• We must survive.



    Honderden jaren geleden konden mensen al veranderen in dieren. De leider kon merken of er weer iemand was veranderd en de leider zocht diegene dan op. Je mocht in die tijd alleen blijven leven, als shape-shifter, als je een paar opdrachten overleefden. De eerste nacht dat je in een dier bent word je onderzocht. Je mag geen ziektes hebben, of zwakke botten. Als de roeddeleider denkt dat je de opdrachten overleeft, moet je een eed opzeggen samen met de roeddeleider. Degene waarvan de roeddeleider denkt dat diegene het niet overleeft, met die persoon zegt hij geen eed op. De eerste opdracht is je eerste nacht als dier overleven, je word dan door iemand getest op je snelheid, je tactiek en je sterkte. De tweede opdracht is een tocht van tweehonderd kilometer in een nacht overleven. De derde opdracht is je eerste jacht overleven. Je moet laten zien dat je goed kan jagen. De vierde opdracht is de eerste winter overleven, in de winter is het super koud en er is weinig prooi om op te jagen. Er zijn nog meer opdrachten, maar die worden pas gegeven als je de eerste vier opdrachten hebt overleefd. Als het voorbij is mag je weer als mens door leven, maar je hebt ook de keus om in de roedel te blijven leven of er zelf een te vormen. Dat alles is nu nog steeds zo. Good luck.

    Alle shape-shifters wonen bij elkaar in een roedel en alle dieren zijn roofdieren. Ze moeten de eerste keer veranderen door een heftige emotie. Denk maar aan Twilight. Maar nu kun je alle emoties gebruiken. In dier-vorm kun je praten, maar de eerste keer dat je verandert kun je dat niet. Je moet de eerste keer dat je wilt praten je best doen, maar als je gewent bent te praten in dier-vorm gaat het praten makkelijker.


    Meiden:

    - Nimeira Avelia Lux || 1,3 || Jaguar || Smother
    - Leah Smith || 1,2 || Wolf || 1DMEGAFAN
    - Melony “Mel” Christabella Garcia || 1,1 || Zwarte Panter || Rider
    - Maeve Aya de Luca || 1,2 || Torenvalk || GoldenFalcon
    - Emma Lewis || 1,3 || Cheeta || Bajola
    - Precious Thalia Smiths ||1,5 || Lynx || Lunalovesit

    Jongens:

    Roedelleider: Ramon Trevegg Smith || 1,5 || Leeuw ||NCIS

    - Jake Dimitri Robusto || 1,5 || Wolf || NCIS
    - Matthew 'Matt' Tyler || 1,2 || Adelaar || LyraPhoenix
    - Kyle Shark Motherload || 1,3 || Beer || Ninuturu
    - Jacé "Snow" Larson || 1,3 || Ijsbeer || Paddo
    - Toby William Harolds || 1,3 || Luipaard || Visions

    Invullijstje:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Dierenvorm:
    Extra:

    Regels:

    # Minstens 200 woorden, dat is makkelijk haalbaar.
    # Max. 2 personages pp.
    # Alleen ik maak topics aan. Behalve als ik het aan iemand vraag.
    # 16+ mag, maar hou het netjes.
    # Bestuur elkaars personage niet, dat is namelijk heel irritant.
    # Enjoy!(:

    Ik had hier al eerder een Rpg van, maar ik heb hem weer heropend.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 20:25 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Naam: Precious Thalia Smiths
    Geslacht: vrouw
    Leeftijd: 16 jaar
    Innerlijk: Precious is een meisje dat graag lol maakt en erg nieuwsgierig is. Ze is een echte volger, maar zou geen domme dingen doen. Ze is slim genoeg om daar zelf over na te denken. Ze is wel vaak agressief. Ze kan hele vervelende opmerkingen maken, die ze uiteindelijk vaak goed bedoelt. Precious is sluw en weet zich uit elke situatie te redden. Ze is ook erg dapper, ze heeft haar broertje een keer uit het meer vlakbij hun huis gered toen hij daarin geduwd was. Ze houdt erg van zingen en doet dat vaak.
    Uiterlijk:


    Precious heeft blond haar en hele lichte groen-blauwe ogen. Ze is ongeveer 1.67 lang, net als haar moeder. Haar schoenen (meestal sneakers) zijn maat 40. Haar kleding is meestal fel, het liefst in koude kleuren (paars, blauw, groen). Ze heeft een blauwe muts (zie foto) die van haar overleden oma is geweest. Die heeft ze altijd bij zich.
    Dierenvorm: een lynx:


    Extra:

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 20:47 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Misschien een domme vraag, maar waarvoor staat die 1,2; 1,3;... in de OP? :3


    "I'm not crazy, my reality is just different from yours."

