• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.








    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."


    Hobbit fans:

    Wil je ook op de lijst? Meld dit dan even :] Naamsveranderingen graag doorgeven.
    We hebben op dit moment wel 50 Hobbit fans!

    Hobbit stories:


    Hobbit quizen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen
    zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. FiIi zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.


    De andere topic's
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 9:53 ]

    http://www.youtube.com/watch?v=GWDF2sYA7Qs

    Weet niet of jullie deze kennen, (dit gaat niet over DoS of a UJ daarom zit er geen spoiler voor.)
    ENJOY ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nou ThanduiI, jij ook weer blij :')

    Leora schreef:
    http://www.youtube.com/watch?v=GWDF2sYA7Qs

    Weet niet of jullie deze kennen, (dit gaat niet over DoS of a UJ daarom zit er geen spoiler voor.)
    ENJOY ^^

    Ik heb 'm echt 5 keer achter elkaar afgespeeld. :'D

    Yesh en nu staat Courage er weer in. Great day for the hobbit stories. :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik vind het alleen wel jammer, dat veel van die hobbit stories op elkaar lijken. Zo'n beetje elke story gaat over een eigen personage die mee reist, daar is echt niks origineels meer aan. Al moeti k wel zeggen dat het lastig is om een goede verhaallijn te bedenken rondom the Hobbit.
    Daarom vond ik Lady of the Rohirrim ook zo leuk, omdat het verhaal echt een zijlijn van het grote verhaal was. Er gebeurde in haar verhaal geloof ik niets wat veel invloed op het originele verhaal had en dat is wat ik ook fijn/leuk vind.


    Stenenlikker

    Mijn verhaal gaat over dat hij haar al gevonden had bij 't begin... iets anders het speelt dus nog 60 years eerder af.
    Maar ik zeg hiermee niet dat mijn verhaal goed is. Maar als je wilt kijken is dat altijd leuk. - In the shadow of your heart - Thorin Oakenshield.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Venomis schreef:
    Yesh en nu staat Courage er weer in. Great day for the hobbit stories. :3


    Gefeliciteert, je verdient hem. Je verhaal is echt geweldig (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Erebor schreef:
    Ik vind het alleen wel jammer, dat veel van die hobbit stories op elkaar lijken. Zo'n beetje elke story gaat over een eigen personage die mee reist, daar is echt niks origineels meer aan. Al moeti k wel zeggen dat het lastig is om een goede verhaallijn te bedenken rondom the Hobbit.
    Daarom vond ik Lady of the Rohirrim ook zo leuk, omdat het verhaal echt een zijlijn van het grote verhaal was. Er gebeurde in haar verhaal geloof ik niets wat veel invloed op het originele verhaal had en dat is wat ik ook fijn/leuk vind.


    Het is ook lastig om het helemaal anders te maken.. Wat mij vooral opviel was dat het eigenlijk altijd vrouwen zijn die meereizen x].
    Had al wel een idee voor een mannelijk wezen (zeg niet wat), dat mee zou reizen.. Maar heb nog 2 lopende verhalen, dus wacht sowieso nog x].


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    In sommige Hobbit verhalen is het personage dat mee reist echt een mary sue, daar erger ik me aan. Maar ach, ik ben wel blij dat er zo veel Hobbit verhalen zijn. Ik krijg vetrouwen in een Hobbit hype, guys. *O*


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    LakeTown schreef:
    Nou ThanduiI, jij ook weer blij :')

    Wat? What happened, ik was weer eens weg haha ^^


    Caution first, always.

    Leora schreef:
    http://www.youtube.com/watch?v=GWDF2sYA7Qs

    Weet niet of jullie deze kennen, (dit gaat niet over DoS of a UJ daarom zit er geen spoiler voor.)
    ENJOY ^^

    Ooohhhhh nu weet ik wat er was.
    Ja, die ken ik. Ik wilde hem een aantal dagen geleden nog op mijn profiel zetten :'D
    Toen ik het ontdekte heb ik hem echt dertig keer achter elkaar gekeken. Dat lachje, oh holy Jesus.


    Caution first, always.

    Ah, wanneer komt The Hobbit: There and Back again?


    Tijd voor koffie.

    Burglar schreef:
    Ah, wanneer komt The Hobbit: There and Back again?

    waarschijnlijk December


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Niniel schreef:
    (...)
    waarschijnlijk December

    Ik hoop het, maar het liefst eerder..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Freebatch schreef:
    (...)
    Ik hoop het, maar het liefst eerder..

    ja anders ik wel, hoop in juli, zou een mooi verjaardags cado zijn :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf