• Oorspronkelijk is dit verhaal begonnen op Hyves, maar omdat die er helaas mee gaat stoppen, willen we hier graag verder gaan.
    Iedereen is natuurlijk vrij om mee te doen, maar we zitten dankzij Hyves' faillissement dus wel midden in het verhaal! Hopelijk hebben jullie hier begrip voor.


    Het is zeven jaar na het begin van het eerste verhaal. Nadat ze het Instituut hebben verlaten, wonen Kato, Cordelia, Emily, Wyatt en Rodey op het eiland waar Kato is opgegroeid.
    Inmiddels hebben Cordelia en Emily een kind gebaard.
    De vulkaan op het eiland Montserrat begint weer actief te worden. Uit angst dat hij gaat uitbarsten, verhuisd iedereen met de kindertjes naar Hawaii, plus enkelen van Kato's familieleden die dieper in het bos wonen en hem geloven.
    Omdat ze allemaal zo verschillend leven en de luxe van het Instituut gewend zijn, zijn ze altijd afhankelijk gebleven van de mensen aan het vaste land van de Verenigde Staten.
    Op Hawaii blijkt een hele nederzetting te zijn van vreemde wezens die niet in de mensenwereld kunnen wonen en om welke reden dan ook, hebben besloten om niet bij hun soortgenoten te zijn.
    Er is maar een kleine groep van die wezens die hen durft te vertrouwen. De zeemeerminnen en Rodey worden wel toegelaten, maar voor de halfwolven blijven ze vrezen. Ze zijn bang dat ze andere wezens opeten.
    Zij worden geacht om in de bossen, buiten het dorp te leven, tussen de andere, gevaarlijkere wezens. Daarom verlaat ook niemand het dorp. Behalve voor het water.
    Het dorp wordt bestuurd door een stel wijzen, die bepalen wat ze allemaal moeten doen wanneer er iets gebeurd.

    Meer uitleg en het inschrijf topic vindt je hier: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157054

    Personages

    Bethany 'Beth' - 21 - tijgermens q]Marjannee[/q
    Enaid - 97 - ederos q]Hohenheim[/q
    Ferapyle - ? - sater q]Ensiferum[/q
    Leona - 27 - trol q]Ensiferum[/q
    Meller Wartons - 14 - mensee q]Marjannee[/q
    Michelle L'Oreal - 22 - vervloekt mens q]Ensiferum[/q
    Minkabh - +/- 47 - papegaaienotter q]Hohenheim[/q
    Peikka - 31/32/33 - follet q]Hohenheim[/q
    Russel Wartons - 22 - mensee q]Marjannee[/q
    Satyr - 21 - sater q]Ensiferum[/q
    Stimpy - 1 - eekhoorn q]RosanneB[/q
    Tari - 19 - elf q]Marjannee[/q
    Venomis - 24 - dracaena q]Ensiferum[/q
    Weather - 20 - Treeture q]Marjannee[/q

    Nieuwkomers
    Allie - 22 - zeemeermin q]Hohenheim[/q
    Athiabbe Duskfury - 20 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Baiel - 22 - nereïde q]Marjannee[/q
    Cordelia Duskfury-Grecia - 21 - zeemeermin q]RosanneB[/q
    Emily Grecia - 22 - zeemeermin q]Marjannee[/q
    Glaie - ? - nereïde q]Marjannee[/q
    Gyab Duskfury - 19 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Javelin Ash - 21 - halfwolf q]Marjannee[/q
    John ? - ? - mens q]Marjannee[/q
    Kato Duskfury - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Limany Redfinder - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Maerle - 0 - zeemeermin/nereïde q]Marjannee[/q
    Nykin Duskfury - 0 - halfwolf/meermin q]Hohenheim[/q]/[q]RosanneB[/q
    Oliver May - 24 - mendax q]Marjannee[/q
    Pagelino Duskfury - 12 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Patja Duskfury - 9 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Prahi - 29 - Syrene q]Hohenheim[/q
    Qako Duskfury - 26 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Rodey Diablo - 21 - bosduivel q]Hohenheim[/q
    Wyatt - 23 - waternimf q]Hohenheim[/q
    Yati Stormghost - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Zipp +/- 4- bosduivel q]Hohenheim[/q

    Overig
    Jill - 22 - mendax q]RosanneB[/q

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157055 --> Deel 1
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157891 --> Deel 2
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=158285 --> Deel 3

