• Oorspronkelijk is dit verhaal begonnen op Hyves, maar omdat die er helaas mee gaat stoppen, willen we hier graag verder gaan.
    Iedereen is natuurlijk vrij om mee te doen, maar we zitten dankzij Hyves' faillissement dus wel midden in het verhaal! Hopelijk hebben jullie hier begrip voor.


    Het is zeven jaar na het begin van het eerste verhaal. Nadat ze het Instituut hebben verlaten, wonen Kato, Cordelia, Emily, Wyatt en Rodey op het eiland waar Kato is opgegroeid.
    Inmiddels hebben Cordelia en Emily een kind gebaard.
    De vulkaan op het eiland Montserrat begint weer actief te worden. Uit angst dat hij gaat uitbarsten, verhuisd iedereen met de kindertjes naar Hawaii, plus enkelen van Kato's familieleden die dieper in het bos wonen en hem geloven.
    Omdat ze allemaal zo verschillend leven en de luxe van het Instituut gewend zijn, zijn ze altijd afhankelijk gebleven van de mensen aan het vaste land van de Verenigde Staten.
    Op Hawaii blijkt een hele nederzetting te zijn van vreemde wezens die niet in de mensenwereld kunnen wonen en om welke reden dan ook, hebben besloten om niet bij hun soortgenoten te zijn.
    Er is maar een kleine groep van die wezens die hen durft te vertrouwen. De zeemeerminnen en Rodey worden wel toegelaten, maar voor de halfwolven blijven ze vrezen. Ze zijn bang dat ze andere wezens opeten.
    Zij worden geacht om in de bossen, buiten het dorp te leven, tussen de andere, gevaarlijkere wezens. Daarom verlaat ook niemand het dorp. Behalve voor het water.
    Het dorp wordt bestuurd door een stel wijzen, die bepalen wat ze allemaal moeten doen wanneer er iets gebeurd.

    Meer uitleg en het inschrijf topic vindt je hier: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157054

    Personages

    Bethany 'Beth' - 21 - tijgermens q]Marjannee[/q
    Enaid - 97 - ederos q]Hohenheim[/q
    Ferapyle - ? - sater q]Ensiferum[/q
    Leona - 27 - trol q]Ensiferum[/q
    Meller Wartons - 14 - mensee q]Marjannee[/q
    Michelle L'Oreal - 22 - vervloekt mens q]Ensiferum[/q
    Minkabh - +/- 47 - papegaaienotter q]Hohenheim[/q
    Peikka - 31/32/33 - follet q]Hohenheim[/q
    Russel Wartons - 22 - mensee q]Marjannee[/q
    Satyr - 21 - sater q]Ensiferum[/q
    Stimpy - 1 - eekhoorn q]RosanneB[/q
    Tari - 19 - elf q]Marjannee[/q
    Venomis - 24 - dracaena q]Ensiferum[/q
    Weather - 20 - Treeture q]Marjannee[/q

    Nieuwkomers
    Allie - 22 - zeemeermin q]Hohenheim[/q
    Athiabbe Duskfury - 20 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Baiel - 22 - nereïde q]Marjannee[/q
    Cordelia Duskfury-Grecia - 21 - zeemeermin q]RosanneB[/q
    Emily Grecia - 22 - zeemeermin q]Marjannee[/q
    Glaie - ? - nereïde q]Marjannee[/q
    Gyab Duskfury - 19 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Javelin Ash - 21 - halfwolf q]Marjannee[/q
    John ? - ? - mens q]Marjannee[/q
    Kato Duskfury - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Limany Redfinder - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Maerle - 0 - zeemeermin/nereïde q]Marjannee[/q
    Nykin Duskfury - 0 - halfwolf/meermin q]Hohenheim[/q]/[q]RosanneB[/q
    Oliver May - 24 - mendax q]Marjannee[/q
    Pagelino Duskfury - 12 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Patja Duskfury - 9 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Prahi - 29 - Syrene q]Hohenheim[/q
    Qako Duskfury - 26 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Rodey Diablo - 21 - bosduivel q]Hohenheim[/q
    Wyatt - 23 - waternimf q]Hohenheim[/q
    Yati Stormghost - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Zipp +/- 4- bosduivel q]Hohenheim[/q

    Overig
    Jill - 22 - mendax q]RosanneB[/q

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157055 --> Deel 1
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157891 --> Deel 2
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=158285 --> Deel 3

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 19:45 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Qako moest er wel om lachen. Het was fijn geweest om haar te kussen. Fijn en pijnlijk en beet op zijn kiezen om nog even volt e houden.
    Hij raapte haar sleutels van de grond en legde ze op haar handpalm voor hij zihc moest overgeven aan zijn transformatie.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    (Nee hoor, we zijn maar een paar uurtjes verder, no worries haha)


    'Het is niet jouw schuld.' Ze staarde met gebogen hoofd naar de dekens. 'We kunnen zeker nooit meer met elkaar slapen, hè?' zei ze zacht. Ze wist dat het niet meer kon, en anders zou het altijd spanningen en gevaar vormen. Het was ook niet bepaald het tijdstip om het erover te hebben, maar ze wilde even niet aan de pijn denken. Kato's stem was nu het enige dat haar afleidde, en de fijne herinneringen. Het zouden nu slechts herinneringen blijven.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Nee.'
    Hij wilde haar geen pijn meer doen of haar ooit nog in gevaar brengen.
    'Het spijt me. Ik had beter op moeten letten.'
    Het verbaasde hem nog dat het nooit eerder gebeurd was, maar hij had kunnen weten dat het er ooit een keer van zou komen. Het was stom om te denken dat het hen niet zou overkomen, want Athi had gelijk gehad. Het kwam bij iedereen wel voor en het was zelfs bij hem thuis niet helemaal onbekend dat er echt iemand werd geplet en stierf.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ze deed de sleutel in het slot; haar rug begon weer te steken en toen ze de deur had geopend, veranderde ook zij in een wolf. Ze legde haar kop even in zijn nek en liep toen haar huisje binnen. Haar bed kon haar in haar wolvengedaante slecht houden en daarom ging ze op de grond liggen. Ze legde haar kop tussen haar poten en sloot haar ogen, vastberaden om deze avond in haar droom nog eens uitgebreid over te doen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Cordelia kon het niet helpen dat ze een toekomstige kinderwens in duigen zag vallen. Het was niet iets waar ze mee bezig was geweest door de komst van Liae. Ze had echter in de toekomst graag nog een kindje willen krijgen met Kato.
    'Het is niet jouw schuld lieverd. We wisten allebei wat de risico's zijn. Dat weten we al heel lang.' Ze keek hem met waterige ogen aan. 'Ik wil het helemaal niet. Ik weet dat het niet meer kan en dat het gevaarlijk is. Ik ben alleen zo ontzettend dol op je,' zei ze zacht. Was het maar nooit gebeurd.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Het spijt me.'
    Hij streelde haar wang en liet de dekens van zich afglijden.
    'Ik wil je alleen niet nog eens in zulk gevaar brengen. Dat zou ik mezelf nooit vergeven... Ik vergeef het mezelf niet.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Cordelia drukte een kus op zijn lippen. 'Ik hou van je.' Ze hield zijn hand vast en schudde toen haar hoofd. 'Je mag jezelf geen verwijten maken, Kato. Je veranderde niet expres. Je kon er niets aan doen.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Kato schudde enkel zijn hoofd en ging weer thee voor haar zetten.
    'Misschien kan je de rest beter nemen als je Liae gevoed hebt,' stelde hij voor toen ze een par slokken had genomen. Liae zou zo wel wakker worden.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Cordelia knikte. 'Dankjewel voor de thee.' Ze probeerde wat dichter naar hem toe te schuiven en voelde een pijnscheut door haar arm trekken. 'Beloof me nou dat je jezelf nou niet de schuld blijft geven. Ikmwil niet dat je dat doet.' Ze raakte even zijn gezicht aan.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Kato zei niets en zette haar beker weer weg. Hij legde een kussen onder haar verbonden arm, zodat ze haar arm kon ontspannen en hem niet op haar pijnlijke ribben zou hoeven leggen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Venomis probeerde zo goed mogelijk in Ariana’s huid te kruipen. Ze had de angsten van haar prooien zo vaak weerspiegeld in hun ogen gezien dat het haar niet al te veel moeite kussen.
    ‘W-waarom?’ wist ze hakkelend uit te brengen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ik wilde dat ze ons met rust zou laten, maar - maar in plaats daarvan moet ik nu jou of Baiel opgeven.' Ze speelde met haar handen en wist een vluchtige blik op Rodey te werpen, maar die keek een andere kant op. Ze wilde Ariana's reactie niet zien. Ze wilde niet weten hoe zij zou instorten bij het horen van dit nieuws en hoe ze Emily zou gaan haten. En terecht.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Dank je. Hoe gaat het met jouw gebroken rib?' Ze legde haar warme hand tegen zijn buik.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    ‘Hoe bedoel je?’ vroeg ze met gespeelde verwarring. ‘Je ging Venomis opzoeken en nu moet je mij of Baiel opgeven? Waarom?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Omdat Venomis dat wil. Ze heeft gedreigd met het doden van iedereen wie ik liefheb.'

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 16:27 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain