• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen en/of normale vrienden. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.
    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers/zussen of de vrienden te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn en bij hun in het krijt staan. Dat is wat hun willen, maar of dat werkelijk gebeurd?
    Natuurlijk zijn de familie en de vrienden van One Direction niet dom en proberen ze allerlei manieren te bedenken om te kunnen ontsnappen. Hier hebben ze iets op bedacht, ze net zolang martelen tot dat ze het niet meer durven te vertellen.




    Rollen.

    One Direction:
    Louis William Tomlinson - Fluitsma
    Harry Edward Styles - Tenacious
    Liam James Payne - Kendizzzzle
    Niall James Horan - IrishNialler
    Zayn Jawaad Malik
    - Taundriel


    De 'fans': |Minimaal 17 jaar oud.|
    * Lorraine Riley Fowell * SiIhouette
    * Amanda 'Amy' Philippe Cherson * Immence
    *
    *

    De familie/vrienden van One Direction:
    * Genelle Kayleigh Tomlinson * SiIhouette
    * Jacelyn Maeve Styles * Woodley
    * Brooklin 'Brooke' Horan * JustLovegood
    * Mia Avalon Gilbertson * After
    * Anna Jane 'AJ' Tomlinson * Whisperings
    * Aidan James Styles * KiliOfDurin
    * Matthew 'Matt' Richard Payne * KiliOfDurin
    * Emily Maria Malik * JustLovegood
    * Loënné Sarah Tomlinson * Junipher
    * Jesse Mason Horan * Taundriel


    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Reden voor wraak [Alleen voor fans]:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 200 woorden.
    - Je mag max, 3 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.


    Jullie beginnen bij dat alle jongens bij elkaar komen om daarna gezamenlijk te vertrekken en voor mij en Immence, wij laten onze fans gewoon naar de vakantie plek komen en gaan dan dingen bespreken.




    Deze rpg is twee keer eerder opgestart en doodgelopen.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 19:38 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Emily Maria Malik

    Zayn wou net antwoorden op het moment dat liam eraan kwam en vroeg of Zayn mee wou komen. Natuurlijk ging hij met Liam mee en zat ik hier weer alleen. Ik zuchten en keek eventjes naar buiten waar ik een paar mega schattige eekhoorntjes zag lopen. Ik nog eventjes naar ze en voor dat ik het goed en wel besefte zag ik dat Matt achter ze aan liep het bos in. Zonder na te denken sprong ik uit de auto en liep Matt achter na ik moest met hem praten en hij moest naar me luisteren ik kon hem niet kwijt raken dat kon ik gewoon niet aan. Na een tijdje achter hem lopen stopten hij plots en ik kon er voor zorgen dat ik juist niet tegen hem aan botste. Ik bleef nog eventjes stil achter hem staan en zag dat hij een beetje in paniek was waarschijnlijk wist hij niet hoe hij terug moest geraken. Gelukkig had ik een beetje opgelet en wist ik wel hoe we terug moesten raken maar eerst wou ik praten. ‘Hey Matt.’ Zei ik zachtjes en keek hem eventjes aan. ‘Maak je geen zorgen ik weet hoe we terug moeten raken maar eerst wil ik praten.’ Zei ik zacht maar toch keek ik hem vatberaden aan.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Wanneer komen de Tomlinsons nou? xd


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    Wanneer komen de Tomlinsons nou? xd


    [I don't know. Het schiet echt voor geen meter op.
    Ik kan ze ook laten komen zegmaar. Anders moeten we eerst nog wachten tot eerst Lou reageert, dan Anna en dan weer Lou. In de hoop dat ze er dan zijn. Dat kan nog eeuwig duren.]


    Reality's overrated.

    Liam Payne.

    "Dat zal allemaal wel. Maar een smsje die misschien van haar kan zijn is belangrijker dan je eigen broer. Dat noem ik niet alleen een vriendschap, Liam. Daar zit meer onder. Of je het nou tegenover jezelf ontkent of niet." zei Matt. Misschien heeft hij ook wel gelijk, misschien vind ik Lows ook wel leuker dan vrienden. Ik weet het zelf niet eens meer. 'Wat is er aan de hand, Li? En hoe gaat het met Matt?' vroeg hij bezorgd. 'Ehh, kan ik je even onder vier ogen spreken?' vroeg ik toen ik zag dat Emily ook in de auto zat. Ik ging er van uit dat hij ja zou zeggen, en begon mijn probleem, nou ja Matthews probleem uit te leggen. 'Ehm, nou Matt en ik vroegen ons iets af. Waarom krijgt Matt gelijk een klap voor zijn kop als hij met je zusje zoent, en Jesse niet?' vroeg ik. 'Zayn, je bent een van mijn beste vrienden dit is dus niets persoonlijks, maar ik wil mijn broertje helpen.' zei ik. 'Het gaat niet echt goed met hem, hij zit in zijn eentje in de auto te mokken.' zei ik. Ik keek even achterom naar onze auto, die nu dus leeg was. Waar is hij ooit heen?


    How far is far

    Junipher schreef:
    (...)

    [I don't know. Het schiet echt voor geen meter op.
    Ik kan ze ook laten komen zegmaar. Anders moeten we eerst nog wachten tot eerst Lou reageert, dan Anna en dan weer Lou. In de hoop dat ze er dan zijn. Dat kan nog eeuwig duren.]


    Dat is een goed idee (:


    How far is far

    Matthew Richard Payne
    Ik was in de grootste blinde paniek toen ik de weg bleek kwijt te zijn. Wat was dit nou weer? Zo ver was ik toch niet gelopen? Plots botste eriemand tegen me aan. Een vreemd hoge gil klonk uit mijn keel voor ik me besefte dat het Emily was. Ik wist nou niet of ik moest huilen, boos moest zijn of blij moest zijn. Ik keek haar dus aan met mijn grote bruine ogen. Bij haar woorden zuchtte ik. "Wat valt er te praten? Ik vind jou leuk. Het is me nu wel duidelijk dat jij mij niet leuk vind. Je hebt zitten bekken met een ander. Zayn haar mij met heel zijn hart. Je broer haat Jesse blijkbaar niet. Alles is opgelost. Jij leeft happily-ever-after met met die player en ik ga terug naar huis. Iedereen blij." zuchtte ik. Voor mij was het zo klaar als een klontje. Zodra ik hier weg was, zou alles weer goed zijn. Liam zou zonder zorgen zijn 'gewone vriendin' kunnen aflebberen, Emily zou Jesse hebben en ik zou wel alleen thuis zitten met Loki. Dan deed ik ook wat nuttigs. Hij was dan wel Liam's hond, omdat die er nooit was, was het eigenlijk mijn hond geworden. Leuk beestje en hij gaf tenminste wel om me.


    Bowties were never Cooler

    [@Kendizzzzle Matt heeft nooit met Emily gezoent. Hij heeft alleen op haar schoot gezeten]


    Bowties were never Cooler

    Loënné Sarah Tomlinson.

    Hoewel ik echt een poging heb gedaan vrolijk te zijn word ik in de auto al snel stil en leun met mijn hoofd tegen het coole glas. Mijn ogen sluit ik vermoeid. En ik denk na, ik moet het Liam vertellen, ik kan het niet eeuwig blijven verzwijgen al zou ik het -het liefst willen vergeten, het gaat niet. Als we dan eindelijk bij de camping aankomen zijn pak ik mijn koffer uit de auto en vraag nog aan mijn broers en zussen hoe we het gaan doen met de tentindeling. Dan ga ik op zoek naar Liam. Die ik vind in een auto, de boel ziet er nou niet bepaald gezellig uit. "Hey," zeg ik zachtjes, voorzichtig. Mijn ogen zijn waarschijnlijk nog steeds een beetje dik en rood. "Wat is er aan de hand?" Doelend op de sfeer die er hangt. Nou zijn het niet mijn zaken, maar ik zou graag willen helpen. Dat ligt in mijn aard, ik kan mensen niet met hun verdriet laten zitten, daar ga ik me extreem rot van voelen. Ik kan niet goed tegen leed in de wereld. Hoe stom dat ook klinkt. Zeker gezien ik nu een hele hoop leed ga brengen.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 16:48 ]


    Reality's overrated.

    KiliOfDurin schreef:
    [@Kendizzzzle Matt heeft nooit met Emily gezoent. Hij heeft alleen op haar schoot gezeten]

    Oops, ik zal het even aanpassen.


    How far is far

    Emily Maria Malik

    "Wat valt er te praten? Ik vind jou leuk. Het is me nu wel duidelijk dat jij mij niet leuk vind. Je hebt zitten bekken met een ander. Zayn haat mij met heel zijn hart. Je broer haat Jesse blijkbaar niet. Alles is opgelost. Jij leeft happily-ever-after met met die player en ik ga terug naar huis. Iedereen blij." zuchtte hij. ‘MATT KAPPE!’ Riep ik boos maar toch verbaasd dat ik ineens zo boos was. ‘Heb je dan niet door dat er niks speciaal is gebeurd tussen mij en Jesse ja hij heeft mij gekust.’ Zei ik nog steeds wat boos terwijl ik de nadruk legde op hij. ‘Maar het betekende niets ik heb hem niet eens terug gekust ofzo.’ Zei ik en keek hem nu weer een beetje verdrietig.’Heb je dan niet door hoeveel ik om je geef het spijt me dat ik niet het zelfde voor je voel daar kan ik niks aan doen maar dat betekend niet dat je zo moet reageren.’ ‘Het is niet omdat je verliefd op me bent dat ik niet met iemand anders mag kussen. Ik hou van je als een vriend en ik wil je niet kwijt maar je moet er wel tegen kunnen dat ik ooit iemand vind die ik op de zelfde manier leuk vind als jij mij.’ ‘En ik weet dat dit waarschijnlijk niet zoveel heeft uitgehaald maar kom op laat alsjeblieft zoon stomen kus niet tussen onzen vriendschap komen.’ Zei ik nog steeds verdrietig maar toch keek ik hem aan.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Zayn Javvad Malik

    'Ehh, kan ik je even onder vier ogen spreken?' vraagt hij. Ik knik en samen lopen we een eindje weg. 'Ehm, nou Matt en ik vroegen ons iets af. Waarom krijgt Matt gelijk een klap voor zijn kop als hij met je zusje zoent, en Jesse niet?' vraagt hij. 'Ik vind het ook heel erg stom van mezelf, maar ik realiseerde me pas toen Emily weg liep dat ik niet zo beschermend moet zijn. Het is echt niet zo dat ik Jesse aardiger vind dat Matt, het is dus niet persoonlijk,' leg ik uit. 'Zayn, je bent een van mijn beste vrienden dit is dus niets persoonlijks, maar ik wil mijn broertje helpen.Het gaat niet echt goed met hem, hij zit in zijn eentje in de auto te mokken,' zegt Liam. Meteen kijk ik naar zijn auto. 'Hij is volgens mij weg gelopen,' zeg ik. Ik kijk naar het bos en zie twee mensen zitten. 'Gevonden,' zeg ik met een glimlach en ik kijk Liam aan. 'Misschien moeten we ze dit zelf uit laten zoeken. Ze zijn al oud genoeg om dat zelf op te lossen. Zullen we naar het kampvuur gaan?' stel ik voor. 'Wat is er aan de hand?' Ik draai me om en zie een van Louis' zusjes. Ik glimlach. 'Hey zijn jullie er ook al? En er is een heleboel gebeurt hier,' zeg ik. Ik merk dat er een beetje verdriet in mijn stem is.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 17:55 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    (emily en Matt zitten midden in het bos...)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Jesse Horan

    'Owja wacht dat is waar,' zegt Niall. Ik grinnik en eet mijn marshmallow op. 'Ik ben gewoon al zoveel weg geweest en. Ik weet dat een skateboard je gewoon helemaal blij maakt. En wat ik deed is chantage en dat moet ik eigenlijk niet doen maar ik zie jullie graag blij en ik weet dat jij de skateboard erg veel zal gebruiken,' zegt Niall. Ik grijns. 'Oke dan. Mijn skateboard is bijna kapot aangezien een vriend van me er stomme dingen mee ging doen,' zeg ik chagrijnig. 'Ik hoop het,' mompelt hij en hij eet de laatste marshmallow. 'Chips,' stel hij voor. Ik schud mijn hoofd. 'Ik heb nog een paar zakken marshmallows in de auto liggen. Ik haal ze wel even,' zeg ik en ik pak Nialls sleutels. Ik hoor stemmen uit het bos komen en loop ernaartoe. Ik kijk veel te veel horrorfilms, dus ik word daar altijd bang van. Ik ga achter een boom staan en zie Emily en Matt. 'Maar het betekende niets ik heb hem niet eens terug gekust ofzo,' zegt Emily. Ik weet niet wat er met me gebeurt maar ik begin weg te rennen. Ik ren naar de auto en pak de marshmallows. Ik loop weer terug naar Niall en gooi de marshmallows naar hem toe. Ik ga op een van de stoelen zitten en kijk woedend naar het vuur.


    Spoiler alert: you will save yourself

    JustLovegood schreef:
    (emily en Matt zitten midden in het bos...)


    Oww ik zal het even veranderen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Loënné kwam aanzetten.]


    Reality's overrated.