• Verhaallijn
    De jongens van One Direction hebben besloten om ergens te gaan kamperen, samen met hun broers en zussen en/of normale vrienden. De reden dat ze hebben besloten om ergens te gaan kamperen is omdat ze denken dat ze dan niet lastiggevallen worden door al die fans van hun. Hellaas hebben een paar 'fans' van hun gevonden waar ze naar toe gaan, en nu gaan zij er ook naar toe.
    De reden dat zij er ook naar toe gegaan zijn, is om elke nacht een van de broers/zussen of de vrienden te ontvoeren en dan wanneer de jongens hun gaan zoeken, ze terug te brengen, zodat One Direction hun dankbaar zou zijn en bij hun in het krijt staan. Dat is wat hun willen, maar of dat werkelijk gebeurd?
    Natuurlijk zijn de familie en de vrienden van One Direction niet dom en proberen ze allerlei manieren te bedenken om te kunnen ontsnappen. Hier hebben ze iets op bedacht, ze net zolang martelen tot dat ze het niet meer durven te vertellen.




    Rollen.

    One Direction:
    Louis William Tomlinson - Fluitsma
    Harry Edward Styles - Tenacious
    Liam James Payne - Kendizzzzle
    Niall James Horan - IrishNialler
    Zayn Jawaad Malik
    - Taundriel


    De 'fans': |Minimaal 17 jaar oud.|
    * Lorraine Riley Fowell * SiIhouette
    * Amanda 'Amy' Philippe Cherson * Immence
    *
    *

    De familie/vrienden van One Direction:
    * Genelle Kayleigh Tomlinson * SiIhouette
    * Jacelyn Maeve Styles * Woodley
    * Brooklin 'Brooke' Horan * JustLovegood
    * Mia Avalon Gilbertson * After
    * Anna Jane 'AJ' Tomlinson * Whisperings
    * Aidan James Styles * KiliOfDurin
    * Matthew 'Matt' Richard Payne * KiliOfDurin
    * Emily Maria Malik * JustLovegood
    * Loënné Sarah Tomlinson * Junipher
    * Jesse Mason Horan * Taundriel


    Invullijst:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Reden voor wraak [Alleen voor fans]:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Regels:
    - Schrijf a.u.b minimaal 200 woorden.
    - Je mag max, 3 personen p.p
    - Meld het even als je je uitschrijft.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - De jongens van One Direction mogen meerdere zussen/broers hebben.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.


    Jullie beginnen bij dat alle jongens bij elkaar komen om daarna gezamenlijk te vertrekken en voor mij en Immence, wij laten onze fans gewoon naar de vakantie plek komen en gaan dan dingen bespreken.




    Deze rpg is twee keer eerder opgestart en doodgelopen.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 19:38 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Liam Payne.

    "Leuk voor jou, ja. Jij kan mooi je vriendinnetje gaan aflikken terwijl ik alleen rondslenter. Loop naar de hel, Liam." zei hij, en draaide zich om en liep terug naar de auto. Zijn woorden klopte niet. Lows is mijn vriendinnetje niet, ze is gewoon mijn beste vriendin, en alsof ik mijn broertje helemaal zou vergeten. Als hij verdrietig is ben ik er heus wel voor hem. Alleen weet ik nu niet of ik naar hem toe moet gaan, of hem met rust moet laten. Als ik hem met rust laat, laat ik hem over aan zijn lot. Maar als ik naar hem toe ga ben ik weer een stalker. Nou ja, hij kan altijd nog zeggen dat ik op moet rotten. Ik liep dan toch maar naar de auto. 'Matt, ik besteed heus geen aandacht meer aan jou als Lows er is hoor. En daarbij is ze mijn vriendinnetje niet, ze is alleen mijn beste vriendin, dus dat aflikken kun je vergeten.' zei ik. 'Maar ik ga zo met Zayn praten, als je mee wilt mag dat.' zei ik, en liep richting de auto van Zayn waar hij met Emily in zat. 'Zayn, kan ik even met je praten?' vroeg ik.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 13:36 ]


    How far is far

    Jesse Horan

    'Maar ik hou zoveel van hem!' zegt Niall. Ik knik en knuffel hem. Ik weet niet hoe ik hem moet helpen. 'Je moet ook Matt proberen te begrijpen. Maar blijf het proberen,' zegt Niall. Ik knik. Ik snap Matt echt wel. Ik zou het vreselijk vinden maar hij overdrijft wel erg. En als hij geen vrede wilt sluiten, wordt het allemaal erg lastig. Ik bal mijn vuisten en kijk naar Niall. 'Dus, wat doen we? Gaan we gewoon aardig doen of rijden we meteen naar huis of naar jou huis ofzo zodat we gewoon samen kunnen zijn en niet met de rest? Ik weet niet of ik wel de hele tijd normaal kan blijven doen tegen Matt,' zucht ik. Ik wil naar huis, maar ik kan niet zonder dat Niall naar mam gebeld heeft. Anders kom ik in de problemen en blablabla. Ik zucht en kijk naar Niall. Ik kijk naar zijn spullen en pak een reep chocola. Ik breek hem doormidden en geef de ene helft aan Niall en de andere aan mezelf en eet er van. Ik weet dat Niall het niet leuk vindt als ik van zijn eten pak maar dit is waarschijnlijk anders. Ik gaap, ik ben moe. Maar ik durf niet naar de tent aangezien ik niet weet waar ik nu moet slapen enzo.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kendizzzzle schreef:
    Liam Payne.

    "Leuk voor jou, ja. Jij kan mooi je vriendinnetje gaan aflikken terwijl ik alleen rondslenter. Loop naar de hel, Liam." zei hij, en draaide zich om en liep terug naar de auto. Zijn woorden klopte niet. Lows is mijn vriendinnetje niet, ze is gewoon mijn beste vriendin, en alsof ik mijn broertje helemaal zou vergeten. Als hij verdrietig is ben ik er heus wel voor hem. Alleen weet ik nu niet of ik naar hem toe moet gaan, of hem met rust moet laten. Als ik hem met rust laat, laat ik hem over aan zijn lot. Maar als ik naar hem toe ga ben ik weer een stalker. Nou ja, hij kan altijd nog zeggen dat ik op moet rotten. Ik liep dan toch maar naar de auto. 'Matt, ik besteed heus geen aandacht meer aan jou als Lows er is hoor. En daarbij is ze mijn vriendinnetje niet, ze is alleen mijn beste vriendin, dus dat aflikken kun je vergeten.' zei ik. 'Maar ik ga zo met Zayn praten, als je mee wilt mag dat.' zei ik, en liep richting de tent van Niall en Zayn. 'Zayn, kan ik even met je praten?' vroeg ik.


    Zayn is bij Emily in zijn auto.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Aangepast :')


    How far is far

    Ugh ben misselijk verdomme

    Niall Horan
    Dus, wat doen we? Gaan we gewoon aardig doen of rijden we meteen naar huis of naar jou huis ofzo zodat we gewoon samen kunnen zijn en niet met de rest? Ik weet niet of ik wel de hele tijd normaal kan blijven doen tegen Matt,' zegt hij. Ik begin te twijfelen. " watw ij doen is we blijven en we gaan met zijn drieen wat leuks doen deze vakantie. Ik weet nu aldat ik niet normaal tegen Zay. Kan doen. En wij pakken een tent waar wij gaan slapen" gniffel ik. Ik kijk hem verontwaardigend aan als hije ten uit mijn koffer pak. Gelukkigd eelt hij het wel mar nog"betrr vraag je het de volgende keer, oehh ik heb ook marshmallows zullen we die roosteren en alles op eten, dan gaan we van,iddag naar de winkel voor een nieuw voorraad " stel ik voor. Aan het management had ik nueven volledig spijt. Ik had het toch al aan mensen verteld. ' Jesse maf ik weten waarom je haar eigenlijk ziende?" Vraag ik hem en kijk hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Anna Jane "AJ" Tomlinson

    Weer twijfelde ik of ik niet op het laatste moment nog moest afzeggen. Ik kende niemand, behalve Louis, Genelle en Loënné. Alhoewel ik ook wel zin had om te kamperen. Dat had ik al een tijd niet gedaan, vroeger ging ik wel elk weekend met een vriendinnetje of zo. Ik hield ervan, maar ik was toch erg nerveus om de familie en vrienden van de andere bandleden te ontmoeten. De rest van de band had ik ook wel eens gezien en met hen gesproken, ik was tevens Louis' zusje. Toen ik merkte dat iedereen al vertrok, greep ik al mijn koffers bij elkaar en sjeesde ik naar hen toe. 'Heb ik iets gemist?' hijgde ik. De zweetdruppeltjes liepen over mijn voorhoofd, maar gelukkig waren ze niet zonder mij vertrokken, zoals de ouders van een vriendin ook hadden gedaan. We zouden naar de bergen gaan voor een weekend, maar ze vergaten me op te halen. Leuk. Een briesje waaide in mijn gezicht, en hoewel hij erg klein was, kreeg ik het heel koud door het windje.
    Hoe zou de rest op mij reageren? Ik zou waarschijnlijk vreselijk gaan blozen, wanneer iemand iets aan me vroeg. Ach, zo ben ik nou eenmaal.
    Snel stapte ik de auto in. 'Ik.' begon ik, 'ben er.'

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 14:49 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Jesse Horan

    'Wat wij doen is we blijven en we gaan met zijn drieën wat leuks doen deze vakantie. Ik weet nu al dat ik niet normaal tegen Zayn kan doen. En wij pakken een tent waar wij gaan slapen,' zegt hij. Ik grijns. 'Always look on the bright side of life,' zing ik vrolijk. Ik heb die film al veel te vaak gezien en lach toch nog iedere keer erom. 'Beter vraag je het de volgende keer, oehh ik heb ook marshmallows zullen we die roosteren en alles op eten, dan gaan we vanmiddag naar de winkel voor een nieuw voorraad,' zegt hij. Ik lach en pak de marshmallows. Ook pak ik twee takken van de grond en begin ik met mijn zakmes de punten te slijpen en de viezigheid eraf te schrapen. Na een tijdje ben ik klaar en ik geef er een aan Niall. De andere pak ik zelf en ik doe er een marshmallow op. Ik hou de stok net boven het vuur en wacht rustig. 'Jesse maf ik weten waarom je haar eigenlijk zoende?' vraagt Niall. Ik zucht. 'Ik weet het niet helemaal. Het was niet iets waar ik echt bij nadacht. We zaten samen in de tent en toen opeens... Ik weet het niet. Alleen ben ik bang dat ik het niet achter me kan laten,' geef ik toe.




    Spoiler alert: you will save yourself

    Anna Jane "AJ" Tomlinson

    Weer twijfelde ik of ik niet op het laatste moment nog moest afzeggen. Ik kende niemand, behalve Louis, Genelle en Loënné. Alhoewel ik ook wel zin had om te kamperen. Dat had ik al een tijd niet gedaan, vroeger ging ik wel elk weekend met een vriendinnetje of zo. Ik hield ervan, maar ik was toch erg nerveus om de familie en vrienden van de andere bandleden te ontmoeten. De rest van de band had ik ook wel eens gezien en met hen gesproken, ik was tevens Louis' zusje. Toen ik merkte dat iedereen al vertrok, greep ik al mijn koffers bij elkaar en sjeesde ik naar hen toe. 'Heb ik iets gemist?' hijgde ik. De zweetdruppeltjes liepen over mijn voorhoofd, maar gelukkig waren ze niet zonder mij vertrokken, zoals de ouders van een vriendin ook hadden gedaan. We zouden naar de bergen gaan voor een weekend, maar ze vergaten me op te halen. Leuk. Een briesje waaide in mijn gezicht, en hoewel hij erg klein was, kreeg ik het heel koud door het windje.
    Hoe zou de rest op mij reageren? Ik zou waarschijnlijk vreselijk gaan blozen, wanneer iemand iets aan me vroeg. Ach, zo ben ik nou eenmaal.


    [De rest zit al in de auto. En Louis heeft Anna's koffer in de auto gezet ;')]


    Reality's overrated.

    Niall horan

    Always look on the bright side of life,' zegt hij lachend en ikg rinnik Hij pakt de marshmallows en pakt een paar takken en slijpt ze. Daarna prikt hij ze era an en houden we ze boven het vuur.Ik weet het niet helemaal. Het was niet iets waar ik echt bij nadacht. We zaten samen in de tent en toen opeens... Ik weet het niet. Alleen ben ik bang dat ik het niet achter me kan laten,' ik knik en prop de marshmallow in mijn mond en prik er een andere aan. " maar waarom vertel je het Matt niet dat je het gewoon niet weet waarom je het deed en niet nadacht" stel ik voor. " zullen we morgen gaan zwemmen?" Stel ik glimlachend coor. Ik staar even in het vuur. " weet je we gaan morgen voor we gaan zwemmen een skatebord uitzoeken voor jou" glimlach ik naar hem. Ik wist dat dat niet mijn belofte was maar hij verdiende ook eens wat positiefs, ik zag ze al bijna nooit. " weet jij ietsw at Brooke graag ziu willen hebben?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emily Maria Malik

    'Misschien is alles verpest. Ik heb ook geen goed begin van de vakantie, maar Louis heeft nog drie zussen en Harry één dus het wordt nog wel gezellig voor je. En ik heb mezelf net beloofd dat ik je niet meer ga lastigvallen als je een vriendje hebt ofzo. Je bent oud genoeg om dat helemaal zelf te bepalen,' zeg hij met een zwakke glimlach. ‘Zayn ik denk niet dat ik goed zou kunnen omgaan met die zussen van je vrienden en bedankt maar soms is een grote beschermende broer ook wel handig hoor.’ Zei ik met een schuine grijns. ‘Maar het belangrijkste nu is wat er aan de hand is met jou is er iets gebeurd met Niall?’ Vroeg ik bezorgd waarna hij verder ging 'En over Matt, hij doet nu net alsof jij van hem bent. Hij mag jou geen slet noemen want je bent zijn vriendin niet en al helemaal zijn eigendom niet. Een echte vriend zou jou geen slet noemen want dat ben je niet,' zeg hij vastbesloten en ik kijk hem aan met een schuine grijns. ‘Thanks zayn ik weet wel dat ik geen slet ben maar ik wil Matt gewoon niet kwijt.’ Zei ik zachtjes en keek hem wat triest aan. ‘Maar wat is er nu aan de hand ?’ Vroeg ik bezorgd maar voor hij kon antwoorden deed iemand de deur open. 'Zayn, kan ik even met je praten?' vroeg Liam en ik keek hem even aan. Ik wist dat liam me nu ook een slet vond want hij hield van zijn broer en ookal wou ik iets zeggen hield ik mijn mond maar gewoon voor de zekerheid.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Jesse Horan

    'Maar waarom vertel je het Matt niet dat je het gewoon niet weet waarom je het deed en niet nadacht?' stelt Niall voor. Ik schud mijn hoofd. 'Nee, hij heeft gewoon tijd nodig denk ik. Dat zei Liam ten minste tegen me,' zeg ik met een zucht. 'Zullen we morgen gaan zwemmen?' vraagt hij. Ik schud mijn hoofd. 'Ik ben bang voor water, weet je nog?' vraag ik. Op mijn tiende ben ik bijna verdronken en daarom ben ik nu dus bang voor water. 'Weet je wat we gaan morgen voor we gaan zwemmen een skateboard uitzoeken voor jou,' glimlacht Niall. Ik kijk hem vrolijk aan. 'Maar ik heb helemaal geen skateboard verdient. Dit is de eerste dag en ik heb onze deal meteen al verbroken,' zeg ik verdrietig. 'Weet jij iets wat Brooke graag zou willen hebben?' vraagt hij. Ik haal mijn schouders op. 'Geen idee,' zeg ik en ik staar in het vuur. Op de een of andere manier blijf ik maar aan de kus blijven. Ik krijg het niet uit mijn hoofd. 'Ik vind het echt jammer voor je Niall. Je had eindelijk de goede gevonden en nu is hij meteen al weg. Maar ik heb er vertrouwen in dat je nog wel iemand gaat vinden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zayn Javvad Malik

