• Ik heb toestemming en voor de mensen die denken dat ik deze wedstrijd laat doodbloeden zoals mijn vorige
    Ik heb deze wedstrijd al bijna helemaal in een schrift staan en alles voorbereid


    Welcome at the 77th Hungergames!
    Ik zoek 24 dappere deelnemers die bereid zijn tot het einde te vechten.
    Jullie zullen willekeurig worden ingedeeld bij een district.
    Het is voor deze wedstrijd belangrijk dat je de boeken goed kent.
    Het zullen verschillende opdrachten zijn.

    Regels
    -Uitstel maximaal 2 dagen, met goede reden.
    -Uitstel minimaal 2 dagen voor de deadline aanvragen.
    -Geen uitstel en niks ingeleverd? Dan overleef je de spelen niet.
    -Niks van Internet halen
    -Inleveren in PB
    -Vragen ook via PB

    Deelnemers
    District 1
    Melomanie
    Celebration
    District 2
    Snowqueen
    Teresa
    District 3
    Latier
    Cozart
    District 4
    StyIez
    Hylophagous
    District 5
    Rawiyah
    Mutiny
    District 6
    SapphireBlue
    Lunalovesit
    District 7
    Taundriel
    Capaldi
    District 8
    Orenda
    District 9
    Sketches
    District 10
    District 11
    Walt
    District 12




    [qoute]Eerste opdracht
    De trainingsscore! Net zoals in de echte spelen wordt er ook bij deze wedstrijd niks verklapt
    over de inhoud van de trainingsscore. Jullie kunnen mij elke dag tussen 6 en 8 een berichtje sturen
    Dan krijg je de opdracht gestuurd en heb je maximaal een uur om de opdracht weer in te leveren.
    Ik verwacht van jullie dat jullie niks verklappen aan de andere tributen omdat dat alleen maar in jouw
    nadeel werkt
    Deadline
    Vanaf het moment dat er 24 tributen zijn heb je nog 5 dagen.
    Kan je niet op 1 van die tijden? Stuur mijn dan een pb en dan maken we een andere afspraak
    Er valt bij deze opdracht nog niemand af. [/qoute]
    May the odds, be ever in your favor!

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 19:43 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hylophagous schreef:
    Ik kreeg geen eens een opdracht. Bij mij stond er alleen: "May the odds be ever in your favor".
    Toen ik daar wat van zei kreeg ik geen antwoord meer.

    Ik dacht het even snel te doen tijdens de les, maar dat mislukte dus en dat zag ik pas die avond
    Woensdag lag ons internet er weer eens uit en moest ik oppassen
    Ik heb donderdag mijn enkel gebroken en daardoor zullen dingen misschien wat langer duren
    Omdat mijn laptop beneden staat op het moment en mijn schrift enzo boven ligt en ik kan niet echt handig die dingen mee naar boven of beneden nemen. Hylophagous, wil je nu de opdracht?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Als dat jou uitkomt? Ik kan ook nog wel even wachten.
    En sorry, het was niet bozig bedoeld of zo. Ik kom vaak zo over terwijl ik het niet op die manier bedoel.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Ik weet niet helemaal wanneer het uitkomt om mijn opdracht te maken, aangezien ik midden in een verhuizing zit.
    Zou ik mijn opdracht anders misschien morgen/dinsdag avond (iets rond acht uur) kunnen maken?

    Edit: Oke, ik ben dus blijkbaar laptoploos de aankomende twee dagen en op m'n mobiel gaat het niet worden, plus die mag ik alleen mee naar school. :/

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 16:57 ]


    Do what people say you can't.

    HazeI schreef:
    (...)
    Ik dacht het even snel te doen tijdens de les, maar dat mislukte dus en dat zag ik pas die avond
    Woensdag lag ons internet er weer eens uit en moest ik oppassen
    Ik heb donderdag mijn enkel gebroken en daardoor zullen dingen misschien wat langer duren
    Omdat mijn laptop beneden staat op het moment en mijn schrift enzo boven ligt en ik kan niet echt handig die dingen mee naar boven of beneden nemen. Hylophagous, wil je nu de opdracht?

    Wil je mij dan ook de opdracht sturen?


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    SapphireBlue --> DianePie

    Ik heb nog geen opdracht gekregen?? (maakt niet uit, vroeg me alleen af)


    We only have eachother, just you and me, what are we gonna do? Do you want to build a snowman?

    Ik ga er eerlijk gezegd al vanuit dat deze wedstrijd niet meer voort gaat zetten (':
    Niet jegens de oprichter, maar de Districten zijn nog lang niet vol en 't is nou niet zo dat er echt vaart achter zit.


    Walt schreef:
    Ik ga er eerlijk gezegd al vanuit dat deze wedstrijd niet meer voort gaat zetten (':
    Niet jegens de oprichter, maar de Districten zijn nog lang niet vol en 't is nou niet zo dat er echt vaart achter zit.


    [Dit, en er is al een week of 2 niets gezegd. :'D]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Idd, ik weet ook niet hoe we het gaan doen


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    StyIez > Herrera :'D


    -

    Ik vind het een beetje lang duren. (cat)

    Inderdaad. Ik heb mijn opdracht al gemaakt maar er is verder nog niks gebeurd.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Misschien moeten we met zijn allen stoppen te geloven dat er ook daadwerkelijk nog iets gebeurt? I mean... de laatste keer dat Hazel hier zelf iets postte was op 19 januari, en om eerlijk te zijn heb ik de hoop al een beetje opgegeven.
    Toen ik om mijn opdracht vroeg kreeg ik alleen een berichtje met: "may the odds be ever in your favor", en toen ik zei dat er verder geen opdracht aan vast zat heeft ze die ook nooit meer gestuurd.
    Ik neem Hazel niet echt iets kwalijk, maar ik denk niet dat we echt moeten geloven dat hier nog iets gaat gebeuren.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Ik meld me af, het duurt te lang.

    Ik wil heel graag mee doen en ik ben verlieft op hungergames
    ze noemen me een Hungergames Nerd!
    (wat is het)


    Live your live

    mette3 schreef:
    Ik wil heel graag mee doen en ik ben verlieft op hungergames
    ze noemen me een Hungergames Nerd!
    (wat is het)


    Ik denk niet dat het nog iets word...
    Dat heet trouwens een Tribute of Paneminac (volgensmij, die laatste weet ik niet zeker)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.