• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.




    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light.''


    Hobbit fans:
    -FiIi
    -Frodo
    -Hohenheim
    -Nym
    -Sigil
    -Dooddoenervo
    -LakeTown
    -Erebor
    -Ubiquitous
    -Okammy
    -Snowmn
    -Stapper
    -Oropher
    -Segatakai
    -Phenomenom
    -Niniel
    -Hobbit
    -Baka
    -Freebatch
    -Venomis
    -Soren
    -Latier
    -Celebration
    -Barnabas
    -girltough
    -Somniar
    -Elvithien
    -ImaCreep
    -Gibbs
    -WhiteWalls
    -Disnerd
    Wil je ook op de lijst? Meld dit dan even :] Naamsveranderingen graag doorgeven.

    Hobbit stories:


    Hobbit quizen:
    -

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen
    zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. LakeTown zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 17:07 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Beetje laat, maar ik ga voor Thoryssae!
    Ik ben net voor de tweede keer naar The Hobbit geweest (echt gaaf!) en me zijn eindelijk een paar dingen opgevallen ^^

    We hadden het een tijdje geleden over of dat Bilbo de Arkenstone had en over Kíli en Tauriel. Nah, voor de gene die het net zoals ik niet doorhadden. Bilbo heeft de Arkenstone, maar hij houd hem verborgen voor Thorin (net zoals in het boek). En op het moment dat Tauriel moet antwoorden op Kíli's vraag (Do you think she could have loved me?) gebeurd er iets waardoor ze geen antwoord kan geven. Maarrr, ze pakt wel Kíli's hand! Duss, we still have some hope :Y)


    Haaha, toch maar even in de spoiler, voor degenen die de film nog niet hebben gezien!
    Pff, moet je ze eens zien liggen



    welterusten allemaal, ik ga eens een keer vroeg naar bed ^^

    LakeTown schreef:
    Beetje laat, maar ik ga voor Thoryssae!
    Ik ben net voor de tweede keer naar The Hobbit geweest (echt gaaf!) en me zijn eindelijk een paar dingen opgevallen ^^
    We hadden het een tijdje geleden over of dat Bilbo de Arkenstone had en over Kíli en Tauriel. Nah, voor de gene die het net zoals ik niet doorhadden. Bilbo heeft de Arkenstone, maar hij houd hem verborgen voor Thorin (net zoals in het boek). En op het moment dat Tauriel moet antwoorden op Kíli's vraag (Do you think she could have loved me?) gebeurd er iets waardoor ze geen antwoord kan geven. Maarrr, ze pakt wel Kíli's hand! Duss, we still have some hope :Y)


    Haaha, toch maar even in de spoiler, voor degenen die de film nog niet hebben gezien!
    Pff, moet je ze eens zien liggen



    welterusten allemaal, ik ga eens een keer vroeg naar bed ^^


    i agree with you. ik duik er ook in, vroeg op, kranten lopen, boodschappen doen voor oma, baas belle, uptodate blijven op Q en verhalen schrijven voor Q :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Waarom ontdek ik nu pas het bestaan van dit topic? :'D


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Oh, ik heb trouwens nog 8 Hobbit verhalen op Q staan van heel lang geleden. Zeven SA's en één verhaal waar ik nog mee bezig ben. Misschien interessant voor de lijst? C:


    Caution first, always.

    Oropher schreef:
    Oh, ik heb trouwens nog 8 Hobbit verhalen op Q staan van heel lang geleden. Zeven SA's en één verhaal waar ik nog mee bezig ben. Misschien interessant voor de lijst? C:


    Jaaah, ga je nog verder met 'living together is an art?' *kijkt smekend*


    Stenenlikker

    Oropher schreef:
    Oh, ik heb trouwens nog 8 Hobbit verhalen op Q staan van heel lang geleden. Zeven SA's en één verhaal waar ik nog mee bezig ben. Misschien interessant voor de lijst? C:


    Kan je de links hier neerzetten?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    LakeTown schreef:
    Beetje laat, maar ik ga voor Thoryssae!
    Ik ben net voor de tweede keer naar The Hobbit geweest (echt gaaf!) en me zijn eindelijk een paar dingen opgevallen ^^
    We hadden het een tijdje geleden over of dat Bilbo de Arkenstone had en over Kíli en Tauriel. Nah, voor de gene die het net zoals ik niet doorhadden. Bilbo heeft de Arkenstone, maar hij houd hem verborgen voor Thorin (net zoals in het boek). En op het moment dat Tauriel moet antwoorden op Kíli's vraag (Do you think she could have loved me?) gebeurd er iets waardoor ze geen antwoord kan geven. Maarrr, ze pakt wel Kíli's hand! Duss, we still have some hope :Y)


    Haaha, toch maar even in de spoiler, voor degenen die de film nog niet hebben gezien!
    Pff, moet je ze eens zien liggen



    welterusten allemaal, ik ga eens een keer vroeg naar bed ^^


    Ik weet eigenlijk niet of Bilbo de Arkenstone al heeft. In het boek is Bilbo eerst al weer terug gegaan naar de dwarves en later, als Smaug weg is, gaan ze met zijn allen naar binnen. Dan vindt Bilbo de Arkenstone en verbergt hij hem. Naja, ze hebben nu al zo veel veranderd, het zou best kunnen dat Bilbo de Arkenstone wel al heeft gepakt. Ik denk het alleen niet, want als Smaug zegt dat hij tempted is om de Arkenstone aan Bilbo mee te geven verandert hij zijn gedachte en spuwt hij vuur, waardoor Bilbo heel snel weg moet komen. We zullen het wel zien volgend jaar.
    Welterusten!


    Caution first, always.

    Oropher; Jouw avatar. Zo zwoel, zo sexy. Thranduil was echt zo awesome in the Hobbit. :9~


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Oropher; Jouw avatar. Zo zwoel, zo sexy. Thranduil was echt zo awesome in the Hobbit. :9~

    Dankjewel hahaha. Ik blijf steeds twee minuten naar die foto staren nadat ik iets gepost heb e.e
    I know right!? Niet genoeg mensen hebben het over hem man! :C


    Caution first, always.

    FiIi schreef:
    (...)

    Kan je de links hier neerzetten?

    Dat zal ik morgenavond doen C:


    Caution first, always.

    Oropher schreef:
    (...)

    Ik weet eigenlijk niet of Bilbo de Arkenstone al heeft. In het boek is Bilbo eerst al weer terug gegaan naar de dwarves en later, als Smaug weg is, gaan ze met zijn allen naar binnen. Dan vindt Bilbo de Arkenstone en verbergt hij hem. Naja, ze hebben nu al zo veel veranderd, het zou best kunnen dat Bilbo de Arkenstone wel al heeft gepakt. Ik denk het alleen niet, want als Smaug zegt dat hij tempted is om de Arkenstone aan Bilbo mee te geven verandert hij zijn gedachte en spuwt hij vuur, waardoor Bilbo heel snel weg moet komen. We zullen het wel zien volgend jaar.
    Welterusten!


    Maar waarom zou hij dan zo twijfelen? I don't know... Nu moeten we nog een heel fucking jaar wachten op de volgende!

    Leuk dat ik nu pas merk dat dit tweede topic er is (:

    IK BEN GISTEREN GEWEEST!
    AFVJFID EJVKSQFDOJQFKDKSQ. Jezus mina, zo'n f*cking goede film. Al was het wel een stom einde en mag ik Thorin minder en minder. Die heeft Bard, de Elfen, het Duister, de Orks, Azog en Saruman tegen zich gekeerd. Overleef dat eens. Balin is echt veruit de slimste.
    Anyway, dat moment dat Fili zegt: "I belong to my brother." I loved him. Ànd I officially ship Tauriel and Kili. Sorry voor de clichéness, aar ik vond ze leuk tezamen (cat)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oropher schreef:
    (...)
    Dankjewel hahaha. Ik blijf steeds twee minuten naar die foto staren nadat ik iets gepost heb e.e
    I know right!? Niet genoeg mensen hebben het over hem man! :C

    Ze snappen gewoon niet hoeveel klasse en elegantie die man heeft. Ik hoop elke dag weer dat Gandalf naast m'n bed staat om me mee te nemen op een avontuur bij de elfen. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ga nu naar mijn tante en daar heb ik (volgens mij) geen wifi. LakeTown mag het nieuwe topic openen en anders degene met de laatste post.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ze snappen gewoon niet hoeveel klasse en elegantie die man heeft. Ik hoop elke dag weer dat Gandalf naast m'n bed staat om me mee te nemen op een avontuur bij de elfen. :'D


    Uch, dat was pas a pain in the ass, die gast. Ik mocht Thranduil niet, ik kan verstaan dat Legolas zo'n verwaand stuk vreten was.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried