• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik ben echt in een haatstemming. Ik wil wel verzamelen, maar ik wil jouw fucking kop niet zien al zo vroeg op de avond.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik snap niet hoe mensen een terugblik kunnen doen op 2013. Ik weet niet eens wat ik vorige maand heb gedaan :'D
    Ah godverdomme, mijn 25000ste post gemist. Oh well, "Eye to Eye" is toch een stuk leuker dan dat :Y)

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 21:50 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Omfg, met mijn vriend bij mij kerst gevierd en 2 dagen bij zijn familie.
    IM DONE.
    VAKANTIE PLS.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik zou echt meer moeten schrijven... Pff.


    I am an idiot, I move.

    ugh ik had niet zoveel in een keer moeten aflossen. Ondanks dat ik het moet redden met me rekeningen, begin ik em wel een beetje te knijpen...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    DarkSavior schreef:
    Ik snap niet hoe mensen een terugblik kunnen doen op 2013. Ik weet niet eens wat ik vorige maand heb gedaan :'D
    Ah godverdomme, mijn 25000ste post gemist. Oh well, "Eye to Eye" is toch een stuk leuker dan dat :Y)


    Als je begint te denken en bij de grote lijnen begint wordt het eigenlijk wel best makkelijk :')

    What's worse, thinking you're being paranoid or knowing you should be?'


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Als dat nou ook nog gaat gebeuren, dan kap ik er mee.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    'K moe echt nodig pissen. Damn. Eerst dit spelletje afspelen. :"D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zonet een prachtig romantisch verhaal gelezen, waardoor ik me nu echt een achtergebleven loser voel. Op iedereen commentaar hebben, maar zelf nog niet eens een fatsoenlijke relatie hebben gehad. Nee, deze meid hier kan alleen maar forever alone op haar kamer zitten luisteren naar de radio en hopen op wat nooit zal komen. Sukkel.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wat 'n mooie film. En wat ben ik ook 'n sentimentele tut.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik kan hier echt niet tegen, ugh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ruik m'n broer z'n pantoffels nog. De geur is in m'n reukharen getrokken. D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dus... Ik ben alweer *telt* dertien uur op. Yay. Misschien maar eens gaan slapen?


    Deep inside, I've never felt alive

    De nacht staat dingen toe die de dag nooit zal zien.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'