• Dus, ik zou echt heel graag een nieuwe piercing in mijn oor willen (behalve de gewone oorbel) en nu zat ik dus te denken aan óf een Tragus piercing óf een Helix. Ik denk dat ik ze uiteindelijk toch wel allebei gaan doen maar ik wil graag beginnen met eentje!
    Zijn er hier mensen met zo'n soort piercing die mij kunnen zeggen of het super pijn doet want ik hoor er rare dingen over. Ik heb al wel een goede piercingzaak gevonden waar ik het kan laten doen.
    En welke zouden jullie als eerste doen? De Tragus of de Helix?

    Voor degenen die het niet precies weten:

    Tragus:



    Helix:


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik heb geen ervaring, maar vind de helix het mooist, dus ik zou die eerder doen.
    And I like your username ^^


    I am an idiot, I move.

    Ik wil die ook nog allebei :') Ik zou denk ik eerst de tragus doen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Jeetje, dat oor van die persoon met een helix ziet er niet zo gezond uit. ><

    Ik vind de tragus het mooiste.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik zelf heb een helix en vond hem geen pijn doen. Alleen de eerste nacht erna kan pijnlijk worden.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik vind een tragus heel erg mooi. Ik wil er zelf ook graag eentje, maar ik heb gehoord dat je er doof van kan worden of dat je gezicht verlamd kan raken. Ik ben niet bang voor de 'pijn', maar door die stomme verhalen durf ik het niet meer.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik heb geen van beide, maar zou wel een helix willen, helaas staan mijn ouders het niet toe. Persoonlijk vind ik dat mooier dan de tragus.
    Ik heb wel gehoord dat bij een helix je oor de eerste nacht(en) pijn zal doen, en je niet op die kant kunt slapen.

    Ik heb een helix en dat viel goed mee in pijn hoor. Wel opletten dat je het laat piercen en niet laat schieten. Als je het laat schieten heb je risico dat je kraakbeen versplintert en dat is niet zo fijn, denk ik.

    Ik zou beginnen met een helix, afgaande op de dikheid van het kraakbeen op die plaatsen. Ik denk dat een helix minder pijn doet, maar dat kan misschien net een reden zijn voor jou om met een tragus te beginnen. Dat is iets dat je zelf moet beslissen. ^^


    Let the Night embrace you

    Ik heb een helix en neem er binnenkort nog één bij. Die ik nu heb, heb ik ongeveer twee jaar. Misschien iets langer. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad en de pijn viel ook reuze mee.

    ik heb een helix gehad, en had er soms wat problemen mee. De eerste nacht op twee is inderdaad lastig slapen op het ene oor en enkel met lauw water douchen. En je nazorg is erg belangrijk want anders kan je oor misvormd gaan groeien. Bij mij was dat het geval maar omdat ik het er steets afprutste/sneed (niet aan te raden btw) is het nog goedgekomen.
    Een tragus is dan weer lastig om een week met oortjes in muziek te luisteren, koptelefoon is bij beiden denk ik lastig.

    Persoonlijk zou ik eerst voor de tragus gaan want die doet het meeste pijn.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Uu ik heb twee helixen, waren eerst beetje ontstoken maar pijn van alles zins mee. Als heel eerlijk ben zou ik ze tegelijk laten piercingen meestal krijg je dan korting.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Kun je met die tragus ding nog wel oortjes in om muziek te luisteren dan? Ik zou voor die andere gaan.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ken meerdere mensen met een tragus maar bij de meeste vind ik het eigenlijk niet zo heel mooi. Persoonlijk zal ik eerder een Helix kiezen


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Gestalt schreef:
    Ik heb geen ervaring, maar vind de helix het mooist, dus ik zou die eerder doen.
    And I like your username ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb een helix en bij mij deed het prikken zelf niet zo heel veel pijn, maar vooral de pijn daarna & bij het schoonmaken en slapen doet het ook pijn, maar vooral in het begin t wordt langzaam minder. Maar pijn is natuurlijk voor iedereen anders hè (;
    Ik zou als 1e helix doen want die vind ik mooier (:

    gadver je gaat toch niet echt iets door je oorschelp laten schieten?