• Naar aanleiding van de serie Heroes heb ik een nieuw RPG bedacht. Ik weet niet of het jullie ook leuk lijkt (stiekem lijkt het wel een beetje op het verhaal van BurningFlame, sorry!).

    Het is het jaar 3000. Over de hele wereld verspreid zijn vijf mensen gezegend of vervloekt met een gave waar zij mee om moeten leren gaan. Deze vijf mensen weten stuk voor stuk niet precies hoe ze met hun gaven om moeten gaan.
    Eén onderzoeker is al zijn hele leven intensief op zoek naar deze vijf mensen en heeft ze op een gegeven moment allemaal gevonden. Hij stuurt elk van hen een brief met de vraag om te verzamelen in het Duitse Berlijn, vliegticket inbegrepen. Alle vijf gaan ze hiermee akkoord.
    De onderzoeker wil enkele testen met hen doen om erachter te komen wat zij nou werkelijk kunnen en vertelt hen dan dat hij voor de Duitse overheid werkt. Er is een bepaalde kracht in opmars die wil proberen de macht over te nemen in Duitsland. Er zijn namelijk nog vijf mensen met een gave, maar die zijn in de macht van de militaire kracht. Daarom richt de onderzoeker zich, namens de overheid, op de laatste vijf mensen met een gave.
    Zij zullen hun krachten moeten verenigen en samen deze op macht beluste militairen moeten verslaan.

    Het is ook mogelijk om een personage te nemen bij deze militairen. Dit hoeft niet direct een door en door slecht iemand te zijn: niemand weet voor wie hij werkt. Deze militairen worden namelijk gedwongen om te vechten, zij zijn hiervoor opgeleid door hun ouders.
    De verschillende taken zijn:
    - Wapenmaker
    - Soldaat

    Wil jij iemand met een gave zijn? Er is plek voor 10 (:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Familie:
    Karakter:
    Gave:
    Voordelen gave:
    Nadelen gave:
    Overig:
    Foto/beschrijving uiterlijk:

    Wil je één van de "slechteriken" zijn?
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Familie:
    Taak:
    Gave?:
    (Voordelen gave):
    (Nadelen gave):
    Overig:
    Foto/beschrijving uiterlijk:

    Neem je iemand met een gave, vraag dan even 'goedkeuring' (dat klinkt zo zwaar…). Het moeten niet al te machtige gaves zijn, ze moeten nog wel een klein beetje tegenstand kunnen krijgen :P.


    - Het wordt geschreven in de derde persoon, verleden tijd
    - Ik doe niet aan minimum aantal woorden per stukje



    Onderzoekersmensen:
    Felicity "Felix" Chase Jones - Lunalovesit
    Maxwell Anderson - LyraPhoenix
    Elda Maldini - IlsePayne123
    Noa Allister - CrazyGirlxx

    Militairen:
    Lucas James - IlsePayne123
    Alicia Maria - CityOfAshes
    Cassandra Hope Romano - Buzolic
    Riley Thomas Brigthtwood - LyraPhoenix

    Het praattopic
    Het schrijftopic

    [ bericht aangepast op 15 jan 2014 - 19:35 ]

    Lunalovesit schreef:
    Ik schrijf me uit, er wordt hier niks meer gedaan :(


    Ah nee doe dat niet! :( Ik heb volgende week toetsweek dus ik heb het echt heel erg druk, maar ik wil best het topic starten en dan kunnen jullie alvast je personage inleiden!

    Kan ik dan nog een meisje reserveren? of kan dat niet meer?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    CrazyGirlxx schreef:
    Kan ik dan nog een meisje reserveren? of kan dat niet meer?


    Natuurlijk mag dat (:

    Ok, ik ga er direct mee aan de slag :)


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Naam: Noa Allister
    Leeftijd: 16
    Karakter: Noa is een lief, spontaan meisje. Ze is aardig maar ze laat niet over zich heen lopen en daarom geeft ze soms haar eigen mening. Soms kan ze daar mensen pijn mee doen maar dat bedoeld ze niet zo. Ze is een meisje dat je graag wilt beschermen, en ookal is ze enig kind, ze voelt zich toch vaak het 'grote zus' figuur. Ze vertrouwt mensen niet zo snel en dat kan tot problemen leiden.
    Familie: Een moeder, een vader waarmee ze beter kan opschieten, enig kind.
    Gave: Ze heeft een heel scherp en goed gehoor en ze heeft ogen die heel goed werken, veel beter dan een normaler mens. Ze kan zelfs nog een hele kleine mier over de grond zien lopen, dat mensen met het blote oog niet kunnen zien.
    (Voordelen gave): Ze kan alles horen en zien dat gewone mensen niet kunnen.
    (Nadelen gave: Als er een heel hoog gepiep is of iets hards of fel licht, ligt ze op de grond van de pijn. Ze kan daar niet goed tegen en het duurt lang voordat ze dan weer hersteld is.
    Overig: Ze wordt gevonden door Walter
    Foto/beschrijving uiterlijk:

    Noa heeft lang, stijl blond haar dat ze altijd los langs haar schouders heeft hangen. Ze heeft blauwe, heldere ogen en een lichtgetinte huid.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2014 - 19:50 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Hehe

    [ bericht aangepast op 15 jan 2014 - 19:33 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Is de gave goed?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Awesome :3

    [ bericht aangepast op 15 jan 2014 - 19:33 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Thnx :)


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ik zal 'm erbij zetten! :D Ik vind de gave prima, maar ik zou 20 km wel veranderen voor een iets kleinere afstand want dat is wel heel ver :P Misschien kan ze gewoon alles wat ze ziet, ook horen. Elk klein geluidje in hun gezichtsveld (dat is ook behoorlijk ver al ;p).

    Ok, is 5 km beter?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    CrazyGirlxx schreef:
    Ok, is 5 km beter?


    Dat is nog steeds best ver, hoor! Het mag wel van mij, maar dat is nogal lastig in een verhaal omdat jij als schrijver nog niet weet dat er op 5 km afstand iemand aankomt, aks we dat nog niet geschreven hebben. Dus dan zou je de hele tijd schrijf: 'Ze had hen al horen aankomen, maar had er niets over gezegd.' Zoiets. En dat is niet echt goed ;p. Daarom kun je denk ik beter een kleinere afstand doen, maar dat het wel voor alle zintuigen geldt. Dus goed ruiken, goed zien, goed horen, etc.

    Ok, maar ze kan alleen maar goed zien en horen verder kan ze alles als een normaal mens


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    CrazyGirlxx schreef:
    Ok, maar ze kan alleen maar goed zien en horen verder kan ze alles als een normaal mens


    Okee! ;)

    :)


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''