• Dit is het inschrijftopic voor een verhaal in Midden Aarde.

    De rode lijn:
    Een draak heeft bezit genomen van een dwergenstad en doet uitvallen naar omliggende dorpen. Van mensen, van dwergen, van elfen. Afgezanten van verschillende rassen komen samen om iets aan dit probleem te doen, niet wetend dat de draak een handlanger is van Sauron, wiens krachten langzaam terugkeren. Dit speelt zich tegelijk af met de hobbit, alleen zullen nu niet alleen de dwergen iets aan dit probleem doen.

    Het is dus de bedoeling dat er personages worden bedacht uit verschillende volken.
    Laten we even maximaal twee personages als uitgangspunt nemen, waaronder niet meer dan één bestaand personage. Vraag jezelf wel af of je een bestaand personage geloofwaardig kunt neerzetten. (:

    Regels:
    - Er wordt geschreven in de derde persoonsvorm, verleden tijd (de meest voorkomende vorm in boeken)
    - Je mag geen belangrijke beslissingen maken over andermans personages
    - Als je het risico neemt om iets te schrijven over de personage van iemand anders, mag de ander vragen het aan te passen als hij/zij vindt dat het niet in strijd is met het karakter van het personage
    - We hanteren de gewone spellingsregels; dus gebruik van enkele aanhalingstekens, leestekens en hoofdletters op de juiste plaatsen
    - Verder is het het belangrijkste dat iedereen ervan geniet om samen een verhaal te schrijven. (:


    Invullijstje:
    Naam:
    Ras:
    Woonplaats:
    Karaktereigenschappen:
    Dagelijkse bezigheden:
    Overige informatie die je de moeite waard vindt om op te schrijven:

    Personages

    Elfen:
    Thranduil Oropherion(m) – Oropher
    Saralinde "Alesia" Elensar (v) – WenseKronik
    Ithilwen Cûtalion (v) – LakeTown
    Larduin Paarthunax (m) – DelanoDKM
    Elrohir Elrondion (m) – Erebor
    Ireth Sáralondë (v) – Pinkrock
    Galahad (m) – Unox22

    Mensen :
    Angel Elthenin (v) – Niniel
    Gawain Strongbow (m) – Stapper
    Brennen Uquenyondo (m) – Erebor
    Keyla (v) – FiIi
    Sha’rin Gawahir (v) – Venomis
    Caylith Maera (v) – MargotAnne

    Hobbits:
    Chase Hidden (m) – Stapper
    Hobson Gamgee (m) – Hohenheim
    Prisca Baggins (v) – Candira

    Dwergen:
    Lili Houtblad (v) – WenseKronik
    Thorin Oakenshield (m) – Venomis
    Fíli (m) – FiIi
    Kíli (m) – Elvithien
    Gengi (v) - Hohenheim


    Verwante topics:
    Brainstormtopic
    Rollenstory
    Praattopic
    Eerste Inschrijftopic

    Verhaaltopics: 1, 2

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 15:34 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Peredhel schreef:
    Ik vind het best als je Fili neemt.
    En prima, Faelain.

    Betekent het dan dat we Thrandy laten sterven? Of neemt Lisa die?


    Neem jij hem niet Natas? Ik denk dat jij dat prima kan!

    Ik twijfel een beetje. Omdat ik ook drie andere personages heb, waaronder Thorin. En ik vind het wel leuk als die zich aan elkaar kunnen irriteren zonder dat ik de hele tijd met mezelf schrijf. Maar ja, als hij er helemaal niet is kunnen ze ook niet op elkaar fitten xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Maar dat is juist leuk, is altijd goed voor de vriendschap enzo, fitten houd je relatie op peil :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Peredhel schreef:
    Ik twijfel een beetje. Omdat ik ook drie andere personages heb, waaronder Thorin. En ik vind het wel leuk als die zich aan elkaar kunnen irriteren zonder dat ik de hele tijd met mezelf schrijf. Maar ja, als hij er helemaal niet is kunnen ze ook niet op elkaar fitten xD


    Kan ik me voorstellen! Tja, je kan altijd een ander zoeken om lekker tegenaan te beuken. Enneh, volgens mij heb je het tot nu toe prima gered, want ik geloof dat Thorin nauwelijks tegen hem
    heeft gepraat (:
    Maar als je Thrandy gaat overnemen moet je wel bedenken dat hij en Ithilwen elkaar leuk vinden. Dat moet je ook maar net willen schrijven enzo :3

    Feanor schreef:
    Maar dat is juist leuk, is altijd goed voor de vriendschap enzo, fitten houd je relatie op peil :D


    Ja, dat weet ik. Maar ik vind het dus leuker om dat met iemand anders te schrijven dan met mezelf.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Factionless schreef:
    (...)

    Kan ik me voorstellen! Tja, je kan altijd een ander zoeken om lekker tegenaan te beuken. Enneh, volgens mij heb je het tot nu toe prima gered, want ik geloof dat Thorin nauwelijks tegen hem
    heeft gepraat (:
    Maar als je Thrandy gaat overnemen moet je wel bedenken dat hij en Ithilwen elkaar leuk vinden. Dat moet je ook maar net willen schrijven enzo :3


    Ja, dat weet ik. En dat is op zich wel weer leuk.
    Maar ja, ik heb dan de enige twee koningen. xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Peredhel schreef:
    (...)

    Ja, dat weet ik. Maar ik vind het dus leuker om dat met iemand anders te schrijven dan met mezelf.

    Zit wat in, ik wil hem wel op me nemen,
    Thranduil is dan niet echt een personage waar ik goed mee ben (niet echt met elke bedachte personage, maar ik wil hem best nemen, het zou jammer zijn als hij dood zou gaan


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Peredhel schreef:
    (...)

    Ja, dat weet ik. En dat is op zich wel weer leuk.
    Maar ja, ik heb dan de enige twee koningen. xD


    Thorin telt niet helemaal mee, hij is koningkrijk-loos :3
    En nu ga ik eens heel hard voor je zijn; niet zo mekkeren! Je moet gewoon Thranduil overnemen, want iedereen weet dat je hem prima kan beschrijven. En als Thorin een pispaal nodig heeft neemt hij Ithilwen maar! Zij vind Thranduil leuk, dus Thorin heeft alleen daar al mee genoeg redenen om haar te haten ^^

    Factionless schreef:
    (...)

    Thorin telt niet helemaal mee, hij is koningkrijk-loos :3
    En nu ga ik eens heel hard voor je zijn; niet zo mekkeren! Je moet gewoon Thranduil overnemen, want iedereen weet dat je hem prima kan beschrijven. En als Thorin een pispaal nodig heeft neemt hij Ithilwen maar! Zij vind Thranduil leuk, dus Thorin heeft alleen daar al mee genoeg redenen om haar te haten ^^

    Ik sluit me bij Lieke aan


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Ik sluit me bij Lieke aan


    Whooeee, there ya go, twéé tegen een Natas!

    Factionless schreef:
    (...)

    Whooeee, there ya go, twéé tegen een Natas!

    :D
    (whoe, desjavu)


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    :D
    (whoe, desjavu)


    (Dejavu (: ) About what?
    Forget it, geen vraag voor in het forum.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2014 - 20:35 ]

    Hmm. Ik heb al een ideetje voor Thrandy.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Peredhel schreef:
    Hmm. Ik heb al een ideetje voor Thrandy.


    YEAH (: Dus je hebt het officieel aangenomen?

    Voorlopig.
    Als ik hem zat ben dan laat Ik hem alsnog doodgaan xD


    Every villain is a hero in his own mind.