. Hij is niet overmoedig en denkt wel altijd na voor hij iets doet, toch zal hij verder gaan dan veilig is en hij zal zich zonder veel twijfels is het gevaar storten. Hij heeft een groot eergevoel en hij zal zijn eer altijd verdedigen. Hij kan niet tegen onrecht en zal altijd de zwakkeren verdedigen. wanneer nodig.
    Vanwege de verwondingen van zijn moeder door orks is hij zeer wraakzuchtig, vooral naar orks toe. Hij jaagt ze graag op en zal ze nooit zomaar in leven laten.
    Elrohir is vaak vrolijk en altijd wel in voor een grap, maar hij zal serieus zijn wanneer dat nodig is
    Dagelijkse bezigheden: Met de Dunedain op pad gaan in de wildernis, orks opjagen.
    Uiterlijk:


    Elrohir heeft lang bruin haar en grijze ogen. Soms vlecht hij kleine stukjes van zijn haar. Als hij op reis is draagt hij zijn lange grijze mantel.
    Overige informatie die je de moeite waard vindt om op te schrijven:
    Hij is een tweeling met Elladan en zij zijn de oudere broers van Arwen Undomiel.
    Elrohir is een goede ruiter, iets waar zijn naam ook naar verwijst en hij draagt een boog en een elvenzwaard mee als wapens.

    Toch best lastig om het karakter van een bestaand personage te beschrijven, terwijl er eigenijk niks over zijn karakter bekend is. Dus na mijn zoektocht heb ik maar wat karaktereigenschappen genomen die ik wel bij hem vind passen :')

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 22:16 ]


    Stenenlikker

    Niniel schreef:
    (...)

    hoe kan je dat nu niet weten O.O het zijn de hotties twins van LOTR


    Haha, en de enige twin zover ik weet.


    Stenenlikker

    Erebor schreef:
    Naam: Elrohir Elrondion
    Ras: Halfelf
    Woonplaats: Rivendell
    Karaktereigenschappen:
    Elrohir is een dappere elvenstrijder en zal het gevaar niet gauw uit de weg gaan. Hij is niet overmoedig en denkt wel altijd na voor hij iets doet, toch zal hij verder gaan dan veilig is en hij zal zich zonder veel twijfels is het gevaar storten. Hij heeft een groot eergevoel en hij zal zijn eer altijd verdedigen. Hij kan niet tegen onrecht en zal altijd de zwakkeren verdedigen. wanneer nodig.
    Vanwege de dood van zijn moeder is hij zeer wraakzuchtig, vooral naar orks toe. Hij jaagt ze graag op en zal ze nooit zomaar in leven laten.
    Elrohir is vaak vrolijk en altijd wel in voor een grap, maar hij zal serieus zijn wanneer dat nodig is
    Dagelijkse bezigheden: Met de Dunedain op pad gaan in de wildernis, orks opjagen.
    Uiterlijk:


    Elrohir heeft lang bruin haar en grijze ogen. Soms vlecht hij kleine stukjes van zijn haar. Als hij op reis is draagt hij zijn lange grijze mantel.
    Overige informatie die je de moeite waard vindt om op te schrijven:
    Hij is een tweeling met Elladan en zij zijn de oudere broers van Arwen Undomiel.
    Elrohir is een goede ruiter, iets waar zijn naam ook naar verwijst en hij draagt een boog en een elvenzwaard mee als wapens.

    Toch best lastig om het karakter van een bestaand personage te beschrijven, terwijl er eigenijk niks over zijn karakter bekend is. Dus na mijn zoektocht heb ik maar wat karaktereigenschappen genomen die ik wel bij hem vind passen :')


    eh Erebor, hun moeder is niet dood :D, ze is terug gegaan naar de onsterfelijke landen na dat ze verwond werd door orks en werd haar leven in de sterfelijke landen bui,


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Niniel schreef:
    (...)

    ze komen voor in de film born of hope, mooie fanmade film, echt het kijken waard.


    Jep ^^ Ik zat toen ik hem keek keihard te fangirlen. Oh, too much feels :) Baby Aragorn is cute ^^


    Stenenlikker

    Niniel schreef:
    (...)

    eh Erebor, hun moeder is niet dood :D, ze is terug gegaan naar de onsterfelijke landen na dat ze verwond werd door orks en werd haar leven in de sterfelijke landen bui,


    Ohja, true, kennelijk zie ik naar de onsterfelijke landen gaan als dood zijn xD


    Stenenlikker

    ja en hoe aragorns ouders elkaar hebbe ontmoet geweldig :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Erebor schreef:
    (...)

    Ohja, true, kennelijk zie ik naar de onsterfelijke landen gaan als dood zijn xD


    -.- oh hihi, maar gelukkig leeft ze nog :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Niniel schreef:
    ja en hoe aragorns ouders elkaar hebbe ontmoet geweldig :D


    Jaah! Wel zielig van Gilrean haar broer... Broer was het toch die daar dood in de kar lag?


    Stenenlikker

    Erebor schreef:
    (...)

    Jaah! Wel zielig van Gilrean haar broer... Broer was het toch die daar dood in de kar lag?

    ja dat was haar broer, en van Arathorns vader en de vrouw die een oogje op Arathorn had


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Niniel schreef:
    (...)
    ja dat was haar broer, en van Arathorns vader en de vrouw die een oogje op Arathorn had


    Vooral Elgarain, en dan dat ze eindelijk iemand anders vind, gaat hij dood ):
    Aaah, Born of Hope is too much feels :3


    Stenenlikker

    Ennn we zitten op 13! Just one more and we're with 14!

    Erebor schreef:
    (...)

    Vooral Elgarain, en dan dat ze eindelijk iemand anders vind, gaat hij dood ):
    Aaah, Born of Hope is too much feels :3


    ja, en hoe zijn hoofd eraf, arme man
    wat ik ook zo mooi vind is hoe Gilrean aan Arathorn verteld dat ze in verwachting van Aragorn is.
    'There is stil hope, in you..' put his hand on her belly
    'And in me.'
    Arathorn stares at her. 'Here is my hope.'


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    LakeTown schreef:
    Ennn we zitten op 13! Just one more and we're with 14!

    good :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf