• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Verdomme, wat is dit voor onzin?!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb echt zin om te gaan schieten met mijn nieuwe boog, maar daar gaat een beetje moeilijk als het kerst is.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 11:07 ]


    Stenenlikker

    Zalig kerstfeest. Verwelkom de discussies, neppe glimlachjes en zondagse kleedjes.
    Nee, ik hou wel van kerst, het is gewoon jammer dat sommigen zich verplicht voelen gelukkiger dan normaal te doen.


    You are beautiful, you are love.

    Tijd om mijn dwergenfamilie te joinen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Tijd om mijn dwergenfamilie te joinen.

    Whut whut? Hahahaha.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Symmetry schreef:
    Zalig kerstfeest. Verwelkom de discussies, neppe glimlachjes en zondagse kleedjes.
    Nee, ik hou wel van kerst, het is gewoon jammer dat sommigen zich verplicht voelen gelukkiger dan normaal te doen.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Oh, lol. De kat op mijn avatar heeft al een kerstmuts op :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Over 6 dagen jarig, dat word feest. *O*

    Ik doe een LotR marathon en er zitten zoveeeeel fouten in de films. Zoveel loopholes, zoveel idiote en onlogische dingen. Waarom let ik daarop? T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jaimes schreef:
    (...)
    Dawh, stiekemerd. Ik dacht dat je allang aan het slapen was!

    Nee, ik probeerde het wel, maar ik kon pas rond half drie slapen. :cc.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mmmm nu ineens mis ik het weer. Of nou ja, niet echt missen, het is nog steeds perfect zoals het is. Maar ik mis hoe erg ik me ermee verbonden voelde. En ook de hoeveelheid tijd die ik er voor had...


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Ik heb Crossed ein-de-lijk uitgelezen. Nu beginnen aan Een goede raad van J.K. Rowling. Ik moet echt door gaan lezen. Er zijn teveel boeken in mijn kast...


    Searching heavens for another earth

    Wauw mijn moeder heeft zowaar iets gekookt wat je eten zou kunnen noemen. En het was nog lekker ook!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Morgen is m'n broer jarig! Parrrty! Heb er zin in!


    I dress to kill, but tastefully

    DarkSavior schreef:
    Ik doe een LotR marathon en er zitten zoveeeeel fouten in de films. Zoveel loopholes, zoveel idiote en onlogische dingen. Waarom let ik daarop? T_T

    Haha, ik doe ook een LotR marathon. Welke fouten? :x

    OT: O ja. Een mens hoort te eten. Woops, dat was ik even vergeten.


    :)