• Dit is het inschrijftopic voor een verhaal in Midden Aarde.

    De rode lijn:
    Een draak heeft bezit genomen van een dwergenstad en doet uitvallen naar omliggende dorpen. Van mensen, van dwergen, van elfen. Afgezanten van verschillende rassen komen samen om iets aan dit probleem te doen, niet wetend dat de draak een handlanger is van Sauron, wiens krachten langzaam terugkeren. Dit speelt zich tegelijk af met de hobbit, alleen zullen nu niet alleen de dwergen iets aan dit probleem doen.

    Het is dus de bedoeling dat er personages worden bedacht uit verschillende volken.
    Laten we even maximaal twee personages als uitgangspunt nemen, waaronder niet meer dan één bestaand personage. Vraag jezelf wel af of je een bestaand personage geloofwaardig kunt neerzetten. (:

    Regels:
    - Er wordt geschreven in de derde persoonsvorm, verleden tijd (de meest voorkomende vorm in boeken)
    - Je mag geen belangrijke beslissingen maken over andermans personages
    - Als je het risico neemt om iets te schrijven over de personage van iemand anders, mag de ander vragen het aan te passen als hij/zij vindt dat het niet in strijd is met het karakter van het personage
    - We hanteren de gewone spellingsregels; dus gebruik van enkele aanhalingstekens, leestekens en hoofdletters op de juiste plaatsen
    - Verder is het het belangrijkste dat iedereen ervan geniet om samen een verhaal te schrijven. (:


    Invullijstje:
    Naam:
    Ras:
    Woonplaats:
    Karaktereigenschappen:
    Dagelijkse bezigheden:
    Overige informatie die je de moeite waard vindt om op te schrijven:

    Personages

    Elfen:
    Thranduil Oropherion(m) – Oropher
    Saralinde "Alesia" Elensar (v) – WenseKronik
    Ithilwen Cûtalion (v) – LakeTown
    Larduin Paarthunax (m) – DelanoDKM
    Elrohir Elrondion (m) – Erebor
    Ireth Sáralondë (v) – Pinkrock
    Galahad (m) – Unox22

    Mensen :
    Angel Elthenin (v) – Niniel
    Gawain Strongbow (m) – Stapper
    Brennen Uquenyondo (m) – Erebor
    Keyla (v) – FiIi
    Sha’rin Gawahir (v) – Venomis
    Caylith Maera (v) – MargotAnne

    Hobbits:
    Chase Hidden (m) – Stapper
    Hobson Gamgee (m) – Hohenheim
    Prisca Baggins (v) – Candira

    Dwergen:
    Lili Houtblad (v) – WenseKronik
    Thorin Oakenshield (m) – Venomis
    Fíli (m) – FiIi
    Kíli (m) – Elvithien
    Gengi (v) - Hohenheim


    Verwante topics:
    Brainstormtopic
    Rollenstory
    Praattopic
    Eerste Inschrijftopic

    Verhaaltopics: 1, 2

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 15:34 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Heavenlyy schreef:
    Kan ik al mee doen?


    Je kan inspringen wanneer je wilt (:

    Okeeee, nou ze is een overlever dus word ze gevonden of vind ze iemand? Wie is er vrij om haar op te pakken ;) haha

    Heavenlyy schreef:
    Okeeee, nou ze is een overlever dus word ze gevonden of vind ze iemand? Wie is er vrij om haar op te pakken ;) haha


    Misschien kunnen we het gesprek voortzetten in het praattopic (:
    Maarum, Ithilwen is een beetje halfdood. Misschien kan Gawain dat doen, gezien die nog niks te doen had (dacht ik?)

    Peredhel schreef:
    (...)

    Nee, je kunt zelf een karakter aanmaken. Je kunt ook Legolas spelen als je wilt, want hij is wel bij de groep, maar de schrijver is gestopt en heeft volgens mij lang geleden maar één post geschreven. Ik zou het persoonlijk wel leuk vinden, gezien ik zijn vader speel en zijn crush zich ook net heeft ingeschreven. :p


    Ik zou op zich Legolas wel willen spelen, als nog niemand hem geclaimd heeft.


    -

    ^Ja, dat kan.^^


    Every villain is a hero in his own mind.



    Naam: Glordion zoon van tunir (betekenis: gouden licht)
    Ras: mens
    Woonplaats: eerst het verwoeste dorp nu geen enkele plek.

    karaktereigenschappen: Hij is een opgewekte jongen in wiens ogen altijd twinkelden tot dat zijn dorp verwoest werd. Daardoor was de twinkeling verdwenen. Hij is aardig. moedig, heel slim voor een gewoon boerenjongetje, Hij kan zijn kalmte heel lang bewaren maar als hij ze verliest dan barst de hel los.

    Dagelijkse bezigheden: vroeger hielp hij bij de boerderij, het liefst met de dieren. Na zijn dagelijkse taakjes leerde zijn vader, die had leren schrijven, hem lezen en schrijven.

    overige informatie: Dieren worden kalm onder zijn hand. Hij weet wat van kruiden en hij heeft nog nooit een wapen in zijn hand gehad.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2014 - 20:09 ]


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Peredhel schreef:
    ^Ja, dat kan.^^


    Jeej ^.^ Moet ik nog een lijstje voor hem invullen?


    -

    Dit is zijn huidige inschrijving, dus kijk maar of je nog wat wil aanpassen. ;D

    [ bericht aangepast op 9 sep 2014 - 14:30 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Peredhel schreef:
    Dit is zijn huidige inschrijving, dus kijk maar of je nog wat wil aanpassen. ;D

    Nah, ik vind het wel goed zo. Waar is hij eigenlijk op het moment, of waar kwn ik hem naartoe sturen?


    -

    Ze hebben net een hinderlaag gelegd voor een troep orks die hun richting uit kwam. De orks zijn vermoord of gevlucht, er zijn zes van hun metgezellen gesneuveld (die waren inactief) en zijn vader is bewusteloos.

    Ik raad je aan om de laatste paar pagina's even terug te lezen zodat je je personage makkelijker ergens naartoe kunt sturen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Weet jij trouwens of WenseKronik nog vaak online is?
    Mijn mensenkind zit nog met haar dwerg, maar op mijn laatste post met lily is niet meer gereageerd,


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Maartje heeft zo haar periodes dat ze veel online is. :')
    Ik zou even een berichtje naar haar sturen, maar als ik haar spreek zal ik het ook even zeggen. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Peredhel schreef:
    Maartje heeft zo haar periodes dat ze veel online is. :')
    Ik zou even een berichtje naar haar sturen, maar als ik haar spreek zal ik het ook even zeggen. ;D

    Oh, oke,
    Ik wil haar ook wel een berichtje sturen hoor vanmiddag


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Oh, oke,
    Ik wil haar ook wel een berichtje sturen hoor vanmiddag


    Dat kan nooit kwaad. ;)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Peredhel schreef:
    (...)

    Dat kan nooit kwaad. ;)

    Mooi :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf