• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen en/of normale vrienden. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.
    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers/zussen of de vrienden te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn en bij hun in het krijt staan. Dat is wat hun willen, maar of dat werkelijk gebeurd?
    Natuurlijk zijn de familie en de vrienden van One Direction niet dom en proberen ze allerlei manieren te bedenken om te kunnen ontsnappen. Hier hebben ze iets op bedacht, ze net zolang martelen tot dat ze het niet meer durven te vertellen.




    Rollen.

    One Direction:
    Louis William Tomlinson - Fluitsma
    Harry Edward Styles - Tenacious
    Liam James Payne - Kendizzzzle
    Niall James Horan - IrishNialler
    Zayn Jawaad Malik
    - Taundriel


    De 'fans': |Minimaal 17 jaar oud.|
    * Lorraine Riley Fowell * SiIhouette
    * Amanda 'Amy' Philippe Cherson * Immence
    *
    *

    De familie/vrienden van One Direction:
    * Genelle Kayleigh Tomlinson * SiIhouette
    * Jacelyn Maeve Styles * Woodley
    * Brooklin 'Brooke' Horan * JustLovegood
    * Mia Avalon Gilbertson * After
    * Anna Jane 'AJ' Tomlinson * Whisperings
    * Aidan James Styles * KiliOfDurin
    * Matthew 'Matt' Richard Payne * KiliOfDurin
    * Emily Maria Malik * JustLovegood
    * Loënné Sarah Tomlinson * Junipher
    * Jesse Mason Horan * Taundriel


    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Reden voor wraak [Alleen voor fans]:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 200 woorden.
    - Je mag max, 3 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.


    Jullie beginnen bij dat alle jongens bij elkaar komen om daarna gezamenlijk te vertrekken en voor mij en Immence, wij laten onze fans gewoon naar de vakantie plek komen en gaan dan dingen bespreken.




    Deze rpg is twee keer eerder opgestart en doodgelopen.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 19:38 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Jesse Horan

    'Jij durft wel zeg. Eerst het meisje op wie ik al tijden een oogje heb aflebberen voor mijn gezicht en nu denken dat je het zomaar goed kan maken. Ik dacht het niet, klootzak,' zegt hij. Ik schrik een beetje van zijn reactie. 'Sorry, maar het betekende niet iets voor mij, en volgens mij ook niet voor Emily en zelfs al zou het iets voor haar betekenen, ze is niet jou eigendom en ook niet je vriendin. Jullie zijn gewoon vrienden en dat jij verliefd op haar bent betekend niet dat zij niet met een ander zou mogen kussen ofzo,' werp ik terug.'Matt, dit lost niets op' zegt Liam. 'En Jesse ik geef hem geen ongelijk, het is niet bepaald leuk als je iemand het meisje waar je van houd ziet af lebberen. je kan maar beter weg gaan en hem wat tijd geven.' Ik knik en loop weg. Ik zie opeens Niall huilend zitten en ren naar hem toe. 'Wat is er gebeurt? Je huilt nu nog harder dan net dus het moet wel erg zijn,' zeg ik en ik sla troostend een arm om hem heen. 'Matt wil nog niks oplossen en ik weet niet waar Emily is dus ik kan nog niet echt iets doen,' zeg ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lorraine Riley Fowel

    Amy zuchtte ook. 'Wie niet? Ze mogen inderdaad wel even opschieten. Pakken we er trouwens meteen een, of wachten we daar nog even mee tot middernacht?' Ik denk even na. 'Ik zou willen zeggen meteen, maar dat zou heel verdacht zijn. Als we nou gewoon gaan kijken tot zij eindelijk bezig gaan met hun plek opzetten, dan zijn ze te druk bezig met hun tenten en letten ze niet op hun vrienden' stel ik voor en ik lach even. 'Goed idee, of niet?' vraag ik er dan achterna. Ik kijk even op mijn mobiel en zie dat het pas rond 12.00 is. Ik zucht even diep. 'Ik hoop echt dat ze niet van die slomo's zijn. Ga je trouwens mee om te kijken of er al enkele zijn? Vast niet iedereen is zo sloom dat ze veel te laat aankomen, wel?' Ik sta op en trek dan zonder op antwoord te wachten ook Amy omhoog. 'Let's get the party started' zeg ik en ik grijns even. Ik wist dat dit plan zou gaan lukken, in ieder geval bij de eerste paar mensen, ik wist niet hoe ik het ging doen als er nog meer bij kwamen, aangezien twee andere mensen op het laatste moment alsnog hadden afgezegd, stelletje watjes dat het waren.


    That is a perfect copy of reality.

    Niall HOran

    Jawel. Ik doet dit wel. Het spijt me enorm veel, en zoals ik al zei, misschien dat ooit zegt hij zacht. Deed het hen dan niks. Voelde hik dan niks. Ik voelde gewoon letterlijk mijn hart in twee breken Niall, je bent geweldig, je moet niks aan jezelf proberen te veranderen zolang je jezelf maar blijft. Ik wil niet dat je denkt dat ik je niet goed genoeg vind ofzo want dat vind ik wel. Ik hou van je maar ik heb tijd nodig en ik weet niet of ik dit aankan'zegt hij. Hij kust me en loopt gewoon zo weg. Huilend kijk ik hem na. Oke waar was Liam of Jesse. Ik moest met iemand praten,het maakte me niet uit wie maar iemand. Hij zei het vast i de hoop dat ik me niet schuldig ging voelen maar dat deed ik wel. 'Jesse?'roep ik zachtjes over het terrein. 'Jessee?'iets harder riep ik. K hoopte echt dat hij mij even wou helpeb. Wat is er gebeurt? Je huilt nu nog harder dan net dus het moet wel erg zijn,' zeg ik en ik sla troostend een arm om hem heen. 'Matt wil nog niks oplossen en ik weet niet waar Emily is dus ik kan nog niet echt iets doen,'  ik zicht zacht 'hij heeft het uitgemaakt toen ik niet wou vertellen wat er was

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 10:43 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Jesse is er al ;)]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Matthew Richard Payne
    Ik voelde Liam mijn schouders grijpen. Dat was maar goed ook, anders had die jongen nu een blauw oog en een gebroken neus. Zijn arrogantie. "Als het niet betekende had je het niet moeten doen. En ik weet dat ze niet van mij is, maar dit is wel een extreem lage streek, vind je niet? Je weet dat ik haar leuk vind, je zag me aankomen en je zoende haar aks nog. Klootzak." Toen zei Liam dat hij beter weg kon gaan, wat hij wel deed. Nu draaide ik me om naar mijn broer. "Ik wil nog een ding weten: Waarom krijg ik een dreun voor mijn harses als ik alleen maar met haar praat, en mag hij zonder pardon met haar zoenen van Zayn. Hypokriete eikel dat hij is." Ik wist nu niet of ik boos moest zijn op Zayn of verdrietig dat ik blijkbaar een slechter vriendje was dan een player. Ik werd er gewoon heel erg verward van. "Ik wil naar huis, Li." mompelde ik. Ik had er zo gewoon geen zin in. Zayn haatte me, Emily zat te bekken met een ander en zodra Liam's vriendin hier zou zijn was ik weer moederziel alleen.


    Bowties were never Cooler

    | Wow. Ik lees nu pas de posten terug. Drama all the way ö |


    That is a perfect copy of reality.

    [Haha inderdaad]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam Payne.

    Jesse knikte toen ik zei dat hij beter weg kon gaan, en liep dan ook weg. "Ik wil nog een ding weten: Waarom krijg ik een dreun voor mijn harses als ik alleen maar met haar praat, en mag hij zonder pardon met haar zoenen van Zayn. Hypokriete eikel dat hij is." zei hij. 'Ja, dat snap ik dus ook niet. Ik kan wel een keer met Zayn gaan praten.' geloof het of niet, ik was nu ook een beetje boos op Zayn. Precies wat Matt zegt. Als hij zo beschermend is over zijn zusje, waar was hij dan toen Jesse haar aflebberde? "Ik wil naar huis, Li." mompelde hij, en dat snapte ik maar al te goed. 'Sorry Matt, dan kan niet. We hebben dit afgesproken. Ik snap dat je liever naar huis wilt, maar dan geef je Jesse wel zijn zin weet je. Hou het nog even vol, en als er iets is mag je altijd naar me toe komen, dat weet je he?' zei ik in de hoop ik hem overtuigde te blijven. Mijn mobiel ging af. 'Sorry, ik moet even kijken.' zei ik en pakte hem uit mijn broekzak. Sorry, we hadden wat vertraging, maar zitten nu dan toch in de auto. Tot zo! X Loënné. stond er. Oké, fijn om te weten, tot zo! X Liam. typte ik snel terug en deed hem weer terug in mijn broekzak. 'Louis is ook onderweg met zijn zusjes. Het word vast leuk, denk maar niet aan Jesse en Emily, maar richt je op de leuke dingen.' zei ik tegen hem en gaf hem een knuffel.


    How far is far

    Jesse Horan

    'Hij heeft het uitgemaakt toen ik niet wou vertellen wat er was,' zegt hij. Ik kijk hem verdrietig aan en knuffel hem. 'Dat vind ik echt vreselijk voor je. Hij had je nog een kans moeten geven. Dit is niet de oplossing,' zeg ik zacht. Ik durf geen advies te geven, het vorige heeft ook niet gewerkt. Ik denk aan Matt. Eigenlijk heb ik heel veel spijt, maar toch ook weer niet. Ik weet niet hoe Emily erover denkt, maar ik hoop dat het voor haar niets betekende. Dan is alles zo veel makkelijker. Dan kunnen we alles gewoon vergeten en een leuke vakantie hebben. Maar ik weet helaas niet hoe ik me erover voel. Ik weet dat ik haar niet had mogen kussen maar helaas heb ik dat gedaan. 'Sorry Niall ik weet dat ik haar niet had mogen kussen maar ze is leuk en toen kwam Matt binnen lopen. Eigenlijk heeft hij mijn hele vakantie verpest. Maar ik weet dat ik zijn vakantie ook heb verpest. Hij wil alleen geen vrede sluiten,' leg ik uit. Ik wil Niall helpen, maar ik denk dat ik eerst mijn eigen problemen op moet lossen. Nu zit ik ongelooflijk in de knoop met mezelf.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall Horan

    Dat vind ik echt vreselijk voor je. Hij had je nog een kans moeten geven. Dit is niet de oplossing,' ik knik snikkend. .aar ik hou zoveel van hem"sni ik verder. Sorry Niall ik weet dat ik haar niet had mogen kussen maar ze is leuk en toen kwam Matt binnen lopen. Eigenlijk heeft hij mijn hele vakantie verpest. Maar ik weet dat ik zijn vakantie ook heb verpest. Hij wil alleen geen vrede sluiten,ik knik even. 'ik moet je ook niet lastig vallen je hebt zelf problemen aan je hoofd. "zucht ik met een slecht gevoel. 'je moet ook Matt priberen te begrijpen. Maar blijf het proberen"glimlach ik zwart terwijl ik me nu echt klote voelde. Liam was nu druk bij zijn broertje , Brooke wou graag alleen slapen dus ik moest of een tent fixen of ik mpest in de auto slapen. Ik wist niet hoe de vakantie nu ging worden. We hadden beloofd vrienden te blijven maar ik wist niet of ik nog normaal kon doen tegen Zayn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Brook slaapt in de auto XD)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Emily Maria Malik

    Ik hoor hoe de auto deur open gaat maar ik kijk niet op ik bleef gewoon met mijn hoofd tussen mijn benen zitten. 'Wat is er? Ik hoorde van Niall dat jij met Jesse gezoend hebt,' Hoor ik Zayn zeggen en hij slaat troostend een arm om me heen. ‘Inderdaad.’ Zei ik zacht terwijl ik nog steeds zo bleef zitten als eerst. ‘Eigenlijk heeft Jesse mij gezoend maar het maakt toch niet uit wat ik zeg alles is al verpest.’ Zag ik zacht tegen Zayn terwijl de tranen nog erger begonnen te stromen. ‘Ik ben Matt kwijt.’ Zij ik weer zachtjes en ik begon nog harder te huilen. ‘Ik wou hem niet kwijt ik geef zoveel om hem Zayn maar hij gelooft me niet meer hij vind me een slet en kan me niet meer uitstaan.’ Zei ik iets harder en mijn schouders begonnen te schokken van het huilen. ‘Misschien ben ik wel een slet misschien had Matt wel gelijk ik bedoel ik wist wel dat hij een oogje op me had ik had gewoon moeten praten met hem in de plaats van het te negeren.’ Zei ik weer zachtjes snikkend. ‘En ik ging gewoon met Jesse in een tent omdat ik nog niemand had en hij leek me wel aardig en nu is alles verpest.’ Zei ik weer terwijl ik harder begon te huilen.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Louis Tomlinson.

    Gelukkig verschijnen Genelle en Loënné snel beneden, waar Genelle al beide koffers van hun netjes in de auto zet. Ik was eigenlijk ook niet van plan om die van hun er in te zetten, maar dat hoefde ze niet te weten. Al snel zitten de twee in de auto en loop ik ze achterna, om het portier te openen en achter het stuur te gaan zitten, de sleutel steek ik alvast in het contact. Alleen Anna moest nu nog snel komen, want ik had eigenlijk al wel heel erg zin om te gaan, maar ergens ver weg voelde ik wel een lichte zenuw kriebel moest ik aan Harry denken en dat sloeg natuurlijk nergens op, dat wist ik, maar volgens mij was er iets met die jongen de laatste tijd en ik kon het maar niet uit hem krijgen. Ik slaakte een zachte zucht en opende het raampje aan de bijrijderskant. "Anna! Komen, nu! Jij wilde ook zo graag gaan!" Gilde ik naar binnen, waar het meisje als het goed is nog steeds stond. Wie weet had ze wel bedacht om nog meer mee te nemen dan dat ze al had, al zou dat waarschijnlijk niet eens meer in de auto passen. Ik duwde mijn zenuwen weg en drukte de radio alvast aan, om mee te neuriën met het liedje dat begon te spelen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Javvad Malik

    'Eigenlijk heeft Jesse mij gezoend maar het maakt toch niet uit wat ik zeg alles is al verpest.' Ze begint harder te huilen. Ik knuffel haar. Ik laat niet merken dat ik zelf ook verdrietig ben, ik moet de grote broer zijn die haar kan troosten. 'Ik ben Matt kwijt,' zegt ze en ze begint harder te huilen. Ik zeg niets en troost haar een beetje. 'Ik wou hem niet kwijt ik geef zoveel om hem Zayn maar hij gelooft me niet meer hij vind me een slet en kan me niet meer uitstaan.' Ik voel dat ik boos word. 'Het is dat hij je beste vriend is...' mompel ik. 'Misschien ben ik wel een slet misschien had Matt wel gelijk ik bedoel ik wist wel dat hij een oogje op me had ik had gewoon moeten praten met hem in de plaats van het te negeren.' Ik kijk haar met spijt aan. 'En ik ging gewoon met Jesse in een tent omdat ik nog niemand had en hij leek me wel aardig en nu is alles verpest.' Ik knik en knuffel haar. 'Misschien is alles verpest. Ik heb ook geen goed begin van de vakantie, maar Louis heeft nog drie zussen en Harry één dus het wordt nog wel gezellig voor je. En ik heb mezelf net beloofd dat ik je niet meer ga lastigvallen als je een vriendje hebt ofzo. Je bent oud genoeg om dat helemaal zelf te bepalen,' zeg ik met een zwakke glimlach. 'En over Matt, hij doet nu net alsof jij van hem bent. Hij mag jou geen slet noemen want je bent zijn vriendin niet en al helemaal zijn eigendom niet. Een echte vriend zou jou geen slet noemen want dat ben je niet,' zeg ik vastbesloten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Matthew Richard Payne
    Het was misschien wel goed dat Liam met Zayn zou gaan praten. Ik zou hem waarschijnlijk weer een gebroken neus stompen. Ik was namelijk niet de meest stabiele persoon, zeker niet als ik niet een vrolijke klier was. Nu voelde ik me gewoon verward en verschrikkelijk en ik wilde zo graag naar huis. Dit vertelde ik Liam ook. Hij kwam weer eens met allerlei mooie woorden aanzetten waarom ik moest blijven. Ik wilde hem zo graag geloven, maar diep van binnen wist ik ook dat hij loog. Ik zou namelijk echt niet bij hem aan kunnen komen als hij, net als iedereen, iemand aan het tongen was. Dan zat ik hier heel alleen steentjes te kijlen ofzo. Bijna direct na zijn woorden kwam het bewijs dat hij echt geen oog voor me had. Zijn mobiel ging af en direct was ik niet meer belangrijk. Ik rolde met mijn ogen bij zijn volgende woorden. "Leuk voor jou, ja. Jij kan mooi je vriendinnejte gaan aflikken terwijl ik alleen rondslenter. Loop naar de hel, Liam." Ik wist dat ik hier niet weg kon, door mijn belofte aan mijn moeder, maar ik kon wel weg van Liam. Ik draaide me dus resoluut om en liep terug naar de auto. Daar ging ik terug op mijn stoel zitten en rolde me op tot een bolletje. Nog even haalde ik uit frustratie een keer hard uit naar het dashboard, wat er een deuk in maakte, maar mijn hand veel pijn deed. Dat kon er ook nog wel bij. Ik had eigenlijk geen idee waarom ik hier was gaan zitten. Ik zat hier vast en kon niet weg. Ten eerste had ik de sleuteltjes neit en ten tweede had ik geen rijbewijs. Misschien maar goed ook, maar okay. Ik bleef dus maar gewoon stil en gefrustreerd in de stoel zitten in de hoop dat er snel iets kwam om mijn aandacht af te lijden, wat vast wel zou gebeuren. Ik wilde niets meer weten van de trut die terwijl ze wist dat ik haar leuk vond voor mijn neus met anderen aan het zoenen was. Wees dan eerst eerlijk en duidelijk tegen mij, vernietig al mijn hoop, voor je dat gaat doen, want dit was gewoon een extreem grote naaistreek van zowel haar als Jesse.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 12:40 ]


    Bowties were never Cooler