• Dit is het inschrijftopic voor een verhaal in Midden Aarde.

    De rode lijn:
    Een draak heeft bezit genomen van een dwergenstad en doet uitvallen naar omliggende dorpen. Van mensen, van dwergen, van elfen. Afgezanten van verschillende rassen komen samen om iets aan dit probleem te doen, niet wetend dat de draak een handlanger is van Sauron, wiens krachten langzaam terugkeren. Dit speelt zich tegelijk af met de hobbit, alleen zullen nu niet alleen de dwergen iets aan dit probleem doen.

    Het is dus de bedoeling dat er personages worden bedacht uit verschillende volken.
    Laten we even maximaal twee personages als uitgangspunt nemen, waaronder niet meer dan één bestaand personage. Vraag jezelf wel af of je een bestaand personage geloofwaardig kunt neerzetten. (:

    Regels:
    - Er wordt geschreven in de derde persoonsvorm, verleden tijd (de meest voorkomende vorm in boeken)
    - Je mag geen belangrijke beslissingen maken over andermans personages
    - Als je het risico neemt om iets te schrijven over de personage van iemand anders, mag de ander vragen het aan te passen als hij/zij vindt dat het niet in strijd is met het karakter van het personage
    - We hanteren de gewone spellingsregels; dus gebruik van enkele aanhalingstekens, leestekens en hoofdletters op de juiste plaatsen
    - Verder is het het belangrijkste dat iedereen ervan geniet om samen een verhaal te schrijven. (:


    Invullijstje:
    Naam:
    Ras:
    Woonplaats:
    Karaktereigenschappen:
    Dagelijkse bezigheden:
    Overige informatie die je de moeite waard vindt om op te schrijven:

    Personages

    Elfen:
    Thranduil Oropherion(m) – Oropher
    Saralinde "Alesia" Elensar (v) – WenseKronik
    Ithilwen Cûtalion (v) – LakeTown
    Larduin Paarthunax (m) – DelanoDKM
    Elrohir Elrondion (m) – Erebor
    Ireth Sáralondë (v) – Pinkrock
    Galahad (m) – Unox22

    Mensen :
    Angel Elthenin (v) – Niniel
    Gawain Strongbow (m) – Stapper
    Brennen Uquenyondo (m) – Erebor
    Keyla (v) – FiIi
    Sha’rin Gawahir (v) – Venomis
    Caylith Maera (v) – MargotAnne

    Hobbits:
    Chase Hidden (m) – Stapper
    Hobson Gamgee (m) – Hohenheim
    Prisca Baggins (v) – Candira

    Dwergen:
    Lili Houtblad (v) – WenseKronik
    Thorin Oakenshield (m) – Venomis
    Fíli (m) – FiIi
    Kíli (m) – Elvithien
    Gengi (v) - Hohenheim


    Verwante topics:
    Brainstormtopic
    Rollenstory
    Praattopic
    Inschrijftopic 2

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 15:43 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    11 man nu nog 3 en we zijn met zijn 14en :d jah :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Niniel schreef:
    11 man nu nog 3 en we zijn met zijn 14en :d jah :D


    Misschien is dat een mooie stop?

    LakeTown schreef:
    (...)

    Misschien is dat een mooie stop?

    ik hoop het, wil heel graag beginnen aan dit mooie avondtuur :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Wel weinig hobbits dan :')! Maar ik klaag niet, want ik heb een knap personage :P! Ik was nog bang dat ik te laat was voor een leuk personage :')!

    Anders moeten we alleen nog maar hobbits toestaan, want dan zijn we gelijk verdeeld :P!

    FiIi schreef:
    Oh, Thranduil en Thorin gaan allebei mee? Wat een leuke combinatie :')

    Dat gaat zoooo gezellig worden C:


    Caution first, always.

    Lol, iedereen die een mens heeft, heeft een Tolkien related username xD


    Stenenlikker

    Venomis schreef:
    Haha, ik maak zo ook nog een stoere chick.
    En ja, Thranduil en Thorin. Ik denk dat ze stiekem heel veel van elkaar gaan houden. :'D

    Ja man, bromance C:


    Caution first, always.

    Erebor schreef:
    Lol, iedereen die een mens heeft, heeft een Tolkien related username xD


    het is een teken haha :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Ik wil ook nog een meisje, kan dat :P? Het liefst een elf, of kan dat niet :')?

    Naam: Sha’rin Gawahir
    Ras: Mens
    Woonplaats: Harad
    Karaktereigenschappen: Sha’rin behoort tot de Haradrim. Ze woont ten zuiden van Gondor, in de grote woestijnvlakten. Hier leidt haar volk een hard bestaan. Ze is extreme omstandigheden gewend: honger, dorst en extreme temperatuurverschillen. Ze is een echte doorzetter en klaagt nauwelijks. Overleven heeft altijd centraal gestaan in haar cultuur. Ze kan niet lezen of schrijven, maar is onderwezen in de krijgskunst. Ze geeft niet veel om liederen of uiterlijk vertoon en wordt daardoor al gauw als ‘barbaars’ beschouwd. Het is een zwijgzaam type, die zich niet tot loos gepraat laat verleiden en zegt waar het op aankomt.
    Dagelijkse bezigheden: Ze houdt zich voornamelijk bezig met het temmen van de Mûmakil en is daarom wel gewend om met gevaarlijke wezens te werken, een van de redenen dat ze gestuurd is.
    Overige informatie die je de moeite waard vindt om op te schrijven: Ze maakt gebruik van een zeis en hanteert ook een dubbelzwaard.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Niniel schreef:
    (...)

    het is een teken haha :D

    Dan heb ik dat zojuist verpest. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Venomis schreef:
    (...)
    Dan heb ik dat zojuist verpest. :'p

    ach wel nee joh


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Ik stel voor dat we in het weekend na kerst beginnen. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    jes, zaterdag gelijk? * kijkt met puppie ogen*


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Elvithien schreef:
    Ik wil ook nog een meisje, kan dat :P? Het liefst een elf, of kan dat niet :')?


    Ik vind dat er al aardig wat vrouwelijke elfen zijn, maar je moet het zelf weten. ;D
    Ik ga niet zeggen wat iemand wel of niet mag doen. :p


    Every villain is a hero in his own mind.