    Eh, mijn personage is geen lynx, maar een jaguar. ;]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Bajola schreef:
    Misschien een domme vraag, maar waarvoor staat die 1,2; 1,3;... in de OP? :3


    1.2 1.3 1.4 staan voor de pagina ;)
    topic 1 pagina 2, lagina 3 of pagina 4 ;)

    @Smother: Oeps. K was vergeten om dat weg te halen toen ik je er bijzette.
    @Bajola: Precies wat Paddo zegt.:'D Zo is het namelijk ook makkelijker om de personages van iemand anders op te zoeken. Of van je zelf natuurlijk.:'D

    Mijn personages komen vanmiddag omdat ik gisteren laat klaar was met eten en mijn broer toen op de laptop zat een film te kijken. Nu ga ik de stad in voor nieuwe kleding maar dan komen ze dus vanmiddag. Dan nog even afwachten tot de laatste mensen hun rol hebben ingevuld en dan open ik het topic.

    @GoldenFalcon: Is goed. Zal ik doen. Thanks.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ah zoo, ik zat hier al helemaal te denken wat het kon zijn. :')

    @ncis; is goed, hopelijk komt de rest met hun rollen gauw. ^^


    "I'm not crazy, my reality is just different from yours."

    Bij Mel moet nog gezet dat ze een zwarte panter is en de rol staat op 1.1. Op 1.4 staat hij in een spoiler gequoteerd (is dat een woord? :') )


    Happy Birthday my Potter!

    Wanneer beginnen we ^_^?


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Rider schreef:
    Bij Mel moet nog gezet dat ze een zwarte panter is en de rol staat op 1.1. Op 1.4 staat hij in een spoiler gequoteerd (is dat een woord? :') )

    Hij staat gespoilerd en gequoteerd :3


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Lunalovesit schreef:
    Wanneer beginnen we ^_^?

    Zie de laatste post van de TS. ^


    "I'm not crazy, my reality is just different from yours."

    Naam: Jake Dimitri Robusto
    Dier: Wolf
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: Jake heeft respect voor iedereen die hij aardig vind. Hij laat het vaak wel merken dat hij iemand niet aardig vind. Als zijn vrienden iemand met zich heeft meegenomen die hij niet kent - nicht, een vriend/vriendin - probeert hij wel aardig te zijn. Hij vertrouwt niet zo snel iemand, dat komt door zijn geschiedenis. Hij heeft nog nooit iemand zijn hele geschiedenis verteld, omdat hij tot nu toe nog niet iemand heeft gevonden die hij genoeg vertrouwt om het te vertellen. Met Jake kun je wel een grap uit halen, hij vind het niet erg en hij doet zelfs graag mee met een grap. Je kunt veel lol met hem hebben. Hij kan vaak sarcastische en droge opmerkingen maken. Jake probeert op sommige momenten zijn gevoelens te verbergen, wat hem redelijk vaak lukt. Het maakt


    hem niet zoveel uit wat mensen van hem denken. Hij zou er alles aan doen om zijn vrienden te redden als ze in gevaar zijn. Als iemand gemeen tegen hem is, of een gevecht uitlokt, slaat hij van zich af. Bij zeldzame momenten doet hij dat niet. Jake doet het ook niet als hij zeker weet dat hij het beter niet kunt doen, omdat hij dan in te grote problemen komt.
    Uiterlijk: Jake heeft bruin haar en bruin/groenige ogen. Hij is 1.90 m lang. Hij is dan vaak ook groter dan de andere mensen. De kleren die hij draagt hebben meestal een donkere kleur, je zult hem in ieder geval niet zo snel in een lichte kleur zien. In zijn haar heeft hij meestal gel zitten. Door de hoeveelheid keren hij naar de sportschool is geweest is hij ook erg gespierd, maar niet zo dat je echt zijn spieren heel goed kan zien.
    Extra: Hij vertrouwt niet zo snel iemand, door zijn verleden en door wat er nu bij hem thuis afspeelt.


