• We must survive.



    Honderden jaren geleden konden mensen al veranderen in dieren. De leider kon merken of er weer iemand was veranderd en de leider zocht diegene dan op. Je mocht in die tijd alleen blijven leven, als shape-shifter, als je een paar opdrachten overleefden. De eerste nacht dat je in een dier bent word je onderzocht. Je mag geen ziektes hebben, of zwakke botten. Als de roeddeleider denkt dat je de opdrachten overleeft, moet je een eed opzeggen samen met de roeddeleider. Degene waarvan de roeddeleider denkt dat diegene het niet overleeft, met die persoon zegt hij geen eed op. De eerste opdracht is je eerste nacht als dier overleven, je word dan door iemand getest op je snelheid, je tactiek en je sterkte. De tweede opdracht is een tocht van tweehonderd kilometer in een nacht overleven. De derde opdracht is je eerste jacht overleven. Je moet laten zien dat je goed kan jagen. De vierde opdracht is de eerste winter overleven, in de winter is het super koud en er is weinig prooi om op te jagen. Er zijn nog meer opdrachten, maar die worden pas gegeven als je de eerste vier opdrachten hebt overleefd. Als het voorbij is mag je weer als mens door leven, maar je hebt ook de keus om in de roedel te blijven leven of er zelf een te vormen. Dat alles is nu nog steeds zo. Good luck.

    Alle shape-shifters wonen bij elkaar in een roedel en alle dieren zijn roofdieren. Ze moeten de eerste keer veranderen door een heftige emotie. Denk maar aan Twilight. Maar nu kun je alle emoties gebruiken. In dier-vorm kun je praten, maar de eerste keer dat je verandert kun je dat niet. Je moet de eerste keer dat je wilt praten je best doen, maar als je gewent bent te praten in dier-vorm gaat het praten makkelijker.


    Meiden:

    - Nimeira Avelia Lux || 1,3 || Jaguar || Smother
    - Leah Smith || 1,2 || Wolf || 1DMEGAFAN
    - Melony “Mel” Christabella Garcia || 1,1 || Zwarte Panter || Rider
    - Maeve Aya de Luca || 1,2 || Torenvalk || GoldenFalcon
    - Emma Lewis || 1,3 || Cheeta || Bajola
    - Precious Thalia Smiths ||1,5 || Lynx || Lunalovesit

    Jongens:

    Roedelleider: Ramon Trevegg Smith || 1,5 || Leeuw ||NCIS

    - Jake Dimitri Robusto || 1,5 || Wolf || NCIS
    - Matthew 'Matt' Tyler || 1,2 || Adelaar || LyraPhoenix
    - Kyle Shark Motherload || 1,3 || Beer || Ninuturu
    - Jacé "Snow" Larson || 1,3 || Ijsbeer || Paddo
    - Toby William Harolds || 1,3 || Luipaard || Visions

    Invullijstje:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Dierenvorm:
    Extra:

    Regels:

    # Minstens 200 woorden, dat is makkelijk haalbaar.
    # Max. 2 personages pp.
    # Alleen ik maak topics aan. Behalve als ik het aan iemand vraag.
    # 16+ mag, maar hou het netjes.
    # Bestuur elkaars personage niet, dat is namelijk heel irritant.
    # Enjoy!(:

    Ik had hier al eerder een Rpg van, maar ik heb hem weer heropend.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 20:25 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    mag een adelaar, aangezien dat ook rovers zijn.


    Vampire + Servant = Servamp

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 12:35 ]


    Joy is not in Things, it is in us.

    Ik had alvast er één gemaakt, ik zou het heel gaaf vinden om mee te doen :)


    Joy is not in Things, it is in us.

    GoldenFalcon schreef:
    Ik had alvast er één gemaakt, ik zou het heel gaaf vinden om mee te doen :)


    Uiteraard mag je meedoen. Maar een wolf kan niet meer. Sorry. Maar daar zijn er al twee van. Wil je misschien een ander dier?

    @LyraPhoenix: Ja, dat mag. Ik zal jullie er allemaal even bijzetten.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Animus schreef:
    (...)

    Hmm, ik denk dat ik ga joinen en evenals Elias voor een vos kies :Y)


    Jongen of meisje?^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 12:36 ]


    Joy is not in Things, it is in us.

    @GoldenFalcon: Sorry. Er zijn ook al twee vossen. Dat zijn de enigste dieren waar er twee van zijn.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Naam:
    Maeve Aya de Luca
    Roepnaam:
    'Mae' of 'Aya'
    Geslacht:
    Vrouwelijk
    Leeftijd:
    18 jaar

