• We must survive.



    Honderden jaren geleden konden mensen al veranderen in dieren. De leider kon merken of er weer iemand was veranderd en de leider zocht diegene dan op. Je mocht in die tijd alleen blijven leven, als shape-shifter, als je een paar opdrachten overleefden. De eerste nacht dat je in een dier bent word je onderzocht. Je mag geen ziektes hebben, of zwakke botten. Als de roeddeleider denkt dat je de opdrachten overleeft, moet je een eed opzeggen samen met de roeddeleider. Degene waarvan de roeddeleider denkt dat diegene het niet overleeft, met die persoon zegt hij geen eed op. De eerste opdracht is je eerste nacht als dier overleven, je word dan door iemand getest op je snelheid, je tactiek en je sterkte. De tweede opdracht is een tocht van tweehonderd kilometer in een nacht overleven. De derde opdracht is je eerste jacht overleven. Je moet laten zien dat je goed kan jagen. De vierde opdracht is de eerste winter overleven, in de winter is het super koud en er is weinig prooi om op te jagen. Er zijn nog meer opdrachten, maar die worden pas gegeven als je de eerste vier opdrachten hebt overleefd. Als het voorbij is mag je weer als mens door leven, maar je hebt ook de keus om in de roedel te blijven leven of er zelf een te vormen. Dat alles is nu nog steeds zo. Good luck.

    Alle shape-shifters wonen bij elkaar in een roedel en alle dieren zijn roofdieren. Ze moeten de eerste keer veranderen door een heftige emotie. Denk maar aan Twilight. Maar nu kun je alle emoties gebruiken. In dier-vorm kun je praten, maar de eerste keer dat je verandert kun je dat niet. Je moet de eerste keer dat je wilt praten je best doen, maar als je gewent bent te praten in dier-vorm gaat het praten makkelijker.


    Meiden:

    - Nimeira Avelia Lux || 1,3 || Jaguar || Smother
    - Leah Smith || 1,2 || Wolf || 1DMEGAFAN
    - Melony “Mel” Christabella Garcia || 1,1 || Zwarte Panter || Rider
    - Maeve Aya de Luca || 1,2 || Torenvalk || GoldenFalcon
    - Emma Lewis || 1,3 || Cheeta || Bajola
    - Precious Thalia Smiths ||1,5 || Lynx || Lunalovesit

    Jongens:

    Roedelleider: Ramon Trevegg Smith || 1,5 || Leeuw ||NCIS

    - Jake Dimitri Robusto || 1,5 || Wolf || NCIS
    - Matthew 'Matt' Tyler || 1,2 || Adelaar || LyraPhoenix
    - Kyle Shark Motherload || 1,3 || Beer || Ninuturu
    - Jacé "Snow" Larson || 1,3 || Ijsbeer || Paddo
    - Toby William Harolds || 1,3 || Luipaard || Visions

    Invullijstje:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Dierenvorm:
    Extra:

    Regels:

    # Minstens 200 woorden, dat is makkelijk haalbaar.
    # Max. 2 personages pp.
    # Alleen ik maak topics aan. Behalve als ik het aan iemand vraag.
    # 16+ mag, maar hou het netjes.
    # Bestuur elkaars personage niet, dat is namelijk heel irritant.
    # Enjoy!(:

    Ik had hier al eerder een Rpg van, maar ik heb hem weer heropend.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 20:25 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Het spijt me heel erg, maar gister is mijn router kapot gebeten door mijn hond. Hierdoor zal ik voorlopig geen internet hebben. Mede omdat ik het geld er niet voor heb om hem nu direct opnieuw aan te schaffen. Ik zal reageren zo snel als ik weer internet heb. Nogmaals: sorry. :[


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [1DMEGAFAN > CrazyGirlxx]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Smother schreef:
    Het spijt me heel erg, maar gister is mijn router kapot gebeten door mijn hond. Hierdoor zal ik voorlopig geen internet hebben. Mede omdat ik het geld er niet voor heb om hem nu direct opnieuw aan te schaffen. Ik zal reageren zo snel als ik weer internet heb. Nogmaals: sorry. :[


    Geeft niet. Heel vervelend dat dat gebeurt is, daar kon je niks aan doen. Ik zie je wel verschijnen zodra je weer internet hebt.^^

    Lunalovesit schreef:
    Ik wil niet dat deze rpg doodgaat :( kunnen we niet vast beginnen?


    Sorry, ik was er de afgelopen 3 dagen niet omdat ik toen met een vriendin had afgesproken en daarna met een andere vriendin was gaan logeren. Deze RPG wil ik ook niet dood, maar ik was sowieso al van plan om de mensen die hun rol niet in hadden gevuld een pb te sturen. Dat zal ik nu doen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik ga zo het speeltopic open maken omdat we niet meer op iemand hoeven te wachten.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Zet je hier dan een linkje van het topic?


    "I'm not crazy, my reality is just different from yours."

    1 dingetje, dit is de eerste keer dat ik aan een rpg meedoe. Ik weet dus niet precies het gehele proces zeg maar :$


    Joy is not in Things, it is in us.

    GoldenFalcon schreef:
    1 dingetje, dit is de eerste keer dat ik aan een rpg meedoe. Ik weet dus niet precies het gehele proces zeg maar :$


    Samee here

    Visions schreef:
    (...)

    Samee here


    hahaha ja, maar komt wel goed ^^


    Joy is not in Things, it is in us.

    GoldenFalcon schreef:
    1 dingetje, dit is de eerste keer dat ik aan een rpg meedoe. Ik weet dus niet precies het gehele proces zeg maar :$

    Hier half, de eerste keer op dit forum doe ik mee aan een RPG. Heb wel al op andere fora meegedaan aan RPG's.


    "I'm not crazy, my reality is just different from yours."

    Speeltopic.(:

    @GoldenFalcon, Bajola: Dat maakt niet uit, als jullie vragen hebben kunnen jullie het altijd vragen.^^ Alleen let wel op de hoeveelheid woorden.:'D


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Topic 1 voor de mensen die hem niet kunnen vinden ;)

    Praattopic


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki