• Oorspronkelijk is dit verhaal begonnen op Hyves, maar omdat die er helaas mee gaat stoppen, willen we hier graag verder gaan.
    Iedereen is natuurlijk vrij om mee te doen, maar we zitten dankzij Hyves' faillissement dus wel midden in het verhaal! Hopelijk hebben jullie hier begrip voor.


    Het is zeven jaar na het begin van het eerste verhaal. Nadat ze het Instituut hebben verlaten, wonen Kato, Cordelia, Emily, Wyatt en Rodey op het eiland waar Kato is opgegroeid.
    Inmiddels hebben Cordelia en Emily een kind gebaard.
    De vulkaan op het eiland Montserrat begint weer actief te worden. Uit angst dat hij gaat uitbarsten, verhuisd iedereen met de kindertjes naar Hawaii, plus enkelen van Kato's familieleden die dieper in het bos wonen en hem geloven.
    Omdat ze allemaal zo verschillend leven en de luxe van het Instituut gewend zijn, zijn ze altijd afhankelijk gebleven van de mensen aan het vaste land van de Verenigde Staten.
    Op Hawaii blijkt een hele nederzetting te zijn van vreemde wezens die niet in de mensenwereld kunnen wonen en om welke reden dan ook, hebben besloten om niet bij hun soortgenoten te zijn.
    Er is maar een kleine groep van die wezens die hen durft te vertrouwen. De zeemeerminnen en Rodey worden wel toegelaten, maar voor de halfwolven blijven ze vrezen. Ze zijn bang dat ze andere wezens opeten.
    Zij worden geacht om in de bossen, buiten het dorp te leven, tussen de andere, gevaarlijkere wezens. Daarom verlaat ook niemand het dorp. Behalve voor het water.
    Het dorp wordt bestuurd door een stel wijzen, die bepalen wat ze allemaal moeten doen wanneer er iets gebeurd.

    Meer uitleg en het inschrijf topic vindt je hier: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157054

    Personages

    Bethany 'Beth' - 21 - tijgermens q]Marjannee[/q
    Enaid - 97 - ederos q]Hohenheim[/q
    Ferapyle - ? - sater q]Ensiferum[/q
    Leona - 27 - trol q]Ensiferum[/q
    Meller Wartons - 14 - mensee q]Marjannee[/q
    Michelle L'Oreal - 22 - vervloekt mens q]Ensiferum[/q
    Minkabh - +/- 47 - papegaaienotter q]Hohenheim[/q
    Peikka - 31/32/33 - follet q]Hohenheim[/q
    Russel Wartons - 22 - mensee q]Marjannee[/q
    Satyr - 21 - sater q]Ensiferum[/q
    Stimpy - 1 - eekhoorn q]RosanneB[/q
    Tari - 19 - elf q]Marjannee[/q
    Venomis - 24 - dracaena q]Ensiferum[/q
    Weather - 20 - Treeture q]Marjannee[/q

    Nieuwkomers
    Allie - 22 - zeemeermin q]Hohenheim[/q
    Athiabbe Duskfury - 20 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Baiel - 22 - nereïde q]Marjannee[/q
    Cordelia Duskfury-Grecia - 21 - zeemeermin q]RosanneB[/q
    Emily Grecia - 22 - zeemeermin q]Marjannee[/q
    Glaie - ? - nereïde q]Marjannee[/q
    Gyab Duskfury - 19 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Javelin Ash - 21 - halfwolf q]Marjannee[/q
    John ? - ? - mens q]Marjannee[/q
    Kato Duskfury - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Limany Redfinder - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Maerle - 0 - zeemeermin/nereïde q]Marjannee[/q
    Nykin Duskfury - 0 - halfwolf/meermin q]Hohenheim[/q]/[q]RosanneB[/q
    Oliver May - 24 - mendax q]Marjannee[/q
    Pagelino Duskfury - 12 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Patja Duskfury - 9 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Prahi - 29 - Syrene q]Hohenheim[/q
    Qako Duskfury - 26 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Rodey Diablo - 21 - bosduivel q]Hohenheim[/q
    Wyatt - 23 - waternimf q]Hohenheim[/q
    Yati Stormghost - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Zipp +/- 4- bosduivel q]Hohenheim[/q

    Overig
    Jill - 22 - mendax q]RosanneB[/q

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157055 --> Deel 1
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157891 --> Deel 2
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=158285 --> Deel 3

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 19:45 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Venomis kromp in elkaar. Het was vreemd om een gesprek aan te knopen over jezelf, zonder dat je gesprekspartner het wist. Het was nog veel vreemder dat Rodey erbij zat en meeluisterde.
    Emily zag er echter zo wanhopig uit dat ze haast alles zou kunnen zeggen.
    ‘Dan zal ik dat doen,’ fluisterde ze. ‘Het kan niet anders.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    'M-maar - je mag niet terug. S-straks dan gebeurt er iets met je… Straks doet ze je iets vreselijks aan…' Emily keek haar aan. Waarom werd ze niet boos?


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Venomis staarde naar haar handen. Ze vervloekte het feit dat ze niet kon huilen zoals een gewoon wezen, want dat was wel overtuigend geweest.
    'Ik begrijp dat de keuze je zwaar valt, maar ik geloof niet dat Venomis me zal doden. Hoe vreselijk ik het ook vind om naar haar terug te gaan.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Zal ze je wel vasthouden? Zal ze je weer vrijlaten?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Rodey staarde naar het onaangeroerde bestek op tafel en wist niet wat hij moest zeggen. Hij wilde Venomis niet verraden en tegelijkertijd was hij bang dat ze zichzelf zou laten verdwijnen en afstand zou doen van haar mensachtige vorm.

    ~ ~

    Athiabbe ging naar haar hotelkamer waar ze een beetje neerslachtig op de rand van het bed ging zitten. Haar kuiten deden zeer en ze zag geen reden om het te negeren. Ze had gezien wat er van kon komen. Het was niet goed om haar gedaante te onderdrukken. Ze onderdrukte ook haar honger niet, dus moest ze ook de wolf in haar niet weg proberen te stoppen.
    Ze krulde zich op op haar bed en dacht aan Wyatt, waar hij zou zijn...Hij was niet meer naar het café gekomen en ze had vanavond niet aan Kato en Cordelia gevraagd of zij hem nog hadden gesproken.

    ~ ~

    'Ik red me wel.' Het deed zeer als hij veranderde of zich teveel inspande, maar hij redde zich wel en Kato verwachtte dat het wel gauw zou helen Hij genas snel.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Dat weet ik.' Cordelia glimlachte flauwtjes. 'Je bent sterk.' Ze wreef met haar hand even over zijn huid en keek naar Kato's gezicht. 'Ik mis je nu al,' zei ze zacht. 'Nu ik weet dat het niet meer kan.. Ik mis je.' Ze sloeg haar ogen neer. 'Het spijt me dat ik er weer over begin. Denk je dat we het kunnen? Dat we zo sterk zijn?'
    Ze wist wel dat zij dat niet was. Nu wel, maar over een tijdje.. Ze hield zielsveel van Kato. Ze aanbad hem.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'We moeten wel, hè?' zei hij geeuwend. Hij vond het inderdaad niet zo prettig om het er over te hebben en strekte zich uit op het matras. 'Heb je nog veel pijn?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Cordelia vroeg zich af of haar woorden hem niet raakten. Haar eigen woorden hadden haar zelf al geraakt, ze hield gewoon te veel van Kato. Hij liet verder echter niet zo veel merkten en ze dronk het laatste slokje van haar thee op.
    'Behoorlijk, ja.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Het spijt me.'
    Hij kuste de vingers van haar gewonde hand.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Het geeft niet. Ik neem jou niets kwalijk.' Ze zuchtte even. 'Ik wou dat ik ook een wolf was.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Je bent geweldig zoals je bent. Ik zou het niet anders willen.'
    Kato keek naar haar slanke lichaam. Als ze een halfwolf zou zijn, zou ze vast niet zo mooi zijn. En ook niet zo lief...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ‘Ik weet het niet,’ zuchtte Venomis. ‘Ik denk dat ze jou gewoon wil straffen. Ik – ik hoop het. Als ze iets van me wilde, had ze dat allang kunnen doen.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Emily sloeg haar ogen neer. 'Wat als ze me wil straffen door jou iets aan te doen?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Ik vind het heel lief dat je dag zegt,' zei ze zacht. Ze streelde zijn haren en keek op toen ze ineens gehuil hoorde in de aangrenzende kamer.
    'De kleine prinses heeft alweer honger.' Ze glimlachte flauwtjes.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Kato vond het nog steeds geweldig om haar in zijn armen te houden. Ze werd ook gelijk wat rustiger toen hij haar uit haar wiegje tilde en hij drukte haar eventjes tegen zich aan, zodat ze de kans kreeg zijn hartslag te horen. Ze drukte op zijn ribben, maar het voelde te goed om haar al los te laten.
    'Gaat dat lukken?' vroeg hij toen hij haar uiteindelijk aan Cordelia gaf, die Liae met maar één arm kon vasthouden.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes