• Ik heb toestemming en voor de mensen die denken dat ik deze wedstrijd laat doodbloeden zoals mijn vorige
    Ik heb deze wedstrijd al bijna helemaal in een schrift staan en alles voorbereid


    Welcome at the 77th Hungergames!
    Ik zoek 24 dappere deelnemers die bereid zijn tot het einde te vechten.
    Jullie zullen willekeurig worden ingedeeld bij een district.
    Het is voor deze wedstrijd belangrijk dat je de boeken goed kent.
    Het zullen verschillende opdrachten zijn.

    Regels
    -Uitstel maximaal 2 dagen, met goede reden.
    -Uitstel minimaal 2 dagen voor de deadline aanvragen.
    -Geen uitstel en niks ingeleverd? Dan overleef je de spelen niet.
    -Niks van Internet halen
    -Inleveren in PB
    -Vragen ook via PB

    Deelnemers
    District 1
    Melomanie
    Celebration
    District 2
    Snowqueen
    Teresa
    District 3
    Latier
    Cozart
    District 4
    StyIez
    Hylophagous
    District 5
    Rawiyah
    Mutiny
    District 6
    SapphireBlue
    Lunalovesit
    District 7
    Taundriel
    Capaldi
    District 8
    Orenda
    District 9
    Sketches
    District 10
    District 11
    Walt
    District 12




    [qoute]Eerste opdracht
    De trainingsscore! Net zoals in de echte spelen wordt er ook bij deze wedstrijd niks verklapt
    over de inhoud van de trainingsscore. Jullie kunnen mij elke dag tussen 6 en 8 een berichtje sturen
    Dan krijg je de opdracht gestuurd en heb je maximaal een uur om de opdracht weer in te leveren.
    Ik verwacht van jullie dat jullie niks verklappen aan de andere tributen omdat dat alleen maar in jouw
    nadeel werkt
    Deadline
    Vanaf het moment dat er 24 tributen zijn heb je nog 5 dagen.
    Kan je niet op 1 van die tijden? Stuur mijn dan een pb en dan maken we een andere afspraak
    Er valt bij deze opdracht nog niemand af. [/qoute]
    May the odds, be ever in your favor!

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 19:43 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zet morgen de nieuwe tributen erin, ik heb nu net mijn spullen opgeruimd(en ik doe alles eerst in mijn schrift)
    De eerste opdracht staat online!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Euhm, ik vind die eerste opdracht wat vaag. Ik kan geen uur aan een stuk achter de computer zitten, sorry. En ik neem graag mijn tijd voor opdrachten.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Latier schreef:
    Euhm, ik vind die eerste opdracht wat vaag. Ik kan geen uur aan een stuk achter de computer zitten, sorry. En ik neem graag mijn tijd voor opdrachten.

    Het is lastig uit te leggen zonder teveel te verklappen
    Het is zegmaar een opdracht waarbij je niet echt zelf iets hoeft te bedenken
    Ik heb hemzelf ook gedaan en die tijd verdubbeld


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Orenda schreef:
    Oh, leuk! District 8.
    Wat was dat ook al weer? Even opzoeken hoor. (:
    Ah, nee, we zijn van de fabrieken ):
    Oh, wacht, de opstand was toch begonnen in 8?
    Yeah.


    Lol, hahah. :'D


    help

    Ja, maar het ambetantste is dat ik normaal gezien tot 8 uur 30 niet op de computer mag o.O


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ben eerlijk gezegd ook geen fan van dat 'na een uur weer inleveren'.
    Ik doe juist mee aan wedstrijden omdat je dan echt goed aan een opdracht kan werken,
    daarnaast heb ik ook nog een leven en zit ik niet een gehele avond een uur aan een stuk op Quizlet - ik moet ook aan mijn studie werken, ik zit namelijk midden in mijn deadline en tentamenperiode.


    Hmm, als het tussen 6 en 8 is, vallen er al heel veel dagen bij mij af.

    Als ik jullie langer geef is de kans op cheaten bij deze opdracht gewoon heel groot
    Bij deze opdracht gaat het om kennis, zie het als een soort onverwachts proefwerk

    Zoals ik al zei, jullie kunnen ook met mij een andere tijd/dag afspreken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mijn naam is nog steeds niet goed geschreven, het is een H op het einde en niet een L

    Ik weet niet of ik op die tijden kan, aangezien ik dan eet, en meestal nog beneden zit. En anders kan ik waarschijnlijk niet op een tijd dat het jou uitkomt.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik snap de opdracht eigenlijk totaal niet


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Ik ben een sooort van het einde van deel drie vergeten, maar ik lees het nog wel na. C:
    Al weer een paar jaar geleden dat ik het las.
    However... Ik wil best meedoen. c:


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Ik wou dus de inhoud van de opdracht geheimhouden, maar omdat er zoveel onduidelijkheid is zet ik hemk toch maar neer
    Ik heb een toets gemaakt met vragen over de spelen
    Alle antwoorden staan in de boeken
    als je mij een pb stuurt stuur ik jouw de toets
    Je krijgt daar een cijfer voor, dat is je trainingsscore die later van pas kan komen
    De reden dat jullie er maar een uur voor hebben is omdat de kans op valsspelen daar hopelijk iets kleiner door wordt
    Is het nu duidelijker?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    HazeI schreef:
    Ik wou dus de inhoud van de opdracht geheimhouden, maar omdat er zoveel onduidelijkheid is zet ik hemk toch maar neer
    Ik heb een toets gemaakt met vragen over de spelen
    Alle antwoorden staan in de boeken
    als je mij een pb stuurt stuur ik jouw de toets
    Je krijgt daar een cijfer voor, dat is je trainingsscore die later van pas kan komen
    De reden dat jullie er maar een uur voor hebben is omdat de kans op valsspelen daar hopelijk iets kleiner door wordt
    Is het nu duidelijker?


    ik vind het duidelijk, alleen wil ik alvast aangeven dat ik meestal pas vanaf zeven uur achter mijn laptop kan, en op maandag en donderdag helemaal niet...


    We only have eachother, just you and me, what are we gonna do? Do you want to build a snowman?

    Jullie kunnen ook op een ander tijdstip een pb sturen, maar dan is de kans niet altijd groot dat ik online ben
    ik zit 3 dagen per week tot 5uur op school (nu ook, maar ik ben nlt beu dus ik doe dit nu)
    Ik ben wel elke avond online en ook op zondag vaak de hele dag
    Zaterdag ben ik echt pas om 6 uur beschikbaar omdat ik werk op zaterdag


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb 'm gedaan en ingeleverd. (: