• Dus, ik zou echt heel graag een nieuwe piercing in mijn oor willen (behalve de gewone oorbel) en nu zat ik dus te denken aan óf een Tragus piercing óf een Helix. Ik denk dat ik ze uiteindelijk toch wel allebei gaan doen maar ik wil graag beginnen met eentje!
    Zijn er hier mensen met zo'n soort piercing die mij kunnen zeggen of het super pijn doet want ik hoor er rare dingen over. Ik heb al wel een goede piercingzaak gevonden waar ik het kan laten doen.
    En welke zouden jullie als eerste doen? De Tragus of de Helix?

    Voor degenen die het niet precies weten:

    Tragus:



    Helix:


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik heb een helix gehad, maar die van mij was scheef gepierced dus daar moet je wel goed opletten. Pijn vond ik het niet echt doen. Ik zou voor de helix gaan, die vind ik persoonlijk het leukst. (:


    To love is to destroy.

    Ik heb 3 weken geleden een Helix laten piercen, en ja, fijn is anders.
    Maar als je een goede piercer hebt kan er eigenlijk niks mis gaan, tenzij je oor er niet mee eens is dat je er een Helix in laat zetten :Y) want het kan gaan ontsteken. Maar die kans is best klein


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Een helix kan in principe altijd. Ik vind het zelf veel mooier dan een tragus. Zo'n tragus vind ik zo... halverwege. Zo nét niet. Het kan trouwens wel heel mooi zijn, maar in de keuze tussen tragus en helix, zou ik zelf gaan voor helix. Ik heb er zelf ook eentje. Een tragus kun je altijd nog daarna doen, maar word je oor daar niet heel druk van? Ik heb die combinatie nog nooit gezien, haha.
    Een helix doet niet zo'n pijn. Je moet even je kaken op elkaar klemmen, maar dan heb je ook wat. Ik had wel dat ik ruim drie weken erna nog niet fijn sliep op het oor waarin-ie geschoten was.


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    Een helix kan in principe altijd. Ik vind het zelf veel mooier dan een tragus. Zo'n tragus vind ik zo... halverwege. Zo nét niet. Het kan trouwens wel heel mooi zijn, maar in de keuze tussen tragus en helix, zou ik zelf gaan voor helix. Ik heb er zelf ook eentje. Een tragus kun je altijd nog daarna doen, maar word je oor daar niet heel druk van? Ik heb die combinatie nog nooit gezien, haha.
    Een helix doet niet zo'n pijn. Je moet even je kaken op elkaar klemmen, maar dan heb je ook wat. Ik had wel dat ik ruim drie weken erna nog niet fijn sliep op het oor waarin-ie geschoten was.


    Ik slaap ook nog niet erg fijn (krul)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    een goede piercer maakt ook al veel verschil
    als je niet echt op je gemak bent en de piercer kan je wat meer op je gemak krijgen maakt het een heel groot verschil
    en zoals gezegd heel good verzorgen zoals de regel is met iedere piercing


    Sticking needles in people is fun. Matt <3

    ik heb 2 helixen en een industrial, ik vond het allemaal wel mee vallen =)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik zelf heb 2 keer helix, bij het laten schieten voel je amper wat, maar in de nacht zou ik niet op die oor gaan slapen. Het is best vervelend in het begin maar je went er snel genoeg aan, en hij is hartstikke mooi vind ik. Maar wel uitkijken, het kan heel snel ontstoken raken, en bij sommige loopt het niet zo lekker af. Het ligt aan je eigen lichaam, de ene stoot het af en de ander weer niet. Ik heb het geluk dat de mijne er wel tegen kan. Hopelijk heb jij dat ook! ;) (Ik zou beginnen met de helix trouwens, dan begin je namelijk als eerst met een klein stapje)

    renesmeeXxX schreef:
    gadver je gaat toch niet echt iets door je oorschelp laten schieten?


    Wat is daar precies vies aan?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik zou het trouwens niet laten schieten, piercen is beter. Bij schieten is de kans op ontsteken een stuk groter en het kan de bloedvaten beschadigen


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Combattant schreef:
    Ik zou het trouwens niet laten schieten, piercen is beter. Bij schieten is de kans op ontsteken een stuk groter en het kan de bloedvaten beschadigen


    Schieten mag niet meer, dat is een jaar of 2 -3 geleden verboden.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    (...)

    Schieten mag niet meer, dat is een jaar of 2 -3 geleden verboden.


    Ik heb hem vorige zomer laten schieten. O.o


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Deilia schreef:
    (...)

    Schieten mag niet meer, dat is een jaar of 2 -3 geleden verboden.


    Bij sommige winkels doen ze het nog steeds, dus ik denk, ik zeg het even (krul)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    ik zou zelf eerder helix nemen

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 17:09 ]

    Deilia schreef:
    (...)

    Schieten mag niet meer, dat is een jaar of 2 -3 geleden verboden.


    Hoezo is dat verboden? Ik heb het in november nog laten schieten hoor ;p