• Dus, ik zou echt heel graag een nieuwe piercing in mijn oor willen (behalve de gewone oorbel) en nu zat ik dus te denken aan óf een Tragus piercing óf een Helix. Ik denk dat ik ze uiteindelijk toch wel allebei gaan doen maar ik wil graag beginnen met eentje!
    Zijn er hier mensen met zo'n soort piercing die mij kunnen zeggen of het super pijn doet want ik hoor er rare dingen over. Ik heb al wel een goede piercingzaak gevonden waar ik het kan laten doen.
    En welke zouden jullie als eerste doen? De Tragus of de Helix?

    Voor degenen die het niet precies weten:

    Tragus:



    Helix:


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik heb geen ervaring, maar vind de helix het mooist, dus ik zou die eerder doen.
    And I like your username ^^


    I am an idiot, I move.

    Ik wil die ook nog allebei :') Ik zou denk ik eerst de tragus doen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Jeetje, dat oor van die persoon met een helix ziet er niet zo gezond uit. ><

    Ik vind de tragus het mooiste.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik zelf heb een helix en vond hem geen pijn doen. Alleen de eerste nacht erna kan pijnlijk worden.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik vind een tragus heel erg mooi. Ik wil er zelf ook graag eentje, maar ik heb gehoord dat je er doof van kan worden of dat je gezicht verlamd kan raken. Ik ben niet bang voor de 'pijn', maar door die stomme verhalen durf ik het niet meer.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik heb geen van beide, maar zou wel een helix willen, helaas staan mijn ouders het niet toe. Persoonlijk vind ik dat mooier dan de tragus.
    Ik heb wel gehoord dat bij een helix je oor de eerste nacht(en) pijn zal doen, en je niet op die kant kunt slapen.