• Oorspronkelijk is dit verhaal begonnen op Hyves, maar omdat die er helaas mee gaat stoppen, willen we hier graag verder gaan.
    Iedereen is natuurlijk vrij om mee te doen, maar we zitten dankzij Hyves' faillissement dus wel midden in het verhaal! Hopelijk hebben jullie hier begrip voor.


    Het is zeven jaar na het begin van het eerste verhaal. Nadat ze het Instituut hebben verlaten, wonen Kato, Cordelia, Emily, Wyatt en Rodey op het eiland waar Kato is opgegroeid.
    Inmiddels hebben Cordelia en Emily een kind gebaard.
    De vulkaan op het eiland Montserrat begint weer actief te worden. Uit angst dat hij gaat uitbarsten, verhuisd iedereen met de kindertjes naar Hawaii, plus enkelen van Kato's familieleden die dieper in het bos wonen en hem geloven.
    Omdat ze allemaal zo verschillend leven en de luxe van het Instituut gewend zijn, zijn ze altijd afhankelijk gebleven van de mensen aan het vaste land van de Verenigde Staten.
    Op Hawaii blijkt een hele nederzetting te zijn van vreemde wezens die niet in de mensenwereld kunnen wonen en om welke reden dan ook, hebben besloten om niet bij hun soortgenoten te zijn.
    Er is maar een kleine groep van die wezens die hen durft te vertrouwen. De zeemeerminnen en Rodey worden wel toegelaten, maar voor de halfwolven blijven ze vrezen. Ze zijn bang dat ze andere wezens opeten.
    Zij worden geacht om in de bossen, buiten het dorp te leven, tussen de andere, gevaarlijkere wezens. Daarom verlaat ook niemand het dorp. Behalve voor het water.
    Het dorp wordt bestuurd door een stel wijzen, die bepalen wat ze allemaal moeten doen wanneer er iets gebeurd.

    Meer uitleg en het inschrijf topic vindt je hier: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157054

    Personages

    Bethany 'Beth' - 21 - tijgermens q]Marjannee[/q
    Enaid - 97 - ederos q]Hohenheim[/q
    Ferapyle - ? - sater q]Ensiferum[/q
    Leona - 27 - trol q]Ensiferum[/q
    Meller Wartons - 14 - mensee q]Marjannee[/q
    Michelle L'Oreal - 22 - vervloekt mens q]Ensiferum[/q
    Minkabh - +/- 47 - papegaaienotter q]Hohenheim[/q
    Peikka - 31/32/33 - follet q]Hohenheim[/q
    Russel Wartons - 22 - mensee q]Marjannee[/q
    Satyr - 21 - sater q]Ensiferum[/q
    Stimpy - 1 - eekhoorn q]RosanneB[/q
    Tari - 19 - elf q]Marjannee[/q
    Venomis - 24 - dracaena q]Ensiferum[/q
    Weather - 20 - Treeture q]Marjannee[/q

    Nieuwkomers
    Allie - 22 - zeemeermin q]Hohenheim[/q
    Athiabbe Duskfury - 20 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Baiel - 22 - nereïde q]Marjannee[/q
    Cordelia Duskfury-Grecia - 21 - zeemeermin q]RosanneB[/q
    Emily Grecia - 22 - zeemeermin q]Marjannee[/q
    Glaie - ? - nereïde q]Marjannee[/q
    Gyab Duskfury - 19 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Javelin Ash - 21 - halfwolf q]Marjannee[/q
    John ? - ? - mens q]Marjannee[/q
    Kato Duskfury - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Limany Redfinder - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Maerle - 0 - zeemeermin/nereïde q]Marjannee[/q
    Nykin Duskfury - 0 - halfwolf/meermin q]Hohenheim[/q]/[q]RosanneB[/q
    Oliver May - 24 - mendax q]Marjannee[/q
    Pagelino Duskfury - 12 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Patja Duskfury - 9 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Prahi - 29 - Syrene q]Hohenheim[/q
    Qako Duskfury - 26 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Rodey Diablo - 21 - bosduivel q]Hohenheim[/q
    Wyatt - 23 - waternimf q]Hohenheim[/q
    Yati Stormghost - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Zipp +/- 4- bosduivel q]Hohenheim[/q

    Overig
    Jill - 22 - mendax q]RosanneB[/q

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157055 --> Deel 1
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157891 --> Deel 2
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=158285 --> Deel 3

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 19:45 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    top (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    'O,' zei Rodey, die zijn stuk vlees direct neerlegde en zijn handen op zijn schoot legde. Hij keek een beetje angstig naar de deur, want hij wist wat Emily zou komen vertellen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Thee.'
    Athiabbe liep met een beker bladeren naar de keten om er heet water in te doen.
    'Ga maar gauw weer zitten.'
    Ze wachtte tot Cordelia zover was en Kato weer voorzichtig bij haar was gaan liggen voor ze har de thee gaf.

    ~ ~

    'Bedankt voor de leuke avond.'
    Qako liep met haar mee tot aan de deur van haar huisje en liet zijn arm van haar schouders glijden. Hij leunde tegen de deurpost, omdat hij daar stiekem mee hoopte dat ze de deur nog even dicht zou laten.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Helpt dit tegen de pijn?' vroeg Cordelia verbaasd. Ze hoopte dat het dan gauw zou werken. De pijn in haar arm was onbeschrijflijk. Ze vond het wel heel erg fijn dat Kato bij haar kwam liggen en dat hij zich niet van haar af scheidde. Zijn kop rustte op haar been en Cordelia keek in zijn bruine ogen. Ze wendde haar blik af toen Athiabbe haar de thee gaf en Codelia blies in de beker alvorens ze een slokje nam.
    'Wat is het?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Ariana... Ik heb iets verschrikkelijks gedaan.' Emily keek haar gespannen aan. Ze had haar handen gebald en zweette van top tot teen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Het zijn de kruiden uit de verbandkist van thuis,' zei Athaibbe, want ze had Kato's kist wel herkend. 'Het werkt rustgevend en een beetje verdovend, dus je zult straks wel goed kunnen slapen.'
    Ze aaide Kato even en keek in zijn ogen om te weten te komen of het goed met hem ging.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ik heb me in tijden niet zo vermaakt...' Ze speelde met haar sleutels en voelde steken in haar rug, maar die zakten heel snel weer weg. 'Het was wel voor herhaling vatbaar. Tenminste, wat mij betreft,' voegde ze er vlug aan toe.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Kom eerst eens even binnen.' Ze wachtte tot Emily binnen was en gebaarde naar de tafel, waar nog twee lege stoelen waren.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Hé,' mompelde Rodey nerveus toen Emily aanschoof.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'O, fijn,' zei Cordelia dankbaar. Ze nam nog een paar kleine slokjes en keek naar Kato. 'Wil jij ook een slokje, lieverd? Ik wil ook dat jij kunt slapen vannacht.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Hij schudde zijn kop. Hij wilde helemaal niet kunnen slapen vannacht. Iemand moest luisteren of de kinderen wakker werden en als Cordelia diep in slaap was, moest hij dat doen.
    Athiabbe rekte zich uit.
    'Ik denk dat ik ook zo naar bed ga, als jullie het zo redden.'

    ~ ~

    'O, wat mij betreft ook.'
    Qako gaf toe aan een plotselinge opwelling en kuste haar lippen. Het was geweldig om dat te doen en na Javelins woorden wist hij dat hij het kon maken.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Hé.' Emily had Rodey niet verwacht en wist ook niet wat ze ervan vond. Had hij Ariana verteld van haar actie? Nee, dat kon niet, dan was ze niet zo rustig geweest. Hoe kon hij Ariana dan normaal aankijken, wetend dat Emily te zwak was om haar doodzieke man op te geven boven een meisje dat al zo'n verschrikkelijk verleden had? Zou Ariana weten dat Rodey John had gezien? Zou ze hem zelf ook hebben gezien, toen hij met Venomis gedineerd had? Hoe was dat eigenlijk gegaan?
    Ze schudde haar hoofd. Eerst moest ze Ariana vertellen in welke situatie ze zichzelf had gebracht, daarna zou ze zichzelf pas toestemming geven aan andere dingen te denken en antwoorden te zoeken op haar vragen.
    'Ik - ik heb Venomis opgezocht.' Ze durfde Ariana niet aan te kijken, en Rodey evenmin.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Cordelia knikte. 'Ja, bedankt voor je hulp Athi. Het betekent veel voor me.' Ze dronk haar beker leeg en zei Athiabbe gedag. Ze slaakte even een zucht. 'Ga je mee?' Ze liep naar de slaapkamer en voelde zich daar ineens heel,slaperig worden. Ze liet haar gebroken arm voorzichtig op de dekens rusten en kneep haar ogen dicht toen ze een pijnscheut voelde.

    Midden in de nacht schrok ze wakker. Ze voelde een golf van pijn door haar arm gaan, die doortrok tot haar schouder. Ze snakte naar adem toen ze er niet in slaagde overeind te komen en raakte in paniek. Uiteindelijk wist ze rechtop te komen en snikte zacht. Ze had vreselijk veel pijn, en blijkbaar was Athiabbes thee uitgewerkt. Het was niet alleen haar arm die nu pijn deed, maar alles. Ze had het gevoel dat alles beurs en stijf was.
    Ze veegde haar tranen weg en merkte dat Kato zijn ogen had geopend.
    'Het spijt me, ik had je niet wakker willen maken,' zei ze met onvaste stem.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 22:32 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Hij schudde zijn hoofd.
    'Het is mijn schuld. Blijf alsjeblieft liggen, misschien dat Athi nog wat over gelaten heeft. Ik zal morgen opzoek gaan naar andere medicijnen.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    [Niet te snel verder haha, wij zijn nog niet zo ver xD]

    Ze had het gehoopt, maar toch werd Javelin nog overweldigd door de kus. Ze was nog nooit gekust. Ze was eens bijna gekust door Daco, maar die had zich zomaar teruggetrokken en de dag erna had hij verkondigd dat hij zich met Janda zou verloven.
    Ze sloeg haar armen om hem heen en liet per ongeluk haar sleutels vallen. Van schrik liet ze hem los. Ze werd rood. 'S-sorry,' stamelde ze. 'Ik wilde niet...' Ze keek hem aan. 'Ik wilde die kus niet verpesten.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain