• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Elke dag vraag ik me af waarom er niet iets cools in m'n leven plaatsvindt. Iets avontuurlijks, iets waarvoor je met een gezelschap op avontuur gaat. Helaas is er hier geen Gandalf. :c


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Blijkbaar zijn we allebei nogal fucked up. Gezellig. Zo leer je je neef ook nog eens kennen.

    Lang leve Spotify. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    =( morgen heel de dag alleen >.<


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik ben jonger dan haar en ik typ zelfs beter. En ik ben niet eens een volbloed Nederlander. Alsjeblieft leer je spelling!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Grrrrrrr waarom lukt mijn trailer nou niet?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Pffft, ik verveel me zo erg hé.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Disney muziek luisteren, oh my, mijn avond kan niet beter worden dan dit.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Disnerd schreef:
    Disney muziek luisteren, oh my, mijn avond kan niet beter worden dan dit.

    [IMAGE]

    Ik vind "Stand Out" en "Eye to Eye" van "A Goofy Movie" nog steeds geweldig :Y)

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 21:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeminee. Dat hadden ze wel even anders in kunnen delen, hey, nou komt er morgen twee keer vracht, een keer om fucking 7 uur en de ander om 8u50. Moeten mijn collega en ik dus 1,5 uur eerder komen om even 5 pallets aan te nemen. Ja hoor, leuk. Kan ik om 5u30 opstaan, echt zo blij mee.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    EIias schreef:
    Ik ben jonger dan haar en ik typ zelfs beter. En ik ben niet eens een volbloed Nederlander. Alsjeblieft leer je spelling!


    * dan zij

    Hehe sorry, dat moest even.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    * dan zij

    Hehe sorry, dat moest even.

    Aaaah, niet zo flauw Nikki!

    OT: Hopelijk geef je nou eindelijk eens in. Ik wil mensen blij maken ;c


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Middelste teen van mijn linkervoet gekneusd. Waarom sta je dan ook in de weg, bank!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ah krijg toch wat >.<


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik ben gek, ik ben vreemd, ik ben raar. Ik was er al lang achter en de bevestiging werd alleen maar versterkt toen ik maandag in de bioscoop huppelde tussen kleine kindjes met het plasticen bakje van Frozen waar mijn popcorn inzat en zelfs die kleine kindjes mij vreemd aankijken en nu weer midden tussen mijn familie mee loop te playbacken met Frozen Heart en met de maat op mijn stoel heen-en-weer wieg. Volgens mij ging het al mis toen ik in Schotland heilig overtuigd was dat ik nu zó dicht bij Londen was dat Peter Pan mij wel op móést halen. Ik heb gezworen nooit met hem mee te gaan als hij mij in mijn hometown zou ophalen omdat hij mij in Schotland liet zitten. Ik ben echt, echt heel erg. Zelfs mijn nichtje van 8 jaar, die ook fan is van Disney, is niet zo erg als ik, bij lange na niet. Waarom ik? Waarom ben ik zo debiel? x.x


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife