• Quizlet verkiezingen 2013

    Welkom bij de eerste editie van de Quizlet verkiezing!
    Naar aanleiding van Het Q-woord van het jaar 2013! van CityOwl, kwam ik met het idee om een Quizlet verkiezing te houden. Na toestemming te hebben gevraagd van de crew, is het dan zover!

    Hoe zal het in zijn werk gaan?
    Voordat er gestemd zal worden op wie en wat er een ‘award’ krijgt, mogen jullie de genomineerden kiezen! Dit doen jullie door mij een privébericht te sturen met jullie favorieten voor onderstaande categorieën. Julie krijgen de tijd tot 31 december 2013!

    Het nomineren is gesloten! Er zullen vanaf nu geen nominaties meer geaccepteerd worden.

    Op 2 januari 2014 zullen de genomineerden bekend gemaakt worden en kunnen jullie stemmen voor jullie favoriet.

    De categorieën zijn:

    Story van het jaar
    Quiz van het jaar
    Gedicht van het jaar
    Column van het jaar
    Topic van het jaar
    Reactie van het jaar
    Profiel van het jaar
    User van het jaar

    Moderator van het jaar
    Bemiddelaar van het jaar
    Bèta van het jaar
    Columnist van het jaar

    Elke crewmember + columnist is sowieso genomineerd! Hier wordt pas in de tweede ronde op gestemd!

    Veel gestelde vragen

    Bij de nominaties kreeg ik een aantal vragen, dus ik plaats ze even hier zodat het wat duidelijker allemaal is.

    Mag ik meerdere users/ stories/ gedichten/ etc. nomineren?
    Ja, dit mag. Als je denkt dat meerdere users een plaats verdienen, dan mag je dat gewoon doorgeven.

    Moet ik mijn nominaties verantwoorden?
    Dit is niet verplicht, maar is wel leuk. Deze zou ik eventueel later kunnen doorgeven aan de winnaar, mits toestemming van jouw natuurlijk.

    Mag ik een crewlid nomineren als user van het jaar?
    Ja, dat mag. Crewleden zijn ook users van Quizlet. Bij crewlid van het jaar gaat het meer over hoe ze als crewlid zijn en bij user van het jaar meer over hoe ze zijn als user.

    Het nomineren is gesloten! Er zullen vanaf nu geen nominaties meer geaccepteerd worden.


    ______________________________________________________________


    Stemmingsronde: verloop

    Even de praktische zaken bespreken.

    Er zijn 25 genomineerde users voor user van het jaar en 11 genomineerde quizzen voor Quiz van het jaar.
    Dit zijn er dus te veel voor één poll, dus moeten deze twee categorieën iets anders verlopen.

    Wat gaat er gebeuren?

    De genomineerde users zullen verdeeld worden in groepen van vijf. Dit zal gebeuren aan de hand van een random name picker omdat ik wil vermijden dat users gaan klagen dat ik de groepen slecht verdeeld heb.

    Wanneer de vijf groepen verdeeld zijn, mogen jullie in elke groep op één user stemmen. De winnaars van elke groep zullen het dan uiteindelijk tegen elkaar opnemen. Uit deze vijf winnaars wordt dan de uiteindelijk winnaar voor de categorie 'User van het jaar' gestemd.

    De 'Quiz van het jaar' zal hetzelfde verloop kennen. Deze zullen in drie groepen verdeeld worden, twee van vier en één van drie.
    Net zoals bij bij de usernames, zullen ook deze groepen verdeeld worden door een random name picker.

    Bij de andere categorieën zal er meteen gestemd worden voor de winnaar van de categorie.

    Polls (2de ronde)


    Tot wanneer heb ik tijd?

    Alle polls worden gesloten op 17 januari 2014.
    De polls die enkel bestaan uit één ronde worden deze dag op inactief gezet. De eerste ronde van de polls die twee rondes hebben, zullen dan ook op inactief worden gezet en op 18 januari 2014 komt de 2de ronde online. De tweede ronde wordt dan gesloten op 31 januari 2014.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2014 - 17:59 ]


    Take me to wonderland

    Lolicia schreef:
    (...)
    B'cause you're awesome dude.


    Thanks, dudette. :3
    Ik wist alleen niet dat zoveel mensen me ook echt awesome vonden, hahaha. x) Maar wel leuk! :3

    En nog steeds weet ik niet op wie ik stemmen zal. Ik ga er nog even goed over nadenken. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Spannend!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Spannend!

    Zeg dat!

    Ik heb ook gestemd. Ik vind het wel leuk om te zien dat het bij de eerste twee polls ongeveer gelijk loopt qua stemmen. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wauw, even serieus, ik weet echt niet wie ik moet kiezen voor user van het jaar (no_chears)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Wauw, even serieus, ik weet echt niet wie ik moet kiezen voor user van het jaar (no_chears)

    Hulp nodig? :Y)
    Iene miene mutte.
    Tien pond grutten
    Tien pond kaas
    Iene miene mutte is de baas

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 21:46 ]


    -

    lnfinity schreef:
    (...)
    Hulp nodig? :Y)
    Iene miene mutte.
    Tien pond grutten
    Tien pond kaas
    Iene miene mutte is de baas

    Laat mijn naam nu net 'the Boss' zijn. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    lnfinity schreef:
    (...)
    Hulp nodig? :Y)
    Iene miene mutte.
    Tien pond grutten
    Tien pond kaas
    Iene miene mutte is de baas


    Maar ''Iene Miene Mutte'' staat niet als optie om te kiezen. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wauw Barnabas, jij bent opeens vooruit gegaan, haha.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Laat mijn naam nu net 'the Boss' zijn. :Y)

    Hhaha EGOOOOO


    -

    lnfinity schreef:
    (...)
    Hhaha EGOOOOO

    Als je niet gelooft in jezelf, waarom zou iemand anders dat dan wel doen? Staat in m'n handboek "Dictator worden... Waarom niet?".


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Als je niet gelooft in jezelf, waarom zou iemand anders dat dan wel doen? Staat in m'n handboek "Dictator worden... Waarom niet?".

    DANKJEEEEEE
    Eindelijk iemand die 't begrijpt

    Vreselijk als mensen zo onzeker doen en dan bij jou zielig komen doen, ''geloof in me please slikmepik''
    En dan zeggen mensen altijd tegen me dat ik te hard ben en een ego heb :c
    k


    I live for the applause, you will die for it.

    User van 't jaar is wel erg moeilijk om te kiezen ._.
    Heb uiteindelijk toch wel gekozen. Durf niet te zeggen wie, vind het dan sad voor de andere :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Als je niet gelooft in jezelf, waarom zou iemand anders dat dan wel doen? Staat in m'n handboek "Dictator worden... Waarom niet?".

    Je hebt wel een punt.


    -

    Ik ben al blij dat ik erin sta, makes me happy ^^ Ik denk dat het trouwens best makkelijk is om te raden wie wie heeft gekozen, gezien alleen mensen die in dit topic zitten stemmen (de rest van Quizlet kent dit niet of weet niet dat er een tweede ronde is).


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.