• We must survive.



    Honderden jaren geleden konden mensen al veranderen in dieren. De leider kon merken of er weer iemand was veranderd en de leider zocht diegene dan op. Je mocht in die tijd alleen blijven leven, als shape-shifter, als je een paar opdrachten overleefden. De eerste nacht dat je in een dier bent word je onderzocht. Je mag geen ziektes hebben, of zwakke botten. Als de roeddeleider denkt dat je de opdrachten overleeft, moet je een eed opzeggen samen met de roeddeleider. Degene waarvan de roeddeleider denkt dat diegene het niet overleeft, met die persoon zegt hij geen eed op. De eerste opdracht is je eerste nacht als dier overleven, je word dan door iemand getest op je snelheid, je tactiek en je sterkte. De tweede opdracht is een tocht van tweehonderd kilometer in een nacht overleven. De derde opdracht is je eerste jacht overleven. Je moet laten zien dat je goed kan jagen. De vierde opdracht is de eerste winter overleven, in de winter is het super koud en er is weinig prooi om op te jagen. Er zijn nog meer opdrachten, maar die worden pas gegeven als je de eerste vier opdrachten hebt overleefd. Als het voorbij is mag je weer als mens door leven, maar je hebt ook de keus om in de roedel te blijven leven of er zelf een te vormen. Dat alles is nu nog steeds zo. Good luck.

    Alle shape-shifters wonen bij elkaar in een roedel en alle dieren zijn roofdieren. Ze moeten de eerste keer veranderen door een heftige emotie. Denk maar aan Twilight. Maar nu kun je alle emoties gebruiken. In dier-vorm kun je praten, maar de eerste keer dat je verandert kun je dat niet. Je moet de eerste keer dat je wilt praten je best doen, maar als je gewent bent te praten in dier-vorm gaat het praten makkelijker.


    Meiden:

    - Nimeira Avelia Lux || 1,3 || Jaguar || Smother
    - Leah Smith || 1,2 || Wolf || 1DMEGAFAN
    - Melony “Mel” Christabella Garcia || 1,1 || Zwarte Panter || Rider
    - Maeve Aya de Luca || 1,2 || Torenvalk || GoldenFalcon
    - Emma Lewis || 1,3 || Cheeta || Bajola
    - Precious Thalia Smiths ||1,5 || Lynx || Lunalovesit

    Jongens:

    Roedelleider: Ramon Trevegg Smith || 1,5 || Leeuw ||NCIS

    - Jake Dimitri Robusto || 1,5 || Wolf || NCIS
    - Matthew 'Matt' Tyler || 1,2 || Adelaar || LyraPhoenix
    - Kyle Shark Motherload || 1,3 || Beer || Ninuturu
    - Jacé "Snow" Larson || 1,3 || Ijsbeer || Paddo
    - Toby William Harolds || 1,3 || Luipaard || Visions

    Invullijstje:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Dierenvorm:
    Extra:

    Regels:

    # Minstens 200 woorden, dat is makkelijk haalbaar.
    # Max. 2 personages pp.
    # Alleen ik maak topics aan. Behalve als ik het aan iemand vraag.
    # 16+ mag, maar hou het netjes.
    # Bestuur elkaars personage niet, dat is namelijk heel irritant.
    # Enjoy!(:

    Ik had hier al eerder een Rpg van, maar ik heb hem weer heropend.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 20:25 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [Ik heb besloten toch mee te doen, ik ga mijn personage maken. :3 Als dier dacht ik aan een leeuwin of een cheetah of een panter.]

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 11:37 ]


    "I'm not crazy, my reality is just different from yours."

    Naam: Emma Lewis
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: Emma is een aardige, behulpzame meid. Ze maakt makkelijk contact met andere mensen en is altijd in voor een grapje, maar ze heeft ook haar serieuze momenten. Als er iets haar écht tegen steekt, dan is ze wel duidelijk te horen. Deze momenten komen maar zelden voor omdat Emma flexibel is. Geen geheim verlaat haar lippen. Ze kan niet zo snel nee zeggen, wat haar soms in de problemen brengt. In haar vrije tijd rijdt ze af en toe op het paard van haar moeder en gaat ze vaak gaan hardlopen.
    Uiterlijk:


    Emma's ogen bevatten een mooie, blauwe kleur. Haar wimpers zijn lang, zwart en van nature een beetje gekruld waardoor ze nauwelijks mascara op hoeft te doen. Oogpotlood doet ze af en toe eens op. Haar huid is blank, die niet zo snel verbrandt of bruin wordt. De kleur van haar krullende haren zijn rood, waardoor ze al wat meer opvalt in een groep mensen. Ze is met haar 1.60 kleiner dan het gemiddelde, sommige maken er wel eens een klein grapje om, waar ze zelf ook mee lacht. Ze is ook zo licht als een veertje. Sommige zeggen dat Emma te mager is, maar zelf vindt ze van niet. Ze vindt het zo wel goed en volgens haar moet er niks bijkomen bij haar gewicht. Maar onderschat haar niet, ze kan er dan wel zo klein en breekbaar uitzien maar slap is ze zeker niet. Als ze lacht verschijnen er kleine kuiltjes in haar wangen.
    Voor haar achttiende verjaardag mocht Emma een tattoo laten zetten op haar pols van haar ouders.


    Dierenvorm: Cheeta


    Extra: Emma heeft een lichte hoogtevrees.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 19:46 ]


    "I'm not crazy, my reality is just different from yours."

    Ik vraag mij af of er niet veel teveel meisjes komen op deze manier... :') Ik maak Mel btw vanavond of morgen af. Ben vandaag namelijk bijna de gehele dag bij mijn oma.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 12:33 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Mag ik een jongen - sneeuwluipaard reserveren?

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 13:22 ]

    Rider schreef:
    Ik vraag mij af of er niet veel teveel meisjes komen op deze manier... :') Ik maak Mel btw vanavond of morgen af. Ben vandaag namelijk bijna de gehele dag bij mijn oma.


    Hahaha. Ja. Ik wou er ook net een stop op zetten.:'D Veel plezier bij js oma.^^

    Melding: Vanaf nu kunnen er alleen nog maar jongens aan gemaakt worden tot ze weer gelijk lopen.

    @Wilted: Is goed.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    -

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 14:32 ]

    Naam: Kyle Shark Motherload
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: Kyle is een vriendelijke jongen en is meestal wel aardig tegen iedereen, hij maakt alleen moeilijk vrienden omdat hij nogal verlegen is en moeilijk contact maakt, het kan soms ook moeilijk zijn om gesprekken met hem te voeren. Als Kyle je goed kent zal hij meer van zijn andere kanten laten zien, hij houd van lachen en kan ook best kinderachtig en irritant worden soms. Hij houd van het spelen van spelletjes, en gedraagt zich vaak nog als een kind. Kyle vertrouwt iedereen eigenlijk veel te snel.
    Uiterlijk:

    bruin haar, ongeveer 1,80 groot en weegt +-70 kilo. Hij heeft een hoge pijn grens en zal niet vaak zeggen dat iets pijn doet, meestal lacht hij er gewoon om. Hij draagt meestal een shirt met langen mouwen omdat hij verschillende littekens overal over zijn armen heeft, elke wel weer met een ander verhaal. Kyle houd van littekens, hij vind ze mooi.
    Dierenvorm: Grizzly Beer, hij is ook erg groot in zijn dierenvorm en een beetje onhandig omdat hij zijn eigen kracht niet kent


    Extra: Kyle is biseksueel maar heeft niet echt wat geprobeerd, op beide kanten niet.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 15:20 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Naam: Jacé "Snow" Larson
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 19
    Innerlijk:

    Jacé, ook wel Snow genoemd, is een jongen die niet voor veel aan de kant gaat. Hij is gewend om voor zichzelf te zorgen, al gaat het om op zichzelf wonen tot aan gevechten. Hij weet hoe die dingen moet doen.
    Door dat die sommige dingen snel heeft moeten leren, is Snow snel zelfstandig geworden, hij vertrouwt niet snel op andere en doet het liefst dingen op zijn manier.
    Snow is namelijk aardig koppig als het gaat om samenwerken, of zelfs met de mens samen te leven. Hij voelt zich er nooit echt 100% thuis.
    Snow word soms ook wel een heethoofd genoemd, als hij ergens kwaad om word, wat snel gebeurd, dan kan die uit het niets raken klappen uitdelen. Dit komt meer en deels doordat die zich nergens thuis voelt... Sommige zouden zelfs zeggen dat Snow zijn hart van ijs is...

    Uiterlijk:




    Snow is 1,89 meter lang, waardoor die gemakkelijk over dingen heen kijkt.
    Zijn haar is pik zwart, maar als men goed zou kijken, zijn er witte lokken er tussen in te vinden.
    Snow zijn ogen zijn puur blauw, alsof je in de helderste oceaan zou kijken.
    Snow zijn lichaam is erg belangrijk voor hem, hij sport daarom het liefst 4x in de week, en soms 3x op een dag.
    De kleding die Snow draagt, verschilt wel is. Maar het liefst draagt hij zwart, met af en toe wat wits er tussen door.
    Voor de rest is Snow zijn uiterlijk net zoals een normaal iemand, niet te lang, niet te kort... precies goed genoeg om in de samenleving onopgemerkt te lopen.

    Dierenvorm:



    De vacht heeft 2 kleuren, vanwege het feit dat Snow zijn haar dat ook heeft.
    Onder de puur witte vacht zijn soms zwarte plukken haar te vinden.

    Extra: Snow komt soms over alsof zijn hart van ijs is, dit komt door het feit dat hij nooit liefde heeft gekend. Van vrouwen en mannen niet.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 17:18 ]

    Mijne is klaar, staat op pagina 2


    Vampire + Servant = Servamp

    Naam: Toby William Harolds

    Geslacht: Mannelijk

    Leeftijd: 16

    Innerlijk: Toby is altijd een verlegen maar eerlijk jongetje geweest. Sinds zijn pubertijd begint hij over die verlegenheid heen te komen. Hij is een van de jongste en dat kan je ook goed merken want hij heeft nog een beetje het speelsheid van eerst, maar dat maakt hem niet minder gezellig. Hij komt vaak grappig over en hij zit ook graag bij de meiden, een beetje slijmen en flirten, maar het is nog nooit meer geweest dan dat omdat hij hints vaak niet ziet of hij weet niet goed wat hij moet doen. Toby raakt makkelijk gekwetst, ook al laat hij dat niet snel zien. Hij kan het met iedereen wel goed vinden, en heeft dan ook bijna nooit ruzie. Misschien komt dat wel door het feit dat hij niet makkelijk nee durft te zeggen en zijn best doet om iedereen om hem heen gelukkig te maken.

    Uiterlijk: Hij is rond de 1.70 meter, maar zit nog in zijn groeispurt. Zijn haren zijn donkerblond. Zijn lach werkt vaak aanstekelijk en die is dan ook moeilijk om van zijn gezicht te krijgen. Nu zijn kindertijd er (bijna) op zit, begint hij ook aardig wat spieren te krijgen. Zijn ogen zijn heldergroen.



    Dierenvorm: Luipaard, maar hij moet nog veel leren en is nog lang niet zo snel als zijn soortgenoten.



    Extra: Toby is enigs kind en heeft nooit echt één echte beste vriend gehad, vrienden kwamen en na verloop van tijd gingen ze weer. Misschien dat hij daarom een beetje bang is om de contacten die hij nu heeft, te verliezen.

    Het is btw mijn eerste keer rpg, dat is geen probleem toch? :$

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 20:13 ]

    Ik zal jullie erbij zetten.^^

    @Visions: Nee. Dat maakt niet uit zolang je je maar aan de regels houdt.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik verander mijn gereserveerde lynx in jaguar.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Smother schreef:
    Ik verander mijn gereserveerde lynx in jaguar.


    Oké. Is goed.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    • Naam:
    – Nimeira Avelia Lux.
    • Roepnaam:
    – Nimeira, Nim.
    • Geslacht:
    – Vrouwelijk.
    • Leeftijd:
    – Zeventien, 6 Juni.
    • Innerlijk:
    – Nimeira komt uit een klein gezin, in een klein stadje met een kleine hoeveelheid wereldkennis. Nim was acht toen haar vader en moeder uit elkaar gingen. Na een roerige periode vol zinloos geweld en slaande deuren, zette haar moeder - Barbara - eindelijk een punt achter de relatie.
    Met weinig geld en schaarse opvoeding heeft Nim haar jeugd vooral in motels uitgezeten. Haar wispelturige karakter is dan ook aan deze rommelige tijd te wijden. Zeven scholen heeft Nimeira gedurende veertien jaar gevolgd. Haar moeder was een prima vrouw, maar kon nooit lang stilzitten. Hiermee had ze echter niet alleen zichzelf, maar ook haar twee dochters Nimeira en Chrystine. Nim heeft in veertien jaar veel moeten opkroppen. De tijd van op haar tanden bijten was voorbij toen haar moeder plotseling overleed en een gat in haar hart achterliet. Chrystine was vluchtte, maar Nim werd bij haar wildvreemde vader in Tennessee gedumpt. In de jaren van rust kreeg ze haar halfzusjes en broertjes te kennen, en uiteraard ook een moederfiguur die haar geduld bijbracht.
    Helaas kwam hierbij ook te kennen waar haar pit en rusteloosheid vandaan kwamen. Een tic die doorlinkt naar haar veranderende vorm.
    Ze heeft aardig leren leven met haar dierlijke kant, al kan ze nog wel eens vlak overkomen als het om die gevoelige puntjes gaat. Buiten temperamentvol, is Nim namelijk ook wat snel op haar teentjes getrapt.
    • Uiterlijk:
    – Nimeira heeft haar uitdagende uiterlijk niet van een vreemde. Van de chocoladebruine lokken die nonchalant rond haar gezicht krullen, tot aan de manier waarop ze haar lippen tuit: haar moeder is in vrijwel ieder trekje duidelijk aanwezig. Het enige dat Nimeira dan ook van zichzelf koestert, zijn de spiegelbruine ogen met een hardgroene rand rond haar pupillen. Niet alleen de kleur trekt veel aandacht, maar dan vooral de manier waarop haar wimpers krullen laat veel zwoele blikken na. Van nature draagt Nim een tengere bouw, en is zij zo'n 170 centimeter. Eigenlijk heel doorsnee allemaal. Het is dan ook vooral de manier waarop ze beweegt die haar een statement geven. Over het algemeen draagt Nim niet al te veel overbodige make-up. Ze vindt al die smeersels en tierelantijntjes maar niets en dat is dan ook terug te zien in de naturelle kleur van haar huid, de littekens rond haar ribben en een kleine bolling op haar neus.
    Nim heeft zeer fijne vingers, waarmee ze dan ook goed kan uithalen. Net als in haar dierlijke vorm heeft Nim namelijk het voorrecht om sierlijke klappen te kunnen uitdelen. Een dame met pit, en dat is volledig terug te zien in haar uiterlijkheden.


    • Dierenvorm:
    – Nim is in haar dierenvorm niets minder dan een jaguar. Eén van de snelste, meest sluw jagende landrovers op aarde. Zodra Nimeira van vorm is veranderd, is er niets meer over van het schappelijke mensenmeisje dat ze gewoonlijk is. Nim is dan ook geen katje om zonder handschoenen op te pakken. Jagen zit haar in de genen, en met haar prachtige pels is ze ook nog eens een bloedmooie killer.


    • Extra:
    – Nim is in bezit van een kater. Chester is zijn naam, en het is haar heiligdom.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Wie is eigenlijk de roedelleider, want er wordt wel van gesproken en zo. Of wordt die er bij gedacht, maar niemand speelt die?]


    "I'm not crazy, my reality is just different from yours."