    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 20:09 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Deze personage is een beetje crappy, maar ik had/heb niet heel veel personage. Dit was ook mijn oude personage, maar ik heb hem wat aangepast.:Y) Nu alleen nog de leider posten.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Rider schreef:
    Bij Mel moet nog gezet dat ze een zwarte panter is en de rol staat op 1.1. Op 1.4 staat hij in een spoiler gequoteerd (is dat een woord? :') )


    Oeps. Ik zal het even veranderen. Thanks.(:

    Als iemand ziet dat ik een fout heb gemaakt met hun personage, meld het even. Dan zal ik het gelijk aanpassen. Ik hoop dat ik nu geen fouten meer heb gemaakt.:'D


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Wauw, NCIS, ik ben volledig in love met je wolf, haha. (H)


    Nu nog wachten op de rest ^^


    "I'm not crazy, my reality is just different from yours."

    Naam: Ramon Trevegg Smith
    Positie: Roedelleider
    Dierenvorm: Leeuw
    Leeftijd: 24
    Innerlijk: Ramon is een aardig persoon en heeft respect voor je. Hij is altijd wel in voor een grapje, maar hij is ook serieus. Hij vind het leuk om sarcastische en droge antwoorden te geven, maar hij weet wat de grens is. Als iets hem niet aanstaat zegt hij er wel iets van en Ramon verwacht dan ook wel dat diegene naar hem luistert. Hij houd rekening met je gevoelens. Als hij merkt dat je aan het eind van je latijn bent rusten ze even uit, maar niet te lang, want je mag niet lui worden. Ramon praat niet graag over zijn verleden, dat doet hij alleen met mensen die hij vertrouwt. Hij wordt niet snel verliefd, omdat zijn vriendin een paar jaar geleden is dood gegaan.
    In de ochtend kan hij nogal humeurig zijn en kan hij sneller een sarcastisch antwoord naar je hoofd toegooien dan de de rest van de dag. Deze zijn dan meestal wat minder vriendelijk.


    Ramon is over het algemeen man van weinig woorden. Als hij iets wilt doen, doet hij het en kan bijna niets hem tegen houden. Soms komt hij intimiderend over, maar als je zijn vriend bent en je hebt niks bij hem fout gedaan hoef je niet zo snel bang van hem te worden en zo snel zou hij je niet iets doen, tenzij je echt iets heel ergs gedaan hebt. Ramon zou voor zijn vrienden en leerlingen door het vuur gaan, echter zlk hij niet zo snel openlijk toegeven hoeveel hij gehecht is aan hun. Als ze weer hun eigen leven gaan leiden mist hij ze meestal wel, soms blijven ze ook gewoon als dier leven, maar zal dat niet zo snel laten blijken. Zijn blik is meestal ondoorgrondelijk net als zijn gezicht. Ramon kan zijn emoties goed verbergen. Hij kan ook wel spottend tegenover anderen zijn.
    Mens: Ramon heeft bruin haar en zijn oogkleuren lijken te verschillen. Hij heeft kleine tatoeage op zijn been die hem doet denken aan zijn adoptie-ouders.
    Leeuw: Ramon is groter dan andere leeuwen en je ziet op zijn been een kleine zwarte plek zitten. Als je goed kijkt zie je dat het een tatoeage is.
    Extra: Ramon zou eigenlijk leider worden als hij veel ouder is, maar de voormalige roedelleider is dood gegaan en daarom moest hij eerder dan verwacht roedelleider worden. Hij is toen hij nog maar 5 jaar was, door zijn ouders op straat gezet. Hij is toen geadopteerd.
    Uiterlijk:


    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 20:06 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki