• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    I miss you, and I need your hug so badly. But I cannot say that to you.
    Why did you say that shit a couple of days ago? If you'd shut your mouth, it wouldn't have happened. And now... It's just awkward.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Uuug. Ik twijfel wat ik zal kiezen als kerstpakket.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Soms wil ik een ork zijn. Iedereen die je niet bevalt eet je op, simpel zat.


    I dress to kill, but tastefully

    BluesSister schreef:
    Soms wil ik een ork zijn. Iedereen die je niet bevalt eet je op, simpel zat.

    Become a dragon and you'll be invincible. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ugh ik weet het echt niet meer


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Become a dragon and you'll be invincible. :Y)


    Waar kan ik het boek 'een draak worden voor dummies' halen? Of 'zo word ik een draak'? Ik heb er tamelijk veel behoefte aan om alle mensen die irritant doen lekker te roosteren en op te eten. Mjam.


    I dress to kill, but tastefully

    Barnabas schreef:
    (...)
    Become a dragon and you'll be invincible. :Y)


    Tabéé.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oké, WAT? Ze heeft het te laat ingeleverd, veel te veel woorden en dan nog heeft ze een negen op haar essay? Hoe is dat mogelijk?! Docenten; jullie zeiken altijd als het woordlimiet wordt overschreden of de deadline niet wordt gehaald, maar nu mag het opeens wel en wordt het zelfs beloond? Pffffffft.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oh fuck, oorpijn.
    Komt door al die bullshit die hier gepraat wordt. Gezeik altijd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben het echt zat dat ik altijd alles uit tweede hand te weten moet komen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Whahaha :'D Jullie gezichten toen ik gelijk foutloos mee begon te zingen/rappen :'D Ja ik ken mijn liedjes ^.^

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 18:19 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik ben wel een ongelooflijke bofkont dat pake destijds veel rode wijn had ingekocht en dat wij die nu mogen opdrinken, want 1996 was een erg, erg lekker jaar. :9~


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mijn vingers doen pijn. Maar mijn rol is af. En nu nog 3 rollen te gaan. Ik haat het ;[


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik heb het gevoel dat jij meer voor mij betekend, dan ik voor jou.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom is de kerstvakantie qua huiswerk altijd het drukst, terwijl het een moment van rust moet zijn?
    Waaaarom?!


    You can't have a rainbow, without a little rain.