    Innerlijk:
    Maeve komt uit een klein stadje in het zuiden van Europa, omringt door de wildernis van het laatste kleine beetje oerbos dat er nog in dit werelddeel te vinden is. Maeve woonde daar samen met haar ouders en haar jongere broertje van vier, Mitch. Ze is opgegroeid en gewend geraakt met het groen om haar heen en de rust die er te vinden is in het bos. Maeve had een erg goede band met haar familie. Vaak ging ze met haar vader het bos in om te jagen en te wandelen. Ook met Mitch bracht ze veel tijd door in het bos. Samen zochten ze vogels en konden ze uren lang praten. Haar moeder was als een beste vriendin voor haar. Ze was vooral een rustige, lieve vrouw. Ze was soms erg op haarzelf, maar tegelijkertijd ook erg open en spontaan. Deze karaktertrekken waren duidelijk herkenbaar bij Maeve.
    Maeve was gelukkig, alleen veranderde dat op zestienjarige leeftijd. Mitch werd vermoord toen hij een keer alleen het bos in ging. Uren later werd hij pas teruggevonden, verscheurd en onherkenbaar. Door dit incident werd de familieband verbroken. Haar ouders gingen scheidden, haar moeder raakte depressief. Maeve gaf haarzelf de schuld van Mitch zijn dood en besloot weg te lopen.
    De twee jaar die daarna volgden waren gevuld met woede, afkeer en verdriet. Maeve reisde van bos tot bos en toonde haarzelf alleen in kleine dorpjes om wat voedsel te halen dat ze niet in het bos kon vinden, met het geld dat ze thuis had gespaard.
    Ze vond een keer een jonge Torenvalk, die uit zijn nest was gevallen en zijn vleugel had gebroken. Ze verzorgde hem en het jong, die ze Awér noemde, bleef bij haar. Ze praatte non-stop tegen hem, ook al wist ze dat hij er niks van zou begrijpen.
    Maeve dacht nog veel over haar familie na, merkte dat ze veel karaktertrekken van haar moeder in haarzelf begon te zien. Ze had overduidelijk de rustige en stille kant van haar moeder. Ze kon nou eenmaal al maanden alleen overleven, zonder het gemis van gezelschap van andere mensen te krijgen. Haar vader vormde vooral haar uiterlijk (zie uiterlijk), maar ze had wel de snelle reactievermogen en alertheid van hem.
    Tegenwoordig is Maeve vrolijk en open naar haarzelf en haar omgeving. Ze is nog altijd erg op haarzelf en erg onafhankelijk, maar zo blijft ze ook bij haarzelf.

    Uiterlijk:
    Maeve heeft haar mahoniebruine, golvende haar en diepbruine, ronde ogen van haar vader geërfd. Net zoals haar volle lippen, die diep van kleur zijn, echte eyecatchers.
    Haar huid is niet bleek en niet getint, met een natuurlijke lichtroze blos op haar appelwangen.
    Maeve heeft haar slanke en smalle postuur van haar oma van haar moeders kant; ronde, ietwat duidelijke vormen, een platte buik en lange armen en benen. Ze is 1.70 lang.




    Dierenvorm:



    Extra:
    Maeve is nog altijd in het bezit van Awér, en een amulet met een smaragdgroene steen die ze altijd draagt. Als aandenken van haar vredige verleden.


    Awér:

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 19:37 ]


    Joy is not in Things, it is in us.

    Ghehe. Ja.:'D Ze is goed. Maar zou je het innerlijk wat langer willen maken? Ik maak morgen mijn personage aan, misschien kun je daar een voorbeeld van nemen of an iemand anders natuurlijk.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    yes! haha x3
    Tuurlijk, dit was gewoon even een snelle kennismaking om te kijken of het goed was :)
    Ik ben morgen niet de hele dag actief, maar ik zal het in de gaten houden!


    Joy is not in Things, it is in us.

    Ghehe. Oké. Is goed. Nog fijne kerstdagen. Nou ja. Nog een fijne kerstdag.:Y) Voor iedereen.^^

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 23:57 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Haha jaa jij ook! :)


    Joy is not in Things, it is in us.

    Naam: Matthew 'Matt' Tyler
    Geslacht: jongen
    Leeftijd:17
    Innerlijk: Matt is een jongen die altijd rustig en zich nooit druk over iets maakt. Hij probeerd altijd een op een oplossing te komen, voordat hij ergens aan begint Matt heeft. een hekel aan conflicten tussen mensen, dus hij doet zijn best om met iedereen om hem heen samen te werken en compromissen te sluiten , daarbij is hij ook een meester in plannen maken. Matt is een erge flirter hij vind het ook echt leuk om meiden te verleiden. Matt heeft een grote hekel aan het wreede gedrag van bepaalde mensen, daardoor gaat hij nooit met iemand in gesprek die de ruzie heeft aangemaakt.
    Uiterlijk:


    Matthew is 1.75 en heeeft een getinte huid. Hij heeft gitzwarte wilde haren, dat alle kanten op staat. Zijn ogen zijn kristalblauw dat bij personen snel aanspreken. Zijn uiterlijk zegt dat hij vrij rustig is, maar dat is het totaal niet. Hij heeft op zijn rug een adelaar getatoeerd. Hij draagt een lichtblauwe trui,dat wijd over zijn broek uitloopt. Zijn broek is een donkere spijkerbroek.
    Dierenvorm:


    Extra: /

    Done.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 17:40 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik maak mijn personage ook nu.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Naam:Leah Smith
    Geslacht:Vrouwelijk
    Leeftijd:18
    Innerlijk:Leah is een zelfverzekerd meisje, ze laat niet snel over zich heen lopen.
    Ze is wel het drukke type maar ze probeert vaak rustig te blijven.
    Als mensen haar pijn doen of ze word gepest komt ze snel voor zichzelf en voor anderen op.
    Ze is een echt ''mensen mens'' en houdt ervan om lol te maken.
    Leah houdt veel van feesten en houdt ervan om naar feestjes te gaan.
    Ze wordt niet zo snel moe en als ze dat wel is gaat ze meteen naar het bos of haar huis.
    Uiterlijk:



    Dierenvorm:





    Extra:x

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 18:24 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''