• We must survive.



    Honderden jaren geleden konden mensen al veranderen in dieren. De leider kon merken of er weer iemand was veranderd en de leider zocht diegene dan op. Je mocht in die tijd alleen blijven leven, als shape-shifter, als je een paar opdrachten overleefden. De eerste nacht dat je in een dier bent word je onderzocht. Je mag geen ziektes hebben, of zwakke botten. Als de roeddeleider denkt dat je de opdrachten overleeft, moet je een eed opzeggen samen met de roeddeleider. Degene waarvan de roeddeleider denkt dat diegene het niet overleeft, met die persoon zegt hij geen eed op. De eerste opdracht is je eerste nacht als dier overleven, je word dan door iemand getest op je snelheid, je tactiek en je sterkte. De tweede opdracht is een tocht van tweehonderd kilometer in een nacht overleven. De derde opdracht is je eerste jacht overleven. Je moet laten zien dat je goed kan jagen. De vierde opdracht is de eerste winter overleven, in de winter is het super koud en er is weinig prooi om op te jagen. Er zijn nog meer opdrachten, maar die worden pas gegeven als je de eerste vier opdrachten hebt overleefd. Als het voorbij is mag je weer als mens door leven, maar je hebt ook de keus om in de roedel te blijven leven of er zelf een te vormen. Dat alles is nu nog steeds zo. Good luck.

    Alle shape-shifters wonen bij elkaar in een roedel en alle dieren zijn roofdieren. Ze moeten de eerste keer veranderen door een heftige emotie. Denk maar aan Twilight. Maar nu kun je alle emoties gebruiken. In dier-vorm kun je praten, maar de eerste keer dat je verandert kun je dat niet. Je moet de eerste keer dat je wilt praten je best doen, maar als je gewent bent te praten in dier-vorm gaat het praten makkelijker.


    Meiden:

    - Nimeira Avelia Lux || 1,3 || Jaguar || Smother
    - Leah Smith || 1,2 || Wolf || 1DMEGAFAN
    - Melony “Mel” Christabella Garcia || 1,1 || Zwarte Panter || Rider
    - Maeve Aya de Luca || 1,2 || Torenvalk || GoldenFalcon
    - Emma Lewis || 1,3 || Cheeta || Bajola
    - Precious Thalia Smiths ||1,5 || Lynx || Lunalovesit

    Jongens:

    Roedelleider: Ramon Trevegg Smith || 1,5 || Leeuw ||NCIS

    - Jake Dimitri Robusto || 1,5 || Wolf || NCIS
    - Matthew 'Matt' Tyler || 1,2 || Adelaar || LyraPhoenix
    - Kyle Shark Motherload || 1,3 || Beer || Ninuturu
    - Jacé "Snow" Larson || 1,3 || Ijsbeer || Paddo
    - Toby William Harolds || 1,3 || Luipaard || Visions

    Invullijstje:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Dierenvorm:
    Extra:

    Regels:

    # Minstens 200 woorden, dat is makkelijk haalbaar.
    # Max. 2 personages pp.
    # Alleen ik maak topics aan. Behalve als ik het aan iemand vraag.
    # 16+ mag, maar hou het netjes.
    # Bestuur elkaars personage niet, dat is namelijk heel irritant.
    # Enjoy!(:

    Ik had hier al eerder een Rpg van, maar ik heb hem weer heropend.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 20:25 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    NCIS schreef:
    Naam: Jake Dimitri Robusto
    Dier: Jaguar
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: Jake heeft respect voor iedereen die hij aardig vind. Hij laat het vaak wel merken dat hij iemand niet aardig vind. Als zijn vrienden iemand met zich heeft meegenomen die hij niet kent - nicht, een vriend/vriendin - probeert hij wel aardig te zijn. Hij vertrouwt niet zo snel iemand, dat komt door zijn geschiedenis. Hij heeft nog nooit iemand zijn hele geschiedenis verteld, omdat hij tot nu toe nog niet iemand heeft gevonden die hij genoeg vertrouwt om het te vertellen. Met Jake kun je wel een grap uit halen, hij vind het niet erg en hij doet zelfs graag mee met een grap. Je kunt veel lol met hem hebben. Hij kan vaak sarcastische en droge opmerkingen maken. Jake probeert op sommige momenten zijn gevoelens te verbergen, wat hem redelijk vaak lukt. Het maakt


    hem niet zoveel uit wat mensen van hem denken. Hij zou er alles aan doen om zijn vrienden te redden als ze in gevaar zijn. Als iemand gemeen tegen hem is, of een gevecht uitlokt, slaat hij van zich af. Bij zeldzame momenten doet hij dat niet. Jake doet het ook niet als hij zeker weet dat hij het beter niet kunt doen, omdat hij dan in te grote problemen komt.
    Uiterlijk: Jake heeft bruin haar en bruin/groenige ogen. Hij is 1.90 m lang. Hij is dan vaak ook groter dan de andere mensen. De kleren die hij draagt hebben meestal een donkere kleur, je zult hem in ieder geval niet zo snel in een lichte kleur zien. In zijn haar heeft hij meestal gel zitten. Door de hoeveelheid keren hij naar de sportschool is geweest is hij ook erg gespierd, maar niet zo dat je echt zijn spieren heel goed kan zien.
    Extra: Hij vertrouwt niet zo snel iemand, door zijn verleden en door wat er nu bij hem thuis afspeelt.




    Hoort er niet bij dier wolf te staan ipv jaguar? c;


    Happy Birthday my Potter!

    Bajola schreef:
    Wauw, NCIS, ik ben volledig in love met je wolf, haha. (H)

    Nu nog wachten op de rest ^^


    Ghehe, thanks.:'D Komt het doordat ik Paul Lahote - Alex Meraz - heb gebruikt?^^

    @Rider: Oeps, je hebt gelijk.:'D Was het vergeten te veranderen.^^ Bedankt dat je het zegt. (flower)

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 20:08 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    O, trouwens. @1DMEGAFAN; Kan je personage misschien een achternaam hebben?:'D


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    NCIS schreef:
    (...)

    Ghehe, thanks.:'D Komt het doordat ik Paul Lahote - Alex Meraz - heb gebruikt?^^

    @Rider: Oeps, je hebt gelijk.:'D Was het vergeten te veranderen.^^ Bedankt dat je het zegt. (flower)


    Ehm, nee, denk ik. Ik ken hem niet. xD


    "I'm not crazy, my reality is just different from yours."

    NCIS, is mijn personage goed?


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Bajola schreef:
    (...)

    Ehm, nee, denk ik. Ik ken hem niet. xD


    Nee? Ken je Twilight niet?0-O Maar bedankt dat je mijn personage leuk vindt.^^ Eerst dacht ik namelijk vanwege die gozer.:'D

    @Lunalovesit: Ja, is goed.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    NCIS schreef:
    (...)

    Nee? Ken je Twilight niet?0-O Maar bedankt dat je mijn personage leuk vindt.^^ Eerst dacht ik namelijk vanwege die gozer.:'D

    @Lunalovesit: Ja, is goed.(:

    Ik ken Twilight wel, maar nooit bekeken. :P


    "I'm not crazy, my reality is just different from yours."

    Bajola schreef:
    (...)
    Ik ken Twilight wel, maar nooit bekeken. :P


    Ahh, vandaar.:'D


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Eigenlijk, is mijn personage goed? Want ik heb het gevoel dat er nog iets ontbreekt. :X


    "I'm not crazy, my reality is just different from yours."

    Bajola schreef:
    Eigenlijk, is mijn personage goed? Want ik heb het gevoel dat er nog iets ontbreekt. :X


    Volgens mij wel. Maar ik zal nog wel even kijken.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik wil niet dat deze rpg doodgaat :( kunnen we niet vast beginnen?


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    NCIS schreef:
    O, trouwens. @1DMEGAFAN; Kan je personage misschien een achternaam hebben?:'D


    Oeps! heeft ze geen achternaam? ik zal het meteen aanpassen


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Lunalovesit schreef:
    Ik wil niet dat deze rpg doodgaat :( kunnen we niet vast beginnen?

    Ik zou het ook jammer vinden! :(


    "I'm not crazy, my reality is just different from yours."

    Mag ik een meisje? (:

    I love this idea

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 3:06 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    -

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 20:46 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"