• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik ben zo moe..
    Gelukkige verjaardag, ukkie. :Y)


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Verliefd op 'the fault in our stars' van John Green.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Van alle dagen dat ik et mocht worden is het de 25e... mijn neus deed ook gezellig mee... Yeeee...
    Niet dat ik veel merkte dat het kerst was.. Hoe wil dat in een huis zonder kerstversieringen ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Baelfire schreef:
    Verliefd op 'the fault in our stars' van John Green.

    Is het een goed boek? Ik ben van plan hem nog te lezen, alleen als hij aan te raden is.

    OT: Maar eens gaan slapen, morgen weer vroeg er uit voor ontbijt en eind van de middag naar familie toe.

    Vandaag was zo'n leuke dag, de hele tijd doorgebracht met mijn beste chica. Watching pll and talking stuff. Natuurlijk moet dat weer eindigen met een naar gesprek. Nee, het was daarom niet eens vervelend, het was een fijn gesprek. Al heb je denk ik mij nu wel in tegenstrijd over deze dag laten nadenken. Het is simpelweg fucked up dat het niet meer zó zal worden. Ugh. I hate it.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Allemaal mensen uit het verleden komen opeens terug aanzetten, behalve jij.. Ik mis je echt ):


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik mis je nu al, en we hebben een uur geleden nog gepraat.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Aaaaiigghtt. 7,7 voor wiskunde herkansing.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    OKÉ. Lichaam, jij houdt NU op met die stomme, vage klachten en gaat eens heel lief doen tegen mij de komende zeventig jaar. Jij en ik hebben namelijk nog een lange samenwerking op de planning staan, dus je gaat je gedragen!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    OKE. Lichaam, jij houdt NU op met die stomme, vage klachten en gaat eens heel lief doen tegen mij de komende zeventig jaar. Jij en ik hebben namelijk nog een lange samenwerking op de planning staan, dus je gaat je gedragen!

    Goedzo. Nu moet het wel naar je luisteren!

    OT: Zo drie en een half uur reizen, ugh. Maaaaaar dan ben ik wel lekker bij Nikki.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 7:45 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat wil je nou?


    It's very important for you to believe that you are the one

    Omg. Head-ache. I.want.to.sleeep. :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Skyrim voor maar 7,49 euro op Steam... To buy or not to buy, that is the question.

    Edit: Oh god, de legendary versie is maar 13,59. D:

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 10:53 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wil weer terug naar Frozen. :c

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 10:54 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Zo'n.honger. Maar ik ben ook echt zo moe, en die kuthond verpest t met haar. Dan ga ik maar weer knockie.


    Don't walk. Run, you sheep, run.