    'Zayn ik denk niet dat ik goed zou kunnen omgaan met die zussen van je vrienden en bedankt maar soms is een grote beschermende broer ook wel handig hoor,' zegt ze. Ik glimlach. 'Als je dat wilt dan ben ik er voor je,' zeg ik. 'Maar het belangrijkste nu is wat er aan de hand is met jou is er iets gebeurd met Niall?' Ik zeg niks, want ik weet dat ik dan ga huilen. 'Thanks zayn ik weet wel dat ik geen slet ben maar ik wil Matt gewoon niet kwijt,' zegt ze. Ik knik, ik begrijp het. 'Maar wat is er nu aan de hand?' Ik wil antwoord geven maar Liam is er. 'Zayn, kan ik even met je praten?' vraagt hij. Ik knik en stap de auto uit. 'Wat is er aan de hand, Li? En hoe gaat het met Matt?' vraag ik bezorgd. Ik vind Matt niet aardig, maar ik wil niet dat onze vakantie wordt verprutst door mij. Het begin van deze vakantie was dan vreselijk, maar dat betekend niet dat ik geen leuke vakantie kan hebben. Er zijn vijf jongens in deze band, niet alleen Niall en ik. En we kunnen best wel normaal met elkaar omgaan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Wehh, ik wil dat de Tomlinson's ook eindelijk aankomen.]


    Reality's overrated.

    Niall Horan

    'Nee, hij heeft gewoon tijd nodig denk ik. Dat zei Liam ten minste tegen me,' zegt hij zuchtend en ik knik.'Ik ben bang voor water, weet je nog?' Vraagt hij. 'Owja wacht dat is waar" mijn gedachten floepte gelijk naar Zayn. Inmiddels ion hij zwemmen maar hij deed het liever niet.. 'Maar ik heb helemaal geen skateboard verdient. Dit is de eerste dag en ik heb onze deal meteen al verbroken,' zegt hij verdrietig en ik glimlach " ik ben hewoon al zoveel weg geweest en. Ik weet dat een skateboard je gewoon helemaal blij maakt. En wat ik deed is chantage end at. Moet ik eigenlijk iet doen maar ik zie ullie graag blij en ik weet dat jij de skateboard erg veel zal gebruiken" glimlach ik liefjes. Op mijn vraag haalt hij zijn schouders op'Geen idee,' zegt hij. Ik knik en prop de zoveelste marshmallow naar binnen. 'Ik vind het echt jammer voor je Niall. Je had eindelijk de goede gevonden en nu is hij meteen al weg. Maar ik heb er vertrouwen in dat je nog wel iemand gaat vinden." Ik zucht even " ik hoop het" mompel ik en prop de laatste marshmallow naar binnen. " chips." Stel ik grijnzend voor.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Matthew Richard Payne
    Ik rolde met mijn ogen bij zijn woorden. "Dat zal allemaal wel. Maar een smsje die misschien van haar kan zijn is belangrijker dan je eigen broer. Dat noem ik niet alleen een vriendschap, Liam. Daar zit meer onder. Of je het nou tegenover jezelf ontkent of niet." Die verliet me straks gewoon echt weer. Ik kende mijn nalatige broer langer dan vandaag. Al ging hij nu wel kijken om iets met Zayn te regelen. Maar beter ook anders moest straks een van ons naar het ziekenhuis. Ik rolde me op tot een bal en keek naar buiten. Daar zag ik toen hij even weg was een paar eekhoorntjes lopen. Ik sprong uit de auto en liep achter ze aan. Ik kreeg door de rennende pluizige wezentjes toch weereen glimlach op mijn gezicht terwijl ik ze door het bos achtervolgde. Niet veel later raakte ik ze echt kwijt, en stopte met rennen. Ik keek om me heen. Ik was nu toch echt verdwaald. Ik begon wat te dwalen opzoek naar een bekend punt, maar alles leek op elkaar en de staat van paniek zorgde dat mijn brein nog chaotischer werd dan normaal.


    Bowties were never Cooler