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 19:45 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Als jij me een beetje wilt helpen haar te ondersteunen,' zei Cordelia. Kato knielde zwijgend bij haar neer en ze keek in Liae's heldere, blauwe oogjes toen ze haar begon te voeden. Haar grote ogen keken Cordelia nieuwsgierig aan en Cordelia keek glimlachend naar Kato.
    'Ik kan er maar niet over uit hoe mooi ze is.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    “Dat moet dan maar”, was een rationeel antwoord. Zo zou een doodsbang meisje niets reageren. Daarom keek ze zwijgend naar haar knieën, totdat de stilte haar op de zenuwen begon te werken. ‘Daar sta ik liever niet bij stil.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Emily kon zich niet meer inhouden. 'Waarom word je niet kwaad op me? Ik verpest - ik verpest het helemaal, en jij geeft je direct op… Voor mijn doodzieke man nog wel…' Ze wist dat het niet verstandig was om dit te zeggen, maar hoe kon ze anders? Ariana was bereid terug te gaan naar het monster dat haar al zo lang had vastgehouden en van wie ze eindelijk verlost was!

    [Oh, wat krijg ik een hekel aan Venomis dat ze Emily dit aandoet haha. Ik vind het vreselijk om te schrijven dat Emily zich zo kut voelt xD]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Ja, ze is geweldig.'
    Hijs treek over haar blonde haartjes en keek hoe ze met gesloten ogen dronk.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    [STILTE]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Cordelia keek glunderend naar Kato en Liae. Ze was een vlotte drinker en Cordelia ging dicht bij Kato zitten toen hij haar tegen zijn borst legde en met zijn hand over haar rug wreef. De pijn in haar arm was een beetje verdoofd, waarschijnlijk door Kato's thee. Het was fijn om even op iets anders geconcentreerd te zijn dan de pijn.
    'Ze geniet echt van je lichaamswarmte,' glimlachte ze. 'Dat deed Nykin ook altijd.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Venomis sloeg haar ogen neer. ‘Venomis vraag niet voor niets om me. Ze weet dat je je man niet opgeeft en waarschijnlijk ben ik alleen maar slechter af als ze op een andere manier in handen krijgt.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Dankzij mij!' Waarom schreeuwde ze niet? Waarom werd ze niet kwaad? Zij was de enige van wie Emily bijna wilde dat ze kwaad zou worden, zodat ze iets meer quite zouden staan. Emily verdiende het dat Ariana haar zou haten en ze wilde krijgen wat ze verdiende.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Venomis weigerde Emily aan te kijken, bang zichzelf te verraden. 'Ja, dankzij jou. Misschien - misschien kun je beter weggaan.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Emily beet op haar lip. Ze was in ieder geval boos. Emily zou het niet aankunnen als Ariana zich vrijwillig voor haar opgaf, zonder ook maar enige wrok tegen haar te voelen. 'Ja…' Ze sloeg haar ogen neer. 'Het spijt me echt heel erg. Ik heb het nooit zo ver willen laten komen…'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Het komt niet door jou!' zei Rodey die zonder dat Emily het zag, Ariana een doordringende blik toe wierp. 'Venomis zei dit vast niet zomaar. Ze - ze wilde Ariana vast al langer terug. Ze gebruikt je gewoon om je bang te maken. Je hoeft nergens heen.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ja, maar ze is ook nog zo klein, ze heeft het hard nodig.' Kato stak zijn pink tussen de kleine vingertjes van Liae. 'Ze is nog niet in staat zich goed warm te houden.'
    Dat vond hij niet erg, want zo had hij een reden om haar lekker dicht tegen zich aan te drukken.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Cordelia knikte instemmend. 'Ja.' Ze slaakte even een zucht. 'Je thee verdooft mijn arm helemaal.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Dat is de bedoeling, lieverd. Je kunt er toch niks mee doen.'
    Hij kuste Liae's voorhoofd en legde haar weer in haar wiegje. Hij bleef daar enige tijd staan en keek toe hoe ze weer in slaap viel.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Venomis negeerde Rodey. Ze bevonden zich nog steeds in haar hotelkamer en het was absurd dat hij zei dat Emily niet wegmoest gaan als zij erom vroeg. Ze wist verder ook niet wat ze moest zeggen en vond dat het nu wel lang genoeg had geduurd. Binnen een paar dagen was “Ariana” weer terug, zou ze Baiel genezen en was Emily weer helemaal in haar nopjes.


    Every villain is a hero in his own mind.