• Oorspronkelijk is dit verhaal begonnen op Hyves, maar omdat die er helaas mee gaat stoppen, willen we hier graag verder gaan.
    Iedereen is natuurlijk vrij om mee te doen, maar we zitten dankzij Hyves' faillissement dus wel midden in het verhaal! Hopelijk hebben jullie hier begrip voor.


    Het is zeven jaar na het begin van het eerste verhaal. Nadat ze het Instituut hebben verlaten, wonen Kato, Cordelia, Emily, Wyatt en Rodey op het eiland waar Kato is opgegroeid.
    Inmiddels hebben Cordelia en Emily een kind gebaard.
    De vulkaan op het eiland Montserrat begint weer actief te worden. Uit angst dat hij gaat uitbarsten, verhuisd iedereen met de kindertjes naar Hawaii, plus enkelen van Kato's familieleden die dieper in het bos wonen en hem geloven.
    Omdat ze allemaal zo verschillend leven en de luxe van het Instituut gewend zijn, zijn ze altijd afhankelijk gebleven van de mensen aan het vaste land van de Verenigde Staten.
    Op Hawaii blijkt een hele nederzetting te zijn van vreemde wezens die niet in de mensenwereld kunnen wonen en om welke reden dan ook, hebben besloten om niet bij hun soortgenoten te zijn.
    Er is maar een kleine groep van die wezens die hen durft te vertrouwen. De zeemeerminnen en Rodey worden wel toegelaten, maar voor de halfwolven blijven ze vrezen. Ze zijn bang dat ze andere wezens opeten.
    Zij worden geacht om in de bossen, buiten het dorp te leven, tussen de andere, gevaarlijkere wezens. Daarom verlaat ook niemand het dorp. Behalve voor het water.
    Het dorp wordt bestuurd door een stel wijzen, die bepalen wat ze allemaal moeten doen wanneer er iets gebeurd.

    Meer uitleg en het inschrijf topic vindt je hier: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157054

    Personages

    Bethany 'Beth' - 21 - tijgermens q]Marjannee[/q
    Enaid - 97 - ederos q]Hohenheim[/q
    Ferapyle - ? - sater q]Ensiferum[/q
    Leona - 27 - trol q]Ensiferum[/q
    Meller Wartons - 14 - mensee q]Marjannee[/q
    Michelle L'Oreal - 22 - vervloekt mens q]Ensiferum[/q
    Minkabh - +/- 47 - papegaaienotter q]Hohenheim[/q
    Peikka - 31/32/33 - follet q]Hohenheim[/q
    Russel Wartons - 22 - mensee q]Marjannee[/q
    Satyr - 21 - sater q]Ensiferum[/q
    Stimpy - 1 - eekhoorn q]RosanneB[/q
    Tari - 19 - elf q]Marjannee[/q
    Venomis - 24 - dracaena q]Ensiferum[/q
    Weather - 20 - Treeture q]Marjannee[/q

    Nieuwkomers
    Allie - 22 - zeemeermin q]Hohenheim[/q
    Athiabbe Duskfury - 20 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Baiel - 22 - nereïde q]Marjannee[/q
    Cordelia Duskfury-Grecia - 21 - zeemeermin q]RosanneB[/q
    Emily Grecia - 22 - zeemeermin q]Marjannee[/q
    Glaie - ? - nereïde q]Marjannee[/q
    Gyab Duskfury - 19 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Javelin Ash - 21 - halfwolf q]Marjannee[/q
    John ? - ? - mens q]Marjannee[/q
    Kato Duskfury - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Limany Redfinder - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Maerle - 0 - zeemeermin/nereïde q]Marjannee[/q
    Nykin Duskfury - 0 - halfwolf/meermin q]Hohenheim[/q]/[q]RosanneB[/q
    Oliver May - 24 - mendax q]Marjannee[/q
    Pagelino Duskfury - 12 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Patja Duskfury - 9 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Prahi - 29 - Syrene q]Hohenheim[/q
    Qako Duskfury - 26 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Rodey Diablo - 21 - bosduivel q]Hohenheim[/q
    Wyatt - 23 - waternimf q]Hohenheim[/q
    Yati Stormghost - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Zipp +/- 4- bosduivel q]Hohenheim[/q

    Overig
    Jill - 22 - mendax q]RosanneB[/q

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157055 --> Deel 1
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157891 --> Deel 2
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=158285 --> Deel 3

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 19:45 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Wat zijn zwachtels?' vroeg Cordelia ongerust. Ze liet haar hand op Kato's kop rusten.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Athiabbe haalde er een uit de verbanddoos.
    'Als het gebroken is, moer ik dat goed om je heen wikkelen.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Cordelia zuchtte opgelucht. Ze was blij dat bij haar verder niets gebroken was. Kato keek nog steeds zo triest uit zijn ogen dat Cordelia zich nog schuldiger voelde. Ze probeerde er zelf niet aan te denken. Dat idee bezorgde haar kippenvel.
    'Waarom kom je niet even bij me liggen?' Ze streek met haar vinger langs zijn snuit. 'Het was wel heel erg fijn, Kato,' fluisterde ze in zijn oor. Ze glimlachte waterig. 'Probeer te denken aan het fijne moment dat we hadden.'

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 18:09 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Nou,' Qako keek naar de lucht, 'het is laat.' De maan was helder, op een paar wolkjes na en hij wist dat hij op een normela dag eigenlijk al naar bed zou zijn gegaan.
    'Zal ik je dan maar thuis brengen? Of heb je nog wilde plannen met me?' Hij bewoog grinnikend met zijn wenkbrauwen.

    ~~

    Daar wilde hij helemaal niet aan denken. Het zou ook niet meer gebeuren. Nooit meer. Hij wilde het risico niet lopen dat hij haar eens in tweeen zou breken en dat er dan geen geluid meer uit haar mond zou komen.
    Toch kroop hij voorzichtig nog iets dichter naar haar toe en voelde haar vingers in zijn vacht.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Je bent lief.' Ze keek even naar Athi. 'Is er niet iets om de pijn tijdelijk te verdoven?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Eh…' Javelin durfde niet zomaar toe te geven dat ze eigenlijk niet wilde dat deze avond überhaupt zou eindigen. Ze aarzelde even en overdacht haar antwoord, wat bemoeilijkt werd door de alcohol die naar haar hoofd was gestegen. 'Ik wil eh - jij…' Ze zuchtte even diep en baalde ervan dat ze blijkbaar niet normaal kon antwoorden. Zijn woorden hadden haar in verlegenheid gebracht. 'Misschien moet je me naar huis brengen? Of - of niet natuurlijk. Wat jij wilt.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Ja, natuurlijk.'
    Athiabbe keek in de kist.

    ~~

    Qako lachte.
    'Dan zal ik je maar terugbrengen.' Hij keek haar spijtig aan. 'Ik moet weer bij mijn broertjes en zusje kijken.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Wat heb je voor me?' Cordelia liep naar Athiabbe toe en merkte nu pas dat haar benen nog steeds trilden. Ze keek even om naar Kato, en probeerde bemoedigend te glimlachen.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Ja. Ja, natuurlijk.' Javelin knikte overtuigend, maar baalde er wel van.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Kan Cordelia nu gewoon lopen? :$


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik denk het? ;o
    Hij heeft haar been niet gebroken ;p


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    True... maar zeker zo vlak na de breuk denk ik dat bijna elke beweging zo'n beetje pijn doet x)


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Zou je het vorige topic ook in de beginposten kunnen zetten? Volgens mij wordt het anders nogal een zoekwerk om het later weer allemaal terug te vinden.


    Every villain is a hero in his own mind.

    [Ik had dit hele topic gemist. xD]

    Venomis had haar maaltijd net achter de kiezen toen er geklopt werd.
    ‘Dat zal Emily zijn.’
    Ze zou niet weten wie er anders zou aankloppen – al zou het Satyr ook nog kunnen zijn. Ze haalde deur van het slot en zag inderdaad Emily staan. ‘Hé. Kom binnen.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ze staan erbij.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?