• Nieuwe (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ai, ik was wat aan het spelen met naamveranderingen toen ik weer PinkRock wou aannemen, bleek dat niet te kunnen :$
    Dus, {PinkRock --> KiliGirl}


    "She Is Far Away, She Is Far Far Away From Me." ~ Kili About Tauriel

    KiliGirl schreef:
    Ai, ik was wat aan het spelen met naamveranderingen toen ik weer PinkRock wou aannemen, bleek dat niet te kunnen :$
    Dus, {PinkRock --> KiliGirl}

    Love it :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Niniel schreef:
    (...)
    Love it :D


    Phieuw, ik dacht dat hij niet in de smaak zou vallen.


    "She Is Far Away, She Is Far Far Away From Me." ~ Kili About Tauriel

    Ahw, Brennen is ook echt zo ongelofelijk onzeker, haha.
    Mijn post met hem is bijna klaar ^^


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:
    Ahw, Brennen is ook echt zo ongelofelijk onzeker, haha.
    Mijn post met hem is bijna klaar ^^

    Mooi :D
    en ja, hij is perfecht :D KilliGirl


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Hmm, nog even een post met Elrohir schrijven of toch maar naar bed gaan...


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:
    Hmm, nog even een post met Elrohir schrijven of toch maar naar bed gaan...

    Als het een lange dag is geweest, moet je naar bed gaan, Elrohir loopt niet weg ;)


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Niniel schreef:
    (...)
    Als het een lange dag is geweest, moet je naar bed gaan, Elrohir loopt niet weg ;)


    Hehe, en nu ben al ik bezig. Het was niet persé een lange dag, maar ik moet eigenlijk wel leren om op zondag op tijd naar bed te gaan, haha.


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:
    (...)

    Hehe, en nu ben al ik bezig. Het was niet persé een lange dag, maar ik moet eigenlijk wel leren om op zondag op tijd naar bed te gaan, haha.

    ey, school gaat voor he, maar goed, schrijf maar even af :D, en dan naar bed en goed leren ;), school is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel belangrijk, neem dat maar van me aan ;)


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Niniel schreef:
    (...)
    ey, school gaat voor he, maar goed, schrijf maar even af :D, en dan naar bed en goed leren ;), school is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel belangrijk, neem dat maar van me aan ;)


    Haha, ik bedoelde net niet leren voor school. Gewoon dat ik eigenlijk gewoon eerder naar bed moet, haha. En ik weet, school geeft me in ieder geval wel meer dan genoeg werk ):


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:
    (...)

    Haha, ik bedoelde net niet leren voor school. Gewoon dat ik eigenlijk gewoon eerder naar bed moet, haha. En ik weet, school geeft me in ieder geval wel meer dan genoeg werk ):

    I know, het is verschrikkelijk :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Ik ben trouwens bezig met een tekening van Brennen ^^


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:
    Ik ben trouwens bezig met een tekening van Brennen ^^

    Sow me, please :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Niniel schreef:
    (...)
    Sow me, please :D


    Hopelijk heb ik hem morgen af en dan post ik hem ^^


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:
    (...)

    Hopelijk heb ik hem morgen af en dan post ik hem ^^

    vet cool, dat weet ik een beetje hoe jij hem in gedachten hebt :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf