• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.








    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."


    Hobbit fans:

    Wil je ook op de lijst? Meld dit dan even :] Naamsveranderingen graag doorgeven.
    We hebben op dit moment wel 50 Hobbit fans!

    Hobbit stories:


    Hobbit quizen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen
    zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. FiIi zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.


    De andere topic's
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 9:53 ]

    Ik vind het ook zo jammer dat het erg op elkaar lijkt. Dat komt ook doordat sommige verhalen letterlijk herhalen wat er in de film gebeurt, zelfs woordelijk. Dan lijkt het inderdaad al snel op elkaar.

    Voor Your Betrayal gebruik ik ook twee vrouwelijke personages, maar dat zijn absoluut geen Mary Sue's xD
    En dat is sowieso wel een beetje een andere invalshoek, hoop ik. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    even serieus... het einde van de hobbit reeks vind ik niet leuk -.-

    daarnaast heb ik gewoon een heel goed (orgineel) idee voor een hobbit verhaal, met kili in de hoofdrol. Maar het lukt me gewoon niet om het uit te werken!


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Bij The Hobbit is gewoon moeilijker om een heel nieuw verhaal te verzinnen omdat je eigenlijk enkel de reis hebt; je kan natuurlijk ook een verhaal schrijven over de dwergen voor de reis maar dat is iets moeilijker denk ik..
    Bij Harry Potter bijvoorbeeld is het eenvoudiger omdat je daar wel altijd dezelfde omgeving hebt (Hogwarts dan) maar toch duizend verschillende verhalen er rond kan verzinnen zonder letterlijk de boeken te gaan overnemen.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 19:29 ]


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Je kan ook een wat if verhaal bedenken, bijvoorbeeld wat als iedereen het overleefde die dood gingen in het verhaal, Zoals Thorin en Fili en Kili


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    ThranduiI schreef:
    (...)
    Ooohhhhh nu weet ik wat er was.
    Ja, die ken ik. Ik wilde hem een aantal dagen geleden nog op mijn profiel zetten :'D
    Toen ik het ontdekte heb ik hem echt dertig keer achter elkaar gekeken. Dat lachje, oh holy Jesus.



    Haha ja ik vond hem, toevallig maar ik dacht echt; dit moet gezien worden (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)


    Haha ja ik vond hem, toevallig maar ik dacht echt; dit moet gezien worden (:

    Ik vond 'm ineens toen ik Lee Pace interviews zocht. Zo schattig!


    Caution first, always.

    ThranduiI schreef:
    (...)
    Ik vond 'm ineens toen ik Lee Pace interviews zocht. Zo schattig!



    Haha zo ongeveer vond ik hem ook... Alleen tussen de RA interviews :x.
    Youtube was m aan het trippen ofzo... xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya



    Hehehe.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Hahaha


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hahaha, ik vond Bard ook echt veel op Will Turner lijken. Die foto van Legolas en Bard blijf ik daarom echt grappig vinden.


    Stenenlikker


    groter
    :Y)

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 21:16 ]


    Stenenlikker

    Erebor schreef:


    groter
    :Y)

    OMG geweldig :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Erebor schreef:


    groter
    :Y)



    Haha nu gaat mijn moeder vragen; waar heb jij zo wild van gedroomd vannacht?
    Ik; Jaaaaaa......... (;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Haha, deze is ook wel geweldig; vooral die troll face onderaan:


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    MarshmallowS schreef:
    Haha, deze is ook wel geweldig; vooral die troll face onderaan:


    Lol, had dat gezicht niet eens gezien :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf