• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen en/of normale vrienden. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.
    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers/zussen of de vrienden te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn en bij hun in het krijt staan. Dat is wat hun willen, maar of dat werkelijk gebeurd?
    Natuurlijk zijn de familie en de vrienden van One Direction niet dom en proberen ze allerlei manieren te bedenken om te kunnen ontsnappen. Hier hebben ze iets op bedacht, ze net zolang martelen tot dat ze het niet meer durven te vertellen.




    Rollen.

    One Direction:
    Louis William Tomlinson - Fluitsma
    Harry Edward Styles - Tenacious
    Liam James Payne - Kendizzzzle
    Niall James Horan - IrishNialler
    Zayn Jawaad Malik
    - Taundriel


    De 'fans': |Minimaal 17 jaar oud.|
    * Lorraine Riley Fowell * SiIhouette
    * Amanda 'Amy' Philippe Cherson * Immence
    *
    *

    De familie/vrienden van One Direction:
    * Genelle Kayleigh Tomlinson * SiIhouette
    * Jacelyn Maeve Styles * Woodley
    * Brooklin 'Brooke' Horan * JustLovegood
    * Mia Avalon Gilbertson * After
    * Anna Jane 'AJ' Tomlinson * Whisperings
    * Aidan James Styles * KiliOfDurin
    * Matthew 'Matt' Richard Payne * KiliOfDurin
    * Emily Maria Malik * JustLovegood
    * Loënné Sarah Tomlinson * Junipher
    * Jesse Mason Horan * Taundriel


    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Reden voor wraak [Alleen voor fans]:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 200 woorden.
    - Je mag max, 3 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.


    Jullie beginnen bij dat alle jongens bij elkaar komen om daarna gezamenlijk te vertrekken en voor mij en Immence, wij laten onze fans gewoon naar de vakantie plek komen en gaan dan dingen bespreken.




    Deze rpg is twee keer eerder opgestart en doodgelopen.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 19:38 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [Haha voor de tweede keer mijn post aangepast]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall

    Oke dan. Mijn skateboard is bijna kapot aangezien een vriend van me er stomme dingen mee ging doen" zegt hij chagerijnig en ik grinnik even door zijn gezicht. " dan moet je hem ook niet uitlenen" glimlach ik. Hij schud nee op de vraag of hij chips wou.Ik heb nog een paar zakken marshmallows in de auto liggen. Ik haal ze wel even,' ik grijns even breed. Hij gaat weg en vrolijk slijp ik het hout weer een beetje aangezien het een beetje vies en verbrand was. Ik hield wel van kamperen, lekker in de natuur bij een vuurtje. Heerlijk vind ik dat. Na een lange poos komt Jesse weer terug. Ik leg mijn voeten op een boomstam waar het vuur niet echt komt en leun wat achterover op mijn stoeltje. Ik zie Jesse kwaad kijken. " heey wat is er nou?" Vraag uk bezorgd. Uit mijn koffer. Die nog steeds naast me lag met de voedselkoffer trek ik een sjaal eruit. Snel bind ik hem een paar keer om mijn nek. Ik haal een hand door mijn haar en zet een blauw,groene witte cap op


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesse Horan

    'Heey wat is er nou?' vraagt Niall. Ik schop een steentje in het vuur. 'Het betekende niks voor haar. Helemaal niks,' zeg ik en ik huil bijna. 'Ik moet even weg,' zeg ik en ik loop het bos in. Van mam mocht ik de heel vakantie niet roken, alsof dat haar wat uitmaakt. Ik steek een sigaret op en begin te roken. na een tijdje is de sigaret op en ik trap hem uit. Ik loop weer terug naar Niall. 'Ik ben er weer,' zeg ik en ik pak een marshmallow. Ik doe de moeite niet om hem boven het vuur te houden en eet hem meteen op. Ik ben nu rustiger, maar nog steeds boos op Emily. Ik wil gewoon met haar praten maar zij vast niet met mij. Het betekende toch niks voor haar. Waarom zou ik me er dan zorgen over gaan maken? Ik prik met mijn stok in de grond en kijk naar Niall. 'Sorry, ik moet er niet zo stom over doen. Ik weet niet wat er allemaal aan de hand is,' mompel ik en ik leg mijn stok weer weg. 'Ik weet het allemaal niet meer, alles is opeens een puinhoop geworden en het gaat allemaal mis,' zeg ik met tranen in mijn ogen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam Payne.

    'Ik vind het ook heel erg stom van mezelf, maar ik realiseerde me pas toen Emily weg liep dat ik niet zo beschermend moet zijn. Het is echt niet zo dat ik Jesse aardiger vind dat Matt, het is dus niet persoonlijk,' legde hij uit. Ik knikte. 'Hij is volgens mij weg gelopen,' zei Zayn. 'Ja, ik denk het ook' zuchtte ik. 'Misschien moeten we ze dit zelf uit laten zoeken. Ze zijn al oud genoeg om dat zelf op te lossen. Zullen we naar het kampvuur gaan?' zei hij, en ineens was Lows er. "Hey" zei ze. 'Hey!' zei ik, en gaf haar een knuffel. 'Wat is er aan de hand?' vroeg ze. 'Hey zijn jullie er ook al? En er is een heleboel gebeurt hier,' zei Zayn. 'Zayn, is het erg als ik niet mee ga naar het kampvuur en bij Lo blijf?' vroeg ik. 'Er is best veel gebeurd, het duurt wel even voor dat ik het uitgelegd heb' zei ik tegen Lo. Ik heb Lo echt gemist. Ik heb haar al best lang niet meer gezien, en ik was dan ook blij dat ik er nu echt kan spreken in plaats van via sms.


    How far is far

    Niall Horan

    Het betekende niks voor haar. Helemaal niks, ik moet heel ecenw eg" zegt hij en ik knik. Ik staar in het knisperende kampvuur wat oplichtte in de middagzon. Na een poosje komt Jesse terug " ik ben er weer" momplet hij en ik knik. Ike trek de derde en tevens laatste zak open en knabbel verder. Sorry, ik moet er niet zo stom over doen. Ik weet niet wat er allemaal aan de hand is,' mompeld hij en ik schud mijn hoofd. Ik weet het allemaal niet meer, alles is opeens een puinhoop geworden en het gaat allemaal mis,' zegt hij met tranenp in zijn ogen. Ik sta op en trek hem overeind en geef hem een lange stevige knuffel. " shhhh misschien is hetday je wel verliefd bent maar misschien ook niet. Over liefde kan ik je niet bepaald veel tips geven maar je mag altijd komen" sus ik hem en vrijf over zijn rug heen en weer. " het komt goed, ooit" glimlach ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik ben alleen thuis en nu maakte de huistelefoon allemaal rare geluiden en nu ben ik bang :X]


    Spoiler alert: you will save yourself

    JustLovegood schreef:
    Emily Maria Malik

    "Wat valt er te praten? Ik vind jou leuk. Het is me nu wel duidelijk dat jij mij niet leuk vind. Je hebt zitten bekken met een ander. Zayn haat mij met heel zijn hart. Je broer haat Jesse blijkbaar niet. Alles is opgelost. Jij leeft happily-ever-after met met die player en ik ga terug naar huis. Iedereen blij." zuchtte hij. ‘MATT KAPPE!’ Riep ik boos maar toch verbaasd dat ik ineens zo boos was. ‘Heb je dan niet door dat er niks speciaal is gebeurd tussen mij en Jesse ja hij heeft mij gekust.’ Zei ik nog steeds wat boos terwijl ik de nadruk legde op hij. ‘Maar het betekende niets ik heb hem niet eens terug gekust ofzo.’ Zei ik en keek hem nu weer een beetje verdrietig.’Heb je dan niet door hoeveel ik om je geef het spijt me dat ik niet het zelfde voor je voel daar kan ik niks aan doen maar dat betekend niet dat je zo moet reageren.’ ‘Het is niet omdat je verliefd op me bent dat ik niet met iemand anders mag kussen. Ik hou van je als een vriend en ik wil je niet kwijt maar je moet er wel tegen kunnen dat ik ooit iemand vind die ik op de zelfde manier leuk vind als jij mij.’ ‘En ik weet dat dit waarschijnlijk niet zoveel heeft uitgehaald maar kom op laat alsjeblieft zoon stomen kus niet tussen onzen vriendschap komen.’ Zei ik nog steeds verdrietig maar toch keek ik hem aan.


    Matthew Richard Payne
    Ik luisterde in doodse stilte naar Emily en probeerde me zo goed mogelijk te focussen, al lukte dat niet compleet goed. Mijn aandacht dreef elke keer eventjes af voor ik me toch weer op haar richtte. Na een tijdje zag ik een wel hele droevige blik in haar ogen. Ik legde voorzichtig een arm om haar heen. Dit was niet mijn bedoeling. Ik gaf nog steeds veel om haar, hoeveel pijn haar woorden die ik had opgevangen ook deden. "Ik zou willen zeggen dat het niets veranderde, maar je hebt me echt pijn gedaan. Als je het niet zo voelde had je dat veel eerder duidelijk moeten maken. Ik weet dat ik veel moeite heb met dingen door krijgen, maar dit deed echt veel pijn en was wel erg hard om het door te krijgen. Het is me nu duidelijk, maar ik weet niet of we nog zo close kunnen zijn. Natuurlijk gun ik je een kans op liefde, maar het is gewoon lastig om eroverheen te komen dat ik dat nooit zal worden. Het spijt me." Dit was een van de weinige keren dat ik zei dat het me speet. Ik boog mijn hoofd. Even stond ik stil, maar toen zag ik iets. Ik liet Emily los en liet me op mijn knieen vallen. Daar lag een klein gewijtje. Ik pakte het op en zwaaide er vrolijk mee in de lucht. "Kijk eens wat ik gevonden heb." zei ik plots weer vrolijk. Mijn emoties waren echt te veranderlijk voor een gezond mens.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 19:09 ]


    Bowties were never Cooler

    Jesse Horan

    'Shhhh misschien is het dat je wel verliefd bent maar misschien ook niet. Over liefde kan ik je niet bepaald veel tips geven maar je mag altijd komen" sust hij me. "Het komt goed, ooit." Ik grinnik. Toch ben ik in paniek. Hij zei dat ik misschien verliefd ben. Ik wil niet verliefd zijn. Vooral niet op iemand die niet verliefd op mij is. Ik zie Zayn aan komen lopen en verander meteen van houding. Zayn gaat op een stoel zitten en pakt een marshmallow. Ik zie dat hij stiekem de hele tijd naar Niall kijkt. Ik zucht. 'Doe nou niet zo moeilijk jullie zijn leuk samen!' zeg ik geïrriteerd. Zayn kijkt boos omhoog. 'Hou je mond we zijn niet meer samen,' Zegt hij chagrijnig en hij pakt nog een marshmallow. Ik pak snel de laatste zak en stop die in mijn tas. We moeten nog wat bewaren voor vanavond. 'Ik zou die tas wat beter verstoppen als je wil dat Niall hem niet leegvreet,' Zegt Zayn. Ik kijk hem verbaasd aan. 'Doe eens normaal!' zeg ik chagrijnig. Ik pak een zak chips en begin te eten. Ik sport erg veel. De enige rede waarom ik niet dik ben volgens mij.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Essink -> Fluitsma.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Loënné Sarah Tomlinson.

    "Hey!" Liam geeft me een knuffel, ik knuffel terug, maar niet echt, niet zoals ik normaal zou doen.
    "Hey, zijn jullie er ook al? En er is een heleboel gebeurt hier," zegt de jongen met de zwarte kuif die ik herken als Zayn, één van Louis' en Liam's bandgenoten.
    "Zayn, is het erg als ik niet mee ga met het kampvuur en bij Lo blijf?" zegt Liam tegen Zayn, waarna hij tegen mij begint te spreken. "Er is best veel gebeurd, het duurt wel even voor dat ik het uitgelegd heb."
    Nee, dit is dus duidelijk niet het moment om te vertellen wat ik moet vertellen. Maar wanneer is het momment dan? Ik weet het niet. Weer krijg ik een nep glimlachje op mijn gezicht, god, wat ben ik daar tegenwoordig ervaren in. "Oké, wat is er nou precies gebeurd?" vraag ik.
    Een hongerig gevoel overvalt me en ik voel mezelf flauw worden. Het schuldgevoel knaagt, moet ik blijven liegen dat er niks aan de hand is? Het is moeilijk om gewoon normaal te doen tegen Liam, terwijl ik weet dat ik verdomme met hem naar bed ben geweest, en nog erger, dat ik zijn kind draag.


    Reality's overrated.

    Emily Maria Malik

    Hij legde voorzichtig een arm om me heen en begon met praten."Ik zou willen zeggen dat het niets veranderde, maar je hebt me echt pijn gedaan. Als je het niet zo voelde had je dat veel eerder duidelijk moeten maken. Ik weet dat ik veel moeite heb met dingen door krijgen, maar dit deed echt veel pijn en was wel erg hard om het door te krijgen. Het is me nu duidelijk, maar ik weet niet of we nog zo close kunnen zijn. Natuurlijk gun ik je een kans op liefde, maar het is gewoon lastig om eroverheen te komen dat ik dat nooit zal worden. Het spijt me." Ik knikten zachtjes en keek hem nog eventjes triest aan. ‘Ik weet dat ik het eerder had moeten laten weten het spijt me ook ik hoop de het ooit nog terug hetzelfde word tussen ons.’ Zei ik zachtjes maar gemeend en keek hem even aan. Ik zag dat hij zijn hoofd dichter naar het mijne boog ik stond meteen stil. Ik had even het gevoel dat hij me ging kussen maar voor ik het goed ofwel beseften liep hij ineens ergens naar toe zakten door zijn knieën en raapte iets en zwaaide er vrolijk mee in de lucht. "Kijk eens wat ik gevonden heb." zei hij weer vrolijk en zwaaide met het geweitje. ‘Heel mooi Matt.’ Zei ik met een grijns. ‘Maar laten we terug gaan oke?’ Zei ik en zonder op antwoord te wachten pakten ik zijn hand en trok hem mee toch wel opgelucht dat het iets beter ging tussen ons nu.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Liam Payne.

    Ze knuffelde me terug, maar niet zoals normaal, waardoor ik merkte dat er iets met haar aan de hand is. "Oké, wat is er nou precies gebeurd?" vroeg ze. 'Hmm, ik heb eigenlijk geen idee waar ik moet beginnen. Ik weet niet of ik het mag zeggen, maar je komt er vroeg of laat toch wel achter. Niall en Zayn hebben een relatie. Daarna hadden Zayn en Matthew een bitch fight omdat Matt met Emily bezig was, en Zayn een beschermende broer is. Daardoor liep Matt weg, en ik liep achter hem aan. Wat ik beter niet had kunnen doen want hij was boos op me omdat ik op tour niet echt heel veel van me heb laten horen, waar ik overigens ontzettend spijt van heb. Daarna ging ik naar het hoofdgebouw om te douchen, en toen zat Matt onder de wasbak te huilen omdat Jesse Emily had gezoend. Ik troostte hem, en hij vertrouwde me weer enigszins. Toen kreeg ik jou laatste smsje en keek er naar, en toen dacht hij dat als jij hier bent dat ik hem dan laat zitten, wat dus niet waar is. En daarna ging ik met Zayn praten , en toen kwam jij.' ratelde ik aan een stuk door. 'Ja, dat is het wel zo'n beetje. Maar wat is er met jou, er is duidelijk iets met je aan de hand, dus ontken het maar niet.' zei ik bezorgd. Ik ken haar al langer dan vandaag, en ik kan dan ook precies aan haar zien wanneer er wat met haar aan de hand is.


    How far is far

    Niall Boran

    Hij grinnikg even dior mn opmerking. Ik bijteven op mijn lip als Zayn erbij komt. Eerst wil ik zeghen dat hij er af moet blijven maar Jesse zegt niet dus ik laat hem maar zijn gang gaa. Ik blijf vastbesloten in het viur starem. t. 'Doe nou niet zo moeilijk jullie zijn leuk samen!' zegt Jesse en ik grom kort. "hou je mond we zijn niet samen"zegt hij en ik krimp ineen. Ik zou die tas wat beter verstoppen als je wil dat Niall hem niet leegvreet,' Zegt Zayn. Ik kijk Zayn kort met een gebrokken blik aan. Doe eens normaal!' komt Jesse voor me op. Ik grom weer maat dit keer harder. 'dat je het uit maakt doet al pijn genoeg maar dat je zo een opmerking maakt is gewoon laag Zayn heel laag'sis ik. Bozig sta ik op en grijp mijn koffers. Daarna ren ik met mijn kofferd huilend nar de auto. Ik merk niet dat mn zusje er al in zat. Hard bonk ik een paar keer tegen het stuur en vloek huilend sZayn uit. Hij wist hoe gevoel gewicht en eten bij me lag en dan deed die dit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Loënné Sarah Tomlinson.

    "Hmm, ik heb eigenlijk geen idee waar ik moet beginnen. Ik weet niet of ik het mag zeggen, maar je komt er vroeg of laat toch wel achter. Niall en Zayn hebben een relatie. Daarna hadden Zayn en Matthew een bitch fight omdat Matt met Emily bezig was, en Zayn een beschermende broer is. Daardoor liep Matt weg, en ik liep achter hem aan. Wat ik beter niet had kunnen doen want hij was boos op me omdat ik op tour niet echt heel veel van me heb laten horen, waar ik overigens ontzettend spijt van heb. Daarna ging ik naar het hoofdgebouw om te douchen, en toen zat Matt onder de wasbak te huilen omdat Jesse Emily had gezoend. Ik troostte hem, en hij vertrouwde me weer enigszins. Toen kreeg ik jou laatste smsje en keek er naar, en toen dacht hij dat als jij hier bent dat ik hem dan laat zitten, wat dus niet waar is. En daarna ging ik met Zayn praten, en toen kwam jij," rateld hij aan één stuk door. "Ja, dat is het wel zo'n beetje."
    "Oh. Dat is niet niks. En sorry voor Matt," bied ik mijn excuses aan.
    "Maar wat is er met jou, er is duidelijk iets met je aan de hand, dus ontken het maar niet." Hij klinkt bezorgd.
    "Er is niks," zeg ik snel. "Het gaat goed, echt. Of, nou-" Ik hakel. "Nee, er is niks."
    De wereld draaid. Ik ben honger, vermoeid, misselijk. En dan word het zwart.

    [Loënné valt dus flauw.]

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 20:27 ]


    Reality's overrated.

    Brooklin 'Brooke' Horan

    Ik zat al een tijd lang gewoon muziek te luisteren en te lezen niet echt helemaal bewust van het drama dat zich afspelde rond om mij. En eerlijk gezegd moest ik het ook niet weten. Ik wist niet precies hoelang we hier gingen blijven maar ik wist dat ik gewoon rustige hele tijd in de auto ging blijven. En zo koppig als ik was kreeg je me waarschijnlijk ook niet echt uit de auto. Ik weet niet hoe lang ik al aan het lezen was maar voor ik wist ging de deur van de auto open en ging Niall er verdrietig inzitten. Ik zag zijn koffer buiten voor de auto liggen dus mijn gevoelens zijden dat hij ruzie had met Zayn maar dat wist ik natuurlijk niet zeker.. Hard bonkt hij een paar keer tegen het stuur en ik hoor hem vloeken zie dat hij huilt ik versta er alleen niks van door mijn muziek. Snel zet ik mijn muziek af leg ik mijn boek weg en stap de auto uit om van voor te gaan zitten. Eenmaal van voor sloeg ik mijn armen rond Niall en trok hem tegen me aan. ‘Shhhht Nialler het komt wel goed.’ Zei ik zacht en ging met mijn hand door zijn haar. ‘Wat is er gebeurd Niall.’ Vroeg ik serieus en bezorgd en aaide hem nog eens door zijn haar.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins