• Nou, hier kunnen we onze duistere plannen smeden. ;3

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 20:57 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    LakeTown schreef:
    Pff, héhé, jullie hebben me wel wat te doen gegeven... Eindelijk alle POV's er in gezet en alle mailtjes beantwoord ^^

    zoveel hoofdstukken waren het niet hoor :D, maar ja, jullie kunnen er wel wat van met posten zeg haha :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Maar krijgt iedereen een brief? Want hoe komen ze anders bij elkaar?


    "She Is Far Away, She Is Far Far Away From Me." ~ Kili About Tauriel

    Niniel schreef:
    (...)
    zoveel hoofdstukken waren het niet hoor :D, maar ja, jullie kunnen er wel wat van met posten zeg haha :D


    Dat viel inderdaad wel mee, maar als je tegelijkertijd honderd berichtjes binnenkrijgt die je moet beantwoorden (zowel PB als op het forum) word het ineens heel druk :')

    PinkRock schreef:
    Maar krijgt iedereen een brief? Want hoe komen ze anders bij elkaar?

    niet iedereen krijgt een brief, de hoofd van de elven,mensen , dwergen en hobbits krijgen een bericht en die verspreiden alles rond, naar de rest


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    LakeTown schreef:
    (...)

    Dat viel inderdaad wel mee, maar als je tegelijkertijd honderd berichtjes binnenkrijgt die je moet beantwoorden (zowel PB als op het forum) word het ineens heel druk :')

    dat kan leuk worden als ik straks een paar uurtjes weg ben, hoeveel ik achter loop


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Weet iemand een goede Elvish vertaler?


    "She Is Far Away, She Is Far Far Away From Me." ~ Kili About Tauriel

    Er zijn pas vijf stukjes, haha. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Venomis schreef:
    Er zijn pas vijf stukjes, haha. :'p

    ah mooi, dan kan ik er even er van tusse, voordat me moeder me vermoord en ik straks niet verder kan gaan rpgen :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Ik ben bezig met Thranduil's stuk. Het is bijna af, maar schrijven op een ipad blijft irritant, zelfs als je een toetsenbord hebt :'D


    Caution first, always.

    Oropher schreef:
    Ik ben bezig met Thranduil's stuk. Het is bijna af, maar schrijven op een ipad blijft irritant, zelfs als je een toetsenbord hebt :'D


    Haha, jaloers, wij hebben geen Ipad (:

    LakeTown schreef:
    (...)

    Haha, jaloers, wij hebben geen Ipad (:

    is niet altijd hanidg hoor, geloof me, meis


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Oropher schreef:
    Ik ben bezig met Thranduil's stuk. Het is bijna af, maar schrijven op een ipad blijft irritant, zelfs als je een toetsenbord hebt :'D


    Ik weet hoe je je voelt. Mijn laptop is stuk, dus ik moet alles op mijn ipad typen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Oh.. Dit topic heb ik nog niet in Mijn Topics..

    Nu wel :Y).


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Nah, jullie zijn gewoon verwent joh! Een Ipad, bah daar heb ik echt geen geld voor! Ik ben aan het sparen voor de replica van Orcrist, maar dat duurt nog even (:

    LakeTown schreef:
    Nah, jullie zijn gewoon verwent joh! Een Ipad, bah daar heb ik echt geen geld voor! Ik ben aan het sparen voor de replica van Orcrist, maar dat duurt nog even (:

    neem een krantenwijk, heb je zo een extra zakcentje :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf