• Ik heb eerst Christmas en Santa geprobeerd, maar die waren helaas al bezet. Ik bedacht toen een andere username die best kerstachtig was, en kwam toen bij 'Gifts' uit. Ik vond het wel leuk als username en was vrij :')

    Dus Scorpia -> Gifts, ofwel cadeaus. *O*
    Om dit topic nuttig te houden, wat vinden jullie ervan en zijn jullie ook van plan je username te veranderen naar een kerstachtigs iets? (:

    Merry Christmas and happy new year! ^^

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 23:17 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Ik wilde wel, maar ik houd teveel van deze, dus het zal voor volgend jaar zijn :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb er nog eentje van vorig jaar MerryXmas, alleen was ik die dit jaar vergeten en nu heb ik niet zo'n zin om nog een maand met een kerstnaam rond te lopen. Maar die van jou is ook leuk :').


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Thirlwall schreef:
    Ik heb er nog eentje van vorig jaar MerryXmas, alleen was ik die dit jaar vergeten en nu heb ik niet zo'n zin om nog een maand met een kerstnaam rond te lopen. Maar die van jou is ook leuk :').


    Haha oké, thanks. (:


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb nog nooit mn username veranderd en ik zal dat ook niet gaan doen denk ik. Ik vind het nogal verwarrend als mensen hun usernames om de zoveel weken veranderen dusja das voor mij een reden om t niet te doen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Tof! c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Disnerd schreef:
    Tof! c:


    26 - 02 - '16

    Thanks all ^^


    Some people are art and do art at the same time

    Nope, Britsanity for life.
    Maar leuk bedacht en aangezien de kerst alweer bijna voorbij is alvast de allerbeste wensen voor 2014! (=


    I'll lick the poison from right off your kiss

    nice!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Disnerd schreef:
    Tof! c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Leuk! (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.