• Het vorige topic was alweer volgemaakt, dus daarom alweer een zesde topic! *O*
    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?

    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.

    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".

    Bron





    Join us! ;D
    - Parachutes (Dirkje)
    - Tsukuyomi (Kevin)
    - Shion (Syll)
    - Soumei (Myrthe)
    - Rivaille (Sem)
    - Apricity (Minke)
    - Midori (Maria)
    - Zaiphon (Maxime)
    - LyraPhoenix (Lyra)







    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 11:12 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    @Soumei yaaaay! ;D Ja, I know, het is inderdaad wel even wennen, maar gewoon doorzetten en je zult zien dat het de moeite waard is. ^^
    @Tsukuyomi ja, ik heb dit blok alleen maar school van woensdag t/m vrijdag. (': Alleen vanaf februari moet ik weer vijf dagen... T^T


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Tsukuyomi schreef:
    Hebben jullie vrij van school of zo xd
    Ik ben even 1 uurtje weg en even later zie ik opeens dat er een aantal berichten bij zijn xd haha, vond het wel grappig. Maar wat is dit topic actief xd

    Nope, maar ik zit op een opleiding dat ik mijn laptop altijd bij mij moet hebben en de eerste les zo waardeloos was.. Ik kan niet schetsen en bezig zijn als ik geen tafel heb en je niet ergens anders mag zitten en de leraar te lui is om meer dan 1x op zoek te gaan naar een lokaal -.-
    We hebben 6 verdiepingen o-o.. Dan moet er ergens toch iets leeg zijn..

    --

    Oh ik ben begonnen aan Beast Master.. Nja.. ben nog bezig met eerste chapter.. -Ben van plan om het alleen in de trein te lezen-
    Maar ik vind Aoi nu al schattig ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb de volumes van Beast Master een paar verjaardagen terug van een paar vrienden gehad. :3 Anders had ik 'm niet gekend xd.
    Maar ik ben alle namen alweer vergeten... Weet alleen het verhaal nog en hoe schattig het was. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Aoi is de hoofdpersoon dude.. xd.. De enige naam trouwens die ik heb onthouden..
    Maar dat komt half doordat in Coppelion een Aoi zit..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ja nou die had ik ook niet onthouden. D:
    Het was lang geleden en ik had ze heel snel uit, oké? XD
    Die jongen is schattiger. :3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik had het over die dude O_O De hoofdpersoon dude O_O.... Ik had al zo'n vermoeden dat het verkeerd werd begrepen haha xd.
    Het meisje weet ik namelijk niet meer hoe ze heet...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oh god toppunt van miscommunicatie hier... xd
    Oke, de dude heet dus Aoi? Maar in Coppelion is Aoi een meisje, daarom dacht ik dat je het over het meisje had. D:
    Volgens mij wordt het hoog tijd dat ik Beast Master eens ga herlezen...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Het meisje heet Yuiko en de jongen heet Teo Aoi. C,: Beter?
    ---Lang leve Wiki!



    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Parachutes schreef:
    Oh god toppunt van miscommunicatie hier... xd
    Oke, de dude heet dus Aoi? Maar in Coppelion is Aoi een meisje, daarom dacht ik dat je het over het meisje had. D:
    Volgens mij wordt het hoog tijd dat ik Beast Master eens ga herlezen...

    Oh ja kon ik ook bedenken, maar ik dacht daarna aan Shion.. Daar ging ook iets mis haha xd.

    @Soumei, dank u ;D. Teo? Dacht Leo ;o... MAL zegt Leo Aoi ;o..
    Yuiko Yuiko.. -gaat even zoeken- Ik zou zweren dat er een bekende ook Yuiko heette..
    Aah hebbes.. Het boobie meisje in Loveless heet ook Yuiko..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)
    Oh ja kon ik ook bedenken, maar ik dacht daarna aan Shion.. Daar ging ook iets mis haha xd.

    @Soumei, dank u ;D. Teo? Dacht Leo ;o... MAL zegt Leo Aoi ;o..
    Yuiko Yuiko.. -gaat even zoeken- Ik zou zweren dat er een bekende ook Yuiko heette..
    Aah hebbes.. Het boobie meisje in Loveless heet ook Yuiko..


    Fuuuuuu! Leo! D,: Ik haat mijn korte termijn geheugen! Het is Leo! :'D

    Ik erger me aan de bijfiguren van Loveless, de andere scholieren, (,:
    Eigenlijk erger ik me aan te veel dingen. *facepalm*


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Soumei schreef:
    (...)

    Fuuuuuu! Leo! D,: Ik haat mijn korte termijn geheugen! Het is Leo! :'D

    Ik erger me aan de bijfiguren van Loveless, de andere scholieren, (,:
    Eigenlijk erger ik me aan te veel dingen. *facepalm*

    Ik ergerde mij alleen aan Yuiko.. Ze was de enige die er zo apart uit zag in die hele klas en toch was zij niet het hoofdpersoon o-o.. Zelfs Ritsuka en Soubi zagen er normaal uit.. Ze hadden normale haar kleur.. Ritsuka's staart en oren hadden gewone kleuren o-o.. Maar nee Yuiko moet apart doen.. Zij moet abnormale boobies hebben en een aparte kleur oren en staart o-o..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)
    Ik ergerde mij alleen aan Yuiko.. Ze was de enige die er zo apart uit zag in die hele klas en toch was zij niet het hoofdpersoon o-o.. Zelfs Ritsuka en Soubi zagen er normaal uit.. Ze hadden normale haar kleur.. Ritsuka's staart en oren hadden gewone kleuren o-o.. Maar nee Yuiko moet apart doen.. Zij moet abnormale boobies hebben en een aparte kleur oren en staart o-o..


    Ja, nu je het zegt; speciale characters moeten een grotere rol hebben dan wat Yuiko had!


    Pas op! Véél spoilers, C,:
    Het meest ergerde ik me aan het einde.

    Ik haat open eindes, :'D Nu wil ik weten of het anders eindigt in de manga!
    Maar ik heb geen tijd om de manga te lezen! *pouts*
    En ik ben verward, waarom wil Seimei zijn kleine broertje nou dood willen hebben? D,:


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.


    Ik klik te vaak op "quoten" in plaats van "aanpassen"!

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 17:04 ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Soumei schreef:
    (...)

    Ja, nu je het zegt; speciale characters moeten een grotere rol hebben dan wat Yuiko had!


    Pas op! Véél spoilers, C,:
    Het meest ergerde ik me aan het einde.

    Ik haat open eindes, :'D Nu wil ik weten of het anders eindigt in de manga!
    Maar ik heb geen tijd om de manga te lezen! *pouts*
    En ik ben verward, waarom wil Seimei zijn kleine broertje nou dood willen hebben? D,:

    Ehm de manga is nog bezig xd.
    Wacht waar werd vertelt dat Seimei Ritsuka wilde vermoorden O_O?? Volgens mij mis ik wat...
    Ik heb de manga tot zo ver gelezen maar daar heb ik niets van mee gekregen xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)
    Ehm de manga is nog bezig xd.
    Wacht waar werd vertelt dat Seimei Ritsuka wilde vermoorden O_O?? Volgens mij mis ik wat...
    Ik heb de manga tot zo ver gelezen maar daar heb ik niets van mee gekregen xd.



    In de anime heeft Ritsu een droom, in die droom beveelt Seimei dat Soubi Ritsu moet vermoorden.
    Ritsu confronteert Soubi met deze droom en vraagt of Soubi Ritsu dan ook echt zou doden.
    Soubi zegt ja, maar hij zal zichzelf ook vermoorden.
    Ik vond het een beetje afgeraffeld en snel, C